פק"ל תיק נשי - מה את חייבת שיהיה לך בתיק?

פק"ל תיק נשי – מה את חייבת שיהיה לך בתיק?

ידוע שנשים לא יוצאות מהבית בלי תיק, אבל מה יש בתיק? הנה כמה פריטים ששום תיק נשי אינו שלם בלעדיהם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כשאנחנו מדברות על תיקים, אנחנו בדרך כלל מתייחסות לעיצוב שלהם – אבל גם כאן, לפעמים כדאי להסתכל לא רק בקנקן אלא במה שבתוכו. בין אם אתן בדרך ליציאה, לעבודה או לאימון, יש דברים שכדאי שיהיו לכן בכל תיק. הכנו לכן רשימת פק"ל בסיסית עם כל הדברים שלא כדאי לצאת מהבית בלעדיהם.

בקבוק מים – מס' 1 בכל תיק

אם יש דבר אחד ששווה לקחת תיק בשבילו, זה בקבוק מים גדול, רב פעמי, ורצוי כזה ששומר על טמפרטורת המים לאורך זמן. לא מדובר רק בימי הקיץ החמים, אלא בכל עונות השנה. בקבוק מים הוא הפתרון גם לצמא, גם לצורך להתרענן וגם לשמירה על עור פנים בריא וצעיר. כמובן, זה גם הרבה יותר חסכוני – במקום להוציא כסף כמה פעמים ביום על שתייה, וגם הרבה יותר בריא ממשקאות קלים מלאי סוכר שאף פעם לא עושים טוב.

בקיצור, בקבוק מים זה מספר 1 בפק"ל של כל אישה (היינו ממליצות גם לגברים, אבל הם מתעקשים להסתובב בלי תיק).

טמפונים ופדים – כי לכי תדעי…

גם אם את הכי קשובה לגוף שלך, ויש לך יכולת מיסטית לחזות בדיוק מתי את הולכת לקבל מחזור – תמיד כדאי שתהיה לך תוכנית גיבוי. טמפונים ופדים הם פריט חובה בכל תיק, בין אם מדובר בתיק שאת לוקחת ליציאות, תיק לעבודה או לאימון. גם אם את יוצאת עם תיק קטן, תמיד כדאי שיהיו לך שם טמפונים – הם קטנים וקומפקטיים ולא תופסים מקום מיותר. רק שימי לב שאת לא מוציאה אחד בטעות כשבכלל חיפשת שפתון…

מגבונים – תמיד צריך

למי מאיתנו לא מטפטף קצת רוטב או נופל משהו על החולצה או המכנסיים מדי פעם? כשאנחנו בבית, זה מעצבן אבל לא נורא. כשאנחנו בבית קפה או בבילוי, זה כבר יותר מאתגר. לכן, בכל תיק של כל אישה כדאי שיהיה סטוק קטן של מגבונים שיציל אותה, רצוי שהם יהיו קטנים באריזות חד פעמיות, כמו אלו שמחלקים בסוף הארוחה במסעדות ובתי קפה. זה נשמע לך מצחיק או מיותר? את עוד תודי לנו על הטיפ הזה.

חטיף אנרגיה – לשמור על הריכוז והכוחות

כמה פעמים נתקית בפקק או התעכבת בדרך למקום כלשהו, ובינתיים הבטן התחילה לקרקר? חטיפי אנרגיה הם הפתרון המושלם למצבים כאלה: הם סוגרים פינה ועוזרים להרגיע רעב קל עד שתגיעי לארוחה הבאה. כך תוכלי להישאר מרוכזת במה שאת צריכה לעשות במקום להתרכז בכמה שאת רוצה משהו לאכול…

ערכת טאץ' אפ – אם את רוצה להיראות טוב כל היום

אם את נוהגת להתאפר, כדאי שתהיה לך בתיק ערכת טאץ' אפ עם כמה מוצרי איפור בסיסיים – עיפרון עיניים, מסקרה, קונסילר, שפתון ומראה קטנה. אפשר להוסיף לערכה גם פינצטה ופלסטר למקרי חירום.

לסיכום, גם אם יש דברים שאנחנו לא יוצאות מהבית בלעדיהם – בסוף לכל אישה יש את הפק"ל שלה, שמותאם לאורח החיים שלה ולמה שהיא צריכה. אז מה הפק"ל שלך?

 

נגישות