טיפים לבחירת רמקול אלחוטי מקצועי

טיפים לבחירת רמקול אלחוטי מקצועי

החל מהצליל ועד העיצוב – יש כמה פרמטרים שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים רמקול שאמור לשמש אתכם מחוץ לבית בתנאי שטח. הנה כמה טיפים לבחירת רמקול אלחוטי

בחירת רמקול אלחוטי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעבר, המכשיר היחידי שיכולנו לצאת איתו לשטח ולהקשיב למוזיקה היה הטרנזיסטור. בהמשך הצטרפו אליו הווקמן והדיסק מן. איכות הצליל לא הייתה בשיאה, אך זה מה שהיה ולכן לא היה על מה להתלונן.

כיום ניתן להאזין למוזיקה מחוץ לבית ללא כל תלות בשקע זמין או כל מקור חשמל. רמקול אלחוטי הינו ההמצאה הטובה ביותר שהגיעה אלינו, וכעת כל אחד יכול להסתובב עם רמקול איכותי ולשמוע צליל נקי וצלול.

איך לבחור רמקול אלחוטי

כמו כל מוצר שאנו מתכננים לרכוש, גם בתחום זה ישנם דרגות שונות של איכות. הפרמטרים לבחירת רמקול איכותי, והיכרות איתם תבטיח שהרמקול יספק חוויה איכותית.

עוצמה

רבים סבורים שווליום גבוה הוא הדבר החשוב ביותר ברכישת רמקול איכותי. אמנם חשוב שתהיה אפשרות עוצמת קול גבוהה, אך רק מגבר איכותי יספק גם צליל חלק ולא מעוות. את זאת ניתן לבדוק על ידי כך שמגבירים את הרמקול לעוצמה הגבוהה ביותר. אם מדובר על מגבר טוב אז הצליל ישמר כמו שהוא ללא כל עיוות.


עמידות וניידות

מן הסתם, רמקול אלחוטי מיועד לשימוש מחוץ לבית. כדאי כמובן לבחור בכזה שנכנס בקלות לתיק. כיום ישנם רמקולים עמידים למים, לחות ואבק, כך שניתן לצאת איתם גם לחוף הים ללא כל חשש.

מבנה הרמקול

מבנה הרמקול מורכב משני דרייברים שאחראים להפקה של סוגי צלילים שונים. הטוויטר יספק לנו את הצלילים הגבוהים, והוופר יביא לנו את התדרים הנמוכים של הבס. כל דרייבר פועל על תדר שונה ובמקרה כזה ממדובר על רמקול 2WAY.

ישנם גם רמקולים 3WAY אשר מכילים עוד דרייבר. במקרה זה נזכה לתדרים נוספים אמצעיים שנמצאים בין הבסים לתדרים הגבוהים.

תחום התדר מדבר על טווח התדרים שהרמקול מסוגל להפיק. בפועל מרבית הרמקולים לא יפיקו את כל טווח התדרים הדרוש אך ניתן להסתפק בהם שכן רק בעלי אוזן רגישה במיוחד ישימו לב להבדל.

עיצוב

מוצרים חשמליים כיום הם גם פריט עיצובי ואופנתי, ולכן אין סיבה שלא לתת משקל גם למראה החיצוני. בחנויות נמכרים רמקולים אלחוטיים יפהפיים ופרקטיים שניתן להציב בכל מקום שרק רוצים. הצבעים חזקים ומוסיפים לאווירה. כדאי לגלוש באתרים ייעודיים שמספקים תמונות להמחשה, כך שתוכלו להתרשם מכל הפרמטרים שיש לרמקולים להציע.

מומלץ גם לרכוש את המוצר אצל חברה שמספקת ציוד היקפי מקורי. כך תוכלו להשיג את כל החיבורים שאתם זקוקים להם מבלי להתפשר על חלקים לא מקוריים או אפילו פגיעה במוצר שלכם.


תגובות: 0

נגישות