לגלות את קסם הגולן עם בית הארחה בצפון

לגלות את קסם הגולן עם בית הארחה בצפון

אם אתם רוצים קצת טבע, קצת להתנתק, קצת טיולים, מים, ירוק בעיניים – צאו לחופשה בצפון הארץ. ולא חייבים להוציא הון על לינה, אפשר למצוא בית הארחה בצפון שיהפוך את החופשה לנגישה

בית הארחה בצפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

צפון הארץ הוא אזור עוצר נשימה מלא בנופים מדהימים, היסטוריה עשירה ותרבות מגוונת. בין אם אתם אוהבים לצעוד במסלולי טבע, בין אם אתם אוהבים לשוט בקיאקים ובין אם אתם אוהבים לבקר באתרים ארכיאולוגיים, הצפון הוא היעד המגוון ביותר בארץ. גם למי שאוהב יין ויקבים יש לא מעט מה לראות ולטעום באזור הצפון. למעשה, האזור הזה מספק חוויית נופש מכל הסוגים ולכל המטיילים והנופשים. חופשה בצפון מצדיקה כמובן יותר מיום אחד ואף יותר מיומיים, ולשם כך יש לבחור גם בית הארחה בצפון, שבו תוכלו להירגע אחרי יום ארוך של טיולים, ולתכנן את יום המחרת.

למה דווקא בית הארחה בצפון הארץ?

ישראל מציעה לנופשים הישראלים כמה וכמה מקומות לנפוש בהם, החל מאילת, דרך ים המלח ועד הצפון. הצפון מציע מגוון עצום של חוויות אטרקציות וטיולים לכל סוגי המטיילים, וכמובן גם מגוון אפשרויותת לינה, כולל בית הארחה בצפון. בין הסיבות לבחור בצפון:

נוף

הצפון ירוק תמיד, הררי ומלא בנחלים ובמעיינות. הנוף העשיר משתנה, מהגבעות הירוקות והשופעות של הגליל ועד הצוקים הסלעיים של רמת הגולן. לכל אזור הייחוד שלו, מהכנרת ועד עמק החולה. אם אינכם מכירים היטב את אפשרויות הטיול, תוכלו לקבל המלצות בבית ההארחה שתבחרו – שם ודאי מכירים היטב את הסביבה ויוכלו להמליץ לכם על מסלולים ברמת הגולן ששווה לבקר בהם.

אתרים היסטוריים

צפון הארץ – הגליל והגולן – הוא אזור רווי בהיסטוריה, עם אתרים ארכיאולוגיים מרתקים, בתי כנסת עתיקים וטירות צלבניות. בקרו בערים העתיקות צפת ועכו, בקרו בראש פינה, ואם אפשר, הצפינו רחוק יותר ובקרו במצודת נמרוד תחת החרמון.

שמורות טבע

עם גנים לאומיים ושמורות טבע נפלאות, צפון ישראל הוא גן עדן לחובבי טבע. טיילו בשמורת הטבע בניאס, סיירו ביער יהודיה, או טבלו טבילה מרעננת בבריכות הטבעיות בגן השלושה.

נשמע מעולה, כעת הגיע הזמן לבחור בית הארחה בצפון.

לוקיישן (מיקום)

קבעו את האזור המועדף עליכם על סמך האטרקציות והפעילויות שמהן תרצו ליהנות במהלך שהותכם. כך, תוכלו למקד החיפוש אחר בית הארחה בצפון באופן מדויק יותר.

תקציב

בתי הארחה מגיעים במגוון טווחי מחירים, אז קבעו את התקציב שלכם לפני תחילת החיפוש. זכרו בנוסף כי המחירים עשויים להשתנות בהתאם לעונה ולמשך השהייה.

שירותים נוספים

בדקו אילו שירותים מציעים בבית ההארחה, החל מחדר אנבטיה פרטי, דרך גלישה אלחוטית. חלק מבתי ההארחה עשויים גם לספק שירותים נוספים כגון סיורים מודרכים באתרים בסביבה.

חוות דעת

קראו חוות דעת של אורחים קודמים כדי לקבל תובנות על איכות האירוח ורמת השירות. רצוי לשמוע מחברים ששהו במקום.

לגלות את הצפון מבלי לשבור את הכיס

צפון ישראל הוא אזור שתמיד יש בו מה לגלות, המציע שפע של חוויות למטיילים מכל הסוגים. העדפת בית הארחה בצפון על פני צימר או מלון, היא דרך מעולה גם לחסוך לא מעט כסף.

מדובר במקום שבו תוכלו להניח את הראש בסוף יום עמוס, ליהנות מארוחה טובה ולאגור כוחות לקראת היום הבא בזמן שאתם מחפשים מסלולים ברמת הגולן שתרצו לבקר בהם. חופשה נעימה!

1
נגישות