שיאומי Mi A1 - הסמארטפון המשותף לגוגל ושיאומי, הושק בישראל

שיאומי Mi A1 – הסמארטפון המשותף לגוגל ושיאומי, הושק בישראל

מסך 5.5 אינץ' ושתי מצלמות… מה עוד תקבלו בפחות מ-1,400 שקל?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בימים שבהם אפל וסמסונג משיקות מכשירי דגל כמו אייפון 8 וגלקסי נוט 8, שעולים 4,000 שקל ואף יותר, גם באגף הסיני של הסמארטפונים יש השקות מעניינות, שיכולות לספק לרוכשי הסמארטפונים תמורה מעולה בעד הרבה פחות כסף. 

היום הכריזה המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, על השקת המכשיר המשותף של שיאומי וגוגל: Xiaomi Mi A1, שעולה שליש מחיר בהשוואה למכשירי הדגל שהושקו לאחרונה.

מדובר בסמארטפון הראשון בסדרת Android One של גוגל, המיועדת בעיקר למדינות מתפתחות. המכשיר הושק לראשונה לפני שלושה שבועות בהודו, ובימים אלה מושק במדינות נוספות כמו רוסיה, הונג קונג, אינדונזיה ועוד.

שיאומי מציעה פה מסך גדול של 5.5 אינץ' ברזולוציית FHD, עובי דקיק של 7.3 מ"מ, שתי מצלמות קדמיות 12 מגה פיקסל (בדומה למה שמציעים סמארטפוני דגל כמו אייפון 8 וגלקסי נוט), מסך גורילה גלאס, זיכרון Ram של 4 ג'יגה, נפח אחסון של 64 ג'יגה (עם אפשרות הרחבה), מעבד מסוג Qualcomm Snapdragon 625 בעל שמונה ליבות, תמיכה ב 2 כרטיסי SIM בו זמנית וחיישן טביעות אצבע.

המכשיר, מטבע הדברים, הוא מכשיר אנדרואיד בעל ממשק של גוגל, נקי מאפליקציות מיותרות, המקבל באופן מיידי וישיר את כל העדכונים של גוגל. שירותי גוגל, כמו Google Photos המאפשר אחסון תמונות ללא הגבלה באיכות גבוהה וללא תשלום, מובנים במכשיר.

מחירו של שיאומי Mi A1 הוא 1,350 שקל, והוא יימכר ברשתות KSP ואייבורי עם אחריות לשנתיים של היבואן הרשמי.

נזכיר כי לפי אתר זאפ, בשנה האחרונה מככבים הסמארטפונים של שיאומי בעשירייה הפותחת של חיפושי הסלולר באופן עקבי. בימים אלה, למשל, למרות כל ההשקות הגדולות, נמצא מכשיר של שיאומי במקום השני בחיפושים בזאפ. מדובר בדגם Xiaomi Redmi Note 4X, שממוקם בחיפושים מיד אחרי סמסונג גלקסי S8 ולפני גלקסי S8 פלוס.  

לאור העובדה שישראלים רבים מחפשים סמארטפונים באיכות טובה, עם מסך גדול ובמחירים נוחים, יש להניח שגם הדגם החדש שמושק היום ייכנס במהירות לרשימת הטלפונים המבוקשים.

בכמה אתרים בעולם כבר הוכתר המכשיר החדש של שיאומי וגוגל, Mi A1, כמוצלח במיוחד בעבור מחירו הנמוך.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות