גם מותג אופנה העילית ורסאצ'ה יפסיק למכור פרוות

גם מותג אופנה העילית ורסאצ'ה יפסיק למכור פרוות

ורסאצ'ה הוא לא מותג האופנה היחיד שמפסיק להרוג חיות כדי לענג בני אדם. מי עשה זאת לפניו?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רצח של בעלי חיים במטרה לספק לבני האדם מעיל פרווה או נעלי עור הוא אכזריות לשמה, במיוחד בעידן שבו יש כל כך הרבה תחליפים איכותיים זולים.

במשך שנים מותגי אופנת עילית מייצרים ומשווקים במחירי עתק מעילי פרווה, נעלי בית ואפילו כריות נוי המיוצרים מפרוות ארנבות, שועלים ובעלי חיים אחרים – חלקם מגודלים במיוחד בשבי כדי ללפשוט את עורם ואת פרוותם וחלקם ניצודים.

לכן, הודעתה של דונטלה ורסאצ'ה כי המותג VERSACE יפסיק למכור פרוות היא הודעה משמחת מאוד וחשובה מאוד, גם בהיבט הנקודתי של בית האופנה וגם בהיבט הכללי יותר של ענף האופנה.



דונטלה ורסאצ'ה עומדת בראש אימפריית מותג העילית ורסאצ'ה מאז רצח אחיה ג'יאני ורסאצ'ה לפני 21 שנה, ובראיון לאתר 1843magazine לפני מספר ימים אמרה כי היא מסרבת להרוג חיות כדי לייצר אופנה.

כמובן שאי אפשר להימנע מהשאלה למה היא נזכרה רק עכשיו, אבל מצד שני – טו במאוחר מאשר לעולם לא.

נזכיר כי לפני מספר חודשים גם בית האופנה גוצ'י התחייב להפסיק למכור פרווה, כפי שגם פרסמתי כאן בפואנטה.

למעשה, בית האופנה ורסאצ'ה הולך בעקבות כמה וכמה בתי אופנה מובילים, ביניהם, ארמאני והוגו בוס.

נראה שלא רק הארה מוסרית נחתה על בתי האופנה הללו, אלא גם כניעה ללחץ של מחאה בלתי פוסקת מצד הצרכנים.

בנוסף, קיימת בקרב מותגי אופנת העילית הללו הבנה שהאווירה הכללית בקרב הצרכנים, במיוחד צרכנים מדור ה-Y, היא כזו של צרכנות מקיימת.

בסופו של דבר, מותגים חפצי חיים חייבים לדבר אל הדור הצעיר של הצרכנים – שגם דורשים התחשבות בסביבה וגם לא רוצים להוציא הון תועפות על אופנה.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות