חברת הסלולר We מבית אקספון, ששמה המלא We4G, מציעה 40 ג'יגה ב-30 שקל
חבילות הכול כלול בחברת WE

חברת הסלולר We4G, או בקיצור We, הושקה ומציעה חבילות ללא הגבלה זולות עם מחיר לכל החיים

אין סיבה לשלם הרבה על חבילת סלולר עם גלישה רחבה, במיוחד לאחר כניסתה לשוק של חברת הסלולר We (או We4G). היכנסו לכתבה המלאה לקריאת הפרטים

אחרי ציפייה ארוכה, הושקה חברת סלולר חדשה בישראל: חברת הסלולר We4G, שבבעלות חזי בצלאל – או בקיצור We.
כפי שאפשר היה לצפות מחברה שמגיעה לשוק תחרותי כל כך – המחירים שמציעה חברת We4G נמוכים ואטרקטיביים, והבשורה החשובה יותר היא חבילת גלישה לואו קוסט לחו”ל (המחירים בהמשך).



הבטחה נוספת שסיפק היום מנכ”ל We4G, יעקב נדבורני: מחיר שלא משתנה לעולם – בחבילות שמוגדרות כאלה מראש. נדבורני הדגיש כי החברה תמיד תציע “חבילת סלולר לכל החיים”.

קידומת החברה, כפי שגם פורסם כאן בפואנטה, היא 051.

מחירי חבילות סלולר בחברת We4G

חבילה ללא הגבלה עם 40 ג’יגה גלישה – כ-30 שקל בחודש.
חבילה ללא הגבלה עם 10 ג’יגה גלישה – כ-20 שקל בחודש למשך שנתיים.

מחירי חבילות חו”ל בחברת We4G

אחת הבעיות שנתקלים בה הצרכנים הישראלים היא שחבילות הגלישה שמציעות חברות הסלולר יקרות וגם רחבות מדי עבור נסיעות קצרות.
בחברת We זיהו את הצורך בחבילה פחות רחבה ופחות יקרה שתתאים לנסיעות קצרות לחו”ל, ומציעים את החבילה הבאה:
חבילת גלישה לואו קוסט בחו”ל, הכוללת ¾ גיגה בעלות של כ-50 שקל לתקופה של עד עשרה ימים.

קיימת גם חבילה של 1 ג’יגה ל-14 יום במחיר של כ-90 שקל.

החברה מבטיחה בלי טריקים – האם היא תעמוד בזה?

מאחורי החברה עומד חזי בצלאל, המחזיק בקבוצת 018 אקספון, המספקת שירותי אינטרנט ושיחות בינלאומיות. המנכ”ל, יעקב נדבורני, גם הוא כמובן מוכר בענף. בעבר הוא היה מנכ”ל הוט מובייל, ולפני כן סמנכ”ל שיווק ב-012 מובייל.


כמי שמכיר את הטריקים בחברות הסלולר מבפנים, הוא התחייב במסיבת העיתונאים שלא לנקוט בשיטות דומות – כמו חיוב ב-99 שקל לקוחות שלא הפעילו את הסים (כפי שעושים בגולן טלקום), טאבלטים “במתנה”, כפי שעשו בחברות הסלולר הגדולות, שירותי ערך מוסף שנמכרים בזול ועולים ביוקר ועוד.
בנוסף, We מתחייבת לאפשר גלישה ללא חסימה וללא חיוב אוטומטי בסיום החבילה. הלקוח יחווה האטה של קצב הגלישה, כך שעדיין יש אפשרות שימוש בוויז, ווטסאפ, מסנג’ר סנאפצ’ט וטלגרם.

תפעול באתר

אתר We4G מבטיח לאפשר לצרכנים שירות עצמי מתקדם, וערוצי שירות הלקוחות יפעלו בטלפון, סמס, צ’אט, דוא”ל, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר וזמינות של נציג שירות לקוחות 24 שעות 5 ימים בשבוע וכן בשישי עד הצהרים בכל ערוצי הטקסט.
האזור האישי של הלקוח זהה למסך הנציג.
אפשר להצטרף לחברה ולהתנתק ממנה דרך האתר.
עלות הסים: כ-20 שקל. יש אפשרות משלוח של שליח עד הבית בעלות נוספת של כ-20 שקל, או לקבלו חינם עם דואר ישראל.

 

תגובות: 0
נגישות