הוט מובייל מציעה חבילת סלולר לכל החיים. משתלם? פואנטה עם חדשות הסלולר

הוט מובייל מציעה חבילת סלולר לכל החיים. משתלם? פואנטה עם חדשות הסלולר

הוט מובייל מציעה כעת לראשונה חבילה לכל החיים. מה כוללת החבילה והאם היא משתלמת ביחס למתחרה העיקרית We4G? פואנטה בודקת את האותיות הקטנות

חבילת סלולר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אחרי כמה שבועות של קיפאון בתחרות בין חברות הסלולר בעקבות משבר הקורונה, הענף מתעורר. הוט מובייל מציעה כעת לראשונה תכניות במחיר קבוע ולכל החיים. מעבר לעובדה שמדובר בחבילה במחיר קבוע, מדובר בחבילה עם נפח גלישה עצום. התוכנית שמוצעת ראשונה בהוט מובייל כחבילה לכל החיים עולה כ-40 שקל בחודש עבור 150 ג'יגה. המחיר יורד לכ-30 שקל בחודש בצירוף שני מינויים ויותר.

לקוחות קיימים של הוט מובייל שמצטרפים לחבילה ישלמו דמי מעבר בגובה של כ-10 שקל אם יעשו זאת באתר או באפליקציית הוט מובייל, או כ-40 שקל במוקד השירות הטלפוני של החברה.

חבילה לכל החיים – הוט מובייל מול We4G

בהוט מובייל אומרים כי המהלך ייתן מענה לעלייה בנפח הגלישה בעקבות משבר הקורונה: החברה מדווחת על גידול של עשרות אחוזים בשימוש ברשת וכן גידול של יותר מ-25% בשימוש ב-Upload (העלאה), אשר נובע בין היתר עקב שימוש רב בשיחות וידאו באפליקציות המובילות כמוWhatsApp ו-ZOOM.

בפועל, הוט מובייל בעיקר רוצה לתת מענה לחבילה לכל החיים שמציעה חברת We4G, אשר החלה לאחרונה לשוב ולפרסם את החבילה שלה בטלוויזיה.

הוט מובייל הוט מובייל We4G We4G
נפח גלישה 150 ג'יגה 180 ג'יגה 170 ג'יגה
+ 200 דקות לחו"ל
200 ג'יגה
+ 300 דקות לחו"ל
מחיר 40 שקל 45 שקל 35 שקל 40 שקל

חבילה לכל החיים, כולל טלוויזיה

בהמשך יושקו בהוט מובייל חבילות לכל החיים עם נפח גלישה גבוה יותר:

  • 180 ג'יגה בכ-45 שקל לחודש (כ-35 שקל בחודש עבור שני קווים ויותר)
  • 200 ג'יגה ואפליקציית התוכן NEXT TV מבית הוט בכ-50 שקל לחודש (כ-45 שקל בחודש עבור שני קווים ויותר)
  • 200 ג'יגה גלישה ושירות התיקונים של הוט מובייל פיקס בכ-50 שקל לחודש (כ-45 שקל בחודש עבור שני קווים ויותר)

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת עדכוני הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

סלקום הבטיחה מחיר קבוע והעלתה מחירים

כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, היה תקדים לכך שחברת סלולר הבטיחה מחיר קבוע והעלתה את המחיר. מדובר בחברת סלקום, אשר באפריל 2019 הציעה מבצע בחירות אטרקטיבי שכלל חבילה במחיר קבוע תמורת 25 שקל בלבד – וכבר באוגוסט העלתה את המחיר. כפי שפרסמנו במדור תביעות ייצוגיות, בינואר 2020 הוגשה בקשת תביעה ייצוגית נגד סלקום.

בהוט מובייל מבהירים כי אין בכוונתם לגייס אלפי מנויים בזכות הבטחת חבילה לכל החיים, ואז לייקר את המחיר.

כאן באתר הצרכנות פואנטה אנחנו מקפידים לקרוא את האותיות הקטנות בהסכמי הסלולר ובהסכמים בכלל. לכן, נכנסנו לעמסמך עיקרי ההתקשרות של התוכנית באתר של הוט מובייל.

במסמך מצוין כי הוט מובייל יכולה לשנות את התעריפים רק במקרה של שינוי במע"מ או במדד המחירים לצרכן.

עם זאת, באתר מופיע גם החוזה האחיד של הוט מובייל, אשר לפיו החברה יכולה לעדכן תעריפים מעת לעת. בתגובה לשאלתנו נאמר כי סעיף זה הוא סעיף קבוע בחוזה האחיד – אך חוזה ההתקשרות הרלבנטי לחבילה לכל החיים הוא החוזה המחייב את החברה.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות