כיצד לבחור חברת גיזום עצים?

כיצד לבחור חברת גיזום עצים?

חברת גיזום עצים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

גיזום עצים הוא מיומנות שמצריכה בעל מקצוע מיומן עם הציוד הנדרש. ישנם עצים שמתנשאים לגבהים עצומים, ולא אחת נדרש שימוש במנוף ובציוד מיוחד. כמובן, כדי להתמודד עם כמות הגזם העצומה, נדרש הגוזם לדעת כיצד לבצע את הגיזום וגם לאן אפשר לפנות את הגזם למקום מוסדר ובטוח.

לכן, כאשר אתם בוחרים חברת גיזום עצים מקצועית, ישנם מספר קריטריונים בסיסיים שאותם מומלץ לבחון כבר ברמת השיחה הראשונית, וכך להיות סמוכים ובטוחים שאכן בחרתם נכון את גוזם העצים.

מתי עלינו לגזום את העץ?

גיזום עצים הוא כמובן שיטה עדינה יותר להתמודדות עם עץ גבוה ועבות, מאשר הפתרון של כריתת העץ או העתקתו לאזור אחר.

אולם, לעתים העץ מתנשא לגובה עצום, חוסם את אור השמש אופן מוחלט ומהווה מטרד. לעתים ענפיו של העץ מתחילים להתעקם או חלילה גם נסדקים, נשברים ונופלים. עץ גבוה יתר על המידה עלול להוות מפגע בטיחותי ראשון במעלה. דוגמה בולטת לכך היא עץ אשר מגיע עד לכבלים של עמוד חשמל סמוך.

במקרים אלה מומלץ לקרוא לאיש מקצוע שיבחן את הנושא ויבצע גיזום מקצועי שישמור על נראות העץ, אך גם ישמור על הסביבה ועל בטחון העוברים והשבים.

כיצד בוחרים את גוזם העצים?

תעודות

גוזם עצים מוסמך לא יכול פשוט להצהיר על עצמו קבל עם ועדה שהוא גוזם עצים. עליו להציג אסמכתאות המעידות שאכן קיבל את כל הכלים הנדרשים במסגרתה של הכשרה רשמית.

בפנייתכם לכל חברת גיזום, בקשו לראות תעודה המוענקת על-ידי משרד החקלאות. כמו כן, חשוב לדעת שעבודה של כריתת עץ, כמו גם גיזומו, מצריכה היתר לעבודה בגובה המוענקת על-ידי משרד התמ"ת.

ידע

מומלץ לברר ולשאול אם גוזם העצים מכיר ויודע ללוות את כלל התהליכים הנדרשים, החל מבקשת ההיתר לכריתת העץ ועד לפינויו של הגזם אל מקום מבטחים.

בנוסף, גוזם עצים לא חייב רק לכרות או לגזום את העץ. חברות גיזום עצים מתמחות בביצוע העתקת עצים ממקום למקום, דבר אשר יכול לספק אפשרות נוספת עבור הלקוח או הלקוחה.

ביטוח

גם לאיש מקצוע מיומן ומנוסה, עלולה לקרות תקלה או תאונה. לכן, חשוב מרוד לוודא שיש לו ביטוח.

כל חברת גיזום עצים מוכרחה להיות מבוטחת. איש מקצוע אשר יבצע פעולה של כריתת או גיזום עץ אצלכם בחצר וייפגע ללא ביטוח, עלול לשים אתכם בנקודה בעייתית שתחשוף אתכם לתביעות.

מסיבה זו, חשוב לפנות רק לאנשי מקצוע, ולא לבקש מהשכן או ממכר שיבצע את העבודה בעצמו. הן עבור בטיחותו, והן עבורכם.

טיפול בגזם

לסיום, חשוב לוודא שהחברה המבוקשת תטפל בגזם ותפנה אותו.

כדאי לדעת שהשארתו פסולת הגזם מהווה עבירה על החוק, ומסכנת אתכם בקנס.

להתייעצות וקבלת מידע נוסף, מומלץ להיוועץ עם מומחי גיזום עצים באתר איכות הגיזום.

1
נגישות