בתגובה לשופרסל: הלוואה ללא ריבית ברשת ויקטורי בכרטיס נטען

בתגובה לשופרסל: הלוואה ללא ריבית ברשת ויקטורי בכרטיס נטען

המנכ"ל אייל רביד תוקף את שופרסל שמציעה הלוואה "נוחה" בריבית גבוהה, ורשת ויקטורי מציעה הלוואה ללא ריבית לקניות ברשת באמצעות כרטיס נטען. אלה תנאי ההלוואה

הלוואה ללא ריבית ברשת ויקטורי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




קשה להחמיץ את הפרסומות של שופרסל להלוואה מהירה שניתנת כעת בשיתוף כאל בסניפי הרשת, אלא שההלוואה הזאת היא כמובן הלוואה בריבית גבוהה. מנכ"ל רשת ויקטורי, אייל רביד, תוקף את שופרסל בחריפות בגלל ניצול ציני של מצוקת הצרכנים. בתגובה להתנהלות שופרסל, רשת ויקטורי מציעה הלוואה ללא ריבית כלל. מדובר בהלוואה לשנה עד 10,000 שקל. אלא שבניגוד להלוואה של שופרסל, ההלוואה בוויקטורי מיועדת לקניות ברשת ויקטורי בלבד.

הלוואה ללא ריבית בכרטיס נטען ברשת ויקטורי

כאמור, את ההלוואה ברשת ויקטורי מקבלים הלקוחות באמצעות כרטיס נטען, או כפי שהוא מוגדר שם – כרטיס מזון נטען. "אסור לקחת מהציבור ריביות מפוצצות על מזון – ריביות שעשויות לגרום לו לתסבוכת כלכלית בשעתו הקשה ביותר", אומר רביד. "הימים האחרונים מדירים שינה מעיני, וכשאני רואה את מתחרי מציעים הלוואות לכל דורש ואף מגדילים לעשות ומעמידים חדרי הלוואות פופ אפ מזכוכית בסניפים כדי לעודד אנשים לחתום על הלוואות "נוחות" לכל מטרה. אני פשוט נחרד. אני קורא לציבור בישראל, אל תיקחו הלוואות למזון בריבית!".

פואנטה

כמובן, מבחינת ויקטורי יש יתרון בהצעה הזאת, מפני שהיא מייצרת כך קהל נאמן וגם מקבלת חשיפה חיובית. עם זאת, קשה להתעלם מכך שיש בהצעה הזאת פתרון ללא מעט ישראלים שנתונים כעת במצב כלכלי קשה. המהלך הזה מגיע אחרי מבצע לחם בשקל שהובילה ויקטורי, וגרר את רשתות המזון למבצעי גומלין, כמו עוף בשקל ברמי לוי.

התהליך לקבלת הכרטיס:

כדי לקבל כרטיס נטען, הלקוח צריך לגשת לאחד מסניפי ויקטורי ולהציג כרטיס אשראי. הכרטיס מחויב בהתאם לסכום שהלקוח מבקש, עד 10,000 שקל, ב-12 תשלומים.

> היי, עוד לא הצטרפתם לערוץ פואנטה בטלגרם?

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה"

תוך 48 שעות, הלקוח מקבל באמצעות מסרון תו דיגיטלי שאיתו ניתן לבצע קניות בסניף. ההחזר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי

  • השובר תקף רק לקניות ברשת ולא באתר ויקטורי.
  • הסכום הנטען הוא בכפולות של 1000, ונע בין 4,000 ל-10,000 ש"ח.
  • לא ניתן לקנות באמצעות השובר סיגריות.
  • ההטבה היא בכפוף למסגרת האשראי בחברת האשראי. אם אין ללקוח מסגרת, הוא צריך לפנות לחברת האשראי שלו ולנסות להסדירה.

הלוואה בשופרסל – ריבית של עד 14%

כאמור, ההלוואה ברשת ויקטורי היא הלוואה לשנה ללא ריבית למטרה אחת בלבד – קניות ברשת ויקטורי. ההלוואה שמציעה שופרסל בשיתוף כאל היא הלוואה לכל מטרה, עד 60 חודשים, בטווח ריביות של מינימום 5.1% ומקסימום 14.1% שנתי.

ההחזר החודשי של ההלוואה מושפע מהריבית על ההלוואה, למשל, אם הריבית על ההלוואה היא 8% והסכום שנלקח הוא ₪10,000 לתקופה של 18 חודשים, ההחזר החודשי הוא כ-592 ש"ח.

חשוב לזכור כי הלוואה בכל מקרה היא לא מענק. הלוואות צריך להחזיר. בימים אלה, שבהם ישראלים רבים נטולי פרנסה, הרעיון של הלוואה מהירה נשמע כמו פתרון קסם אבל שימו לב שמדובר בכסף שעולה לכם ביוקר. לפני שאתם מחליטים לקחת הלוואה, צריך לוודא שתוכלו לעמוד בהחזרים.

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות