חבילות סלולר בחו"ל: הוט מובייל מציעה חבילה משולבת לארץ ולחו"ל

חבילות סלולר בחו"ל: הוט מובייל מציעה חבילה משולבת לארץ ולחו"ל

מחפשים חבילה משתלמת לחו"ל? הוט מובייל חו"ל מציעה חבילה משולבת לארץ ולחו"ל. כל הפרטים בכתבה מבית אתר פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחת ההוצאות היותר גדולות של הישראלים שנוסעים מעבר לים היא על חבילות סלולר בחו"ל – ולא במקרה אנחנו רואים פרסומים רבים להוט מובייל חו"ל, פלאפון חו"ל, סלקום חו"ל ועוד. חברות הסלולר מציעות חבילות יקרות שמקפיצות את ההוצאה המשפחתית רק על הסעיף הזה ל-1000 שקל ויותר עבור נסיעה.

חבילת הוט מובייל לחו"ל – מה היא כוללת?

היום חברת הוט מובייל משיקה את חבילת "החו"ל כלול", שאמורה לתת פייט, ומכניסה את הגלישה בחו"ל כחלק אינטגרלי מחבילה חודשית קבועה. מדובר בחבילת הכול כלול בכ-50 שקל בחודש, שכוללת 70 ג'יגה גלישה בארץ, שיחות והודעות בארץ ללא הגבלה, גלישה בהיקף של 2 ג'יגה בחו"ל ביעדים נבחרים ושיחות/הודעות בעלות של 0.89 שקל ליחידה בחו"ל.

בכך, היא מעשירה את האפשרויות למתעניינם בחבילות של הוט מובייל חו"ל.



המצטרפים לחבילה לא יצטרכו לעדכן את המוקד או להצטרף לחבילת חו"ל לפני הטיסה.

היעדים הכלולים בחבילה: ארה"ב, מערב אירופה, תאילנד, תורכיה, יוון ועוד. יעדים נוספים יתווספו בהמשך (באופן אוטומטי, ללא צורך בעדכון החבילה מצד הלקוח).

לקבלת הצעה משתלמת על חבילת סלולר בארץ או בחו"ל – לחצו כאן

בהוט מבטיחים שלקוחות בתכנית זו של הוט מובייל חו"ל יוכלו ליהנות בנוסף מ-30% הנחה על חבילות בעלות נפחים ויעדים נוספים.

כעבור שנה יעודכנו דמי השימוש החודשיים לכ-70 שקל בחודש.

בהוט מובייל מבטיחים שבתקופת ההשקה יוכלו לקוחות HOT mobile לעבור לתכנית זו ללא חיוב נוסף, דרך האפליקציה או דרך מוקדי השירות.

כמה זמן תימשך ההשקה? לא ברור, ויש לזכור שכפי שפורסם במדור הסלולר כאן באתר פואנטה, במקרה של מבצע הוט מובייל הקודם, הוט מובייל שינתה את תנאי המבצע אחרי הפרסום בתקשורת. גם אז הובטחה הצטרפות חינם באמצעות האפליקציה, אך מי שניסה להצטרף דרך האפליקציה חויב בתשלום של 10 שקלים לכל מנוי.

בתגובה לכך נמסר אז מהוט שהחברה החליטה לשנות את תנאי המבצע, כך שיש לקוות שהחברה לא תעשה זאת שוב.

התחרות של הוט מובייל: We4G, גולן טלקום וסים מקומי/בינלאומי

לפי נתוני הוט, שוק הרומינג (שירותי הנדידה לחו"ל) מוערך במעל 500 מיליון שקל בשנה.

לאחרונה נכנסה חברת We4G לתחום הסלולר, והיא מדגדגת את חברות הסלולר באזור הרגיש הזה, משום שהיא נותנת מענה גם למי שטס לנסיעה קצרה ועד כה נאלץ להוציא הרבה כסף על נפח שאינו זקוק לו.

HOT mobile השיקה את המהלך בעקבות מחקר שערכה, שבדק את הרגלי הגלישה של לקוחות ישראלים במהלך שהייה בחו"ל. על פי המחקר, אף על פי שהלקוח הישראלי מרבה לשהות בחו"ל (50% מהנשאלים טסים לחו"ל יותר מפעם אחת בשנה ו-65% ציינו כי הם שוהים בחו"ל יותר מ-6 ימים), הוא עדיין מתייחס לסלולר בחו"ל כאל מותרות: אלו שלא משקיעים אלפי שקלים בחבילות גלישה לחו"ל, ישתמשו ב-WIFI בלבד ובפתרונות סים מקומי.

בהוט מובייל מציינים שבשוק האירופאי החלה כבר מדיניות של Roam like at home, ומעריכים כי לקוחות הטסים מספר פעמים בשנה יחסכו מעל 400 שקל במסגרת התכנית.

יש לציין כי בגולן טלקום מציעים תוכנית הכול כלול עם גלישה בחו"ל כבר לא מעט זמן. מחירה גבוה יותר, נפח הגלישה בארץ קטן יותר ונפח הגלישה בחו"ל גדול יותר: מדובר בחבילת "גולן טלקום הכל כלול" במחיר של כ-100 שקל בחודש, הכוללת גלישה עד 40GB בחודש בחו"ל למדינות הכלולות וגלישה בחו"ל עד 6GB בחודש (ב-30 יום* הראשונים מההפעלה – הגלישה בנפח 2GB).



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות