שירותי הסעת עובדים בגני תקווה – הטבה שקשה לסרב לה

שירותי הסעת עובדים בגני תקווה – הטבה שקשה לסרב לה

יותר ויותר מקומות עבודה מציעים הסעה לעובדים – בגני תקווה, באזור השרון ועוד. מדובר בהטבה שיש לה ערך מוסף: פחות רכבים על הכביש ופחות זיהום אוויר

רון גל שירותי הסעה לעובדים בגני תקווה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יש הרבה מאוד הטבות שחברה יכולה להציע לעובדים שלה. יחד עם זאת, כאשר אתם מתלבטים בין משרה אחת לאחרת, יש הטבה ספציפית שכדאי לשים אליה לב – הסעות לעובדים. כך למשל, רונן גר ביישוב גני תקווה ובמשך שנים היה מבזבז שעות ארוכות בהגעה אל המשרד וממנו. "מאוד אהבתי את מקום העבודה שלי", הוא מספר. "אף פעם לא חשבתי להחליף אותו והנושא של הגעה אל המשרד וממנו הייתה מעין 'רע הכרחי' שנאלצתי לשאת. אחרי הכל, השכר והתנאים שהציעו לי במקום העבודה הזה היו מאוד מפנקים ואיפשרו לי ולבני משפחתי איכות חיים גבוהה".

כאשר הגיעה הקורונה, רונן כמו רבים אחרים שם לב כמה זמן הוא בזבז מדי יום על הכבישים. "בתחילת הדרך בקורונה כולם היו במעין הלם כזה", הוא מספר. "לאט לאט פתחו לנו הרשאות והתחלנו לעבוד מהבית. גיליתי שבפחות מחצי מהזמן אני עושה את אותה העבודה. זה גרם לי לתסכול מאוד גדול, כי היה לי ברור שבמוקדם או במאוחר יימצא פתרון למחלה הזו ואני אצטרך לחזור לעבוד מהמשרד. החלטתי שכאשר הקורונה תסתיים, אני לא ממשיך לעבוד באותו המקום".

בדיוק בשלב הזה המציאות הפתיעה את רונן. "כאשר הסתיימה הקורונה נעשה שינוי מרחיק לכת במשרדים שלנו", הוא מספר. "אחד מהם היה שירותי הסעה לעובדים בגני תקווה. הם פשוט מיפו את העובדים בחברה וכל מקום שיש בו מספר עובדים מסוים ומעלה קיבל הסעה, כחלק מההטבות שאנחנו מקבלים. זה היה שינוי מרענן ומפתיע מאוד. הסעה לעובדים בגני תקווה נשמעת אולי כמו פינוק או צ'ופר, אבל בפועל המנהלים יודעים מה הם עושים. העובדים מגיעים רעננים מדי יום, כולם מגיעים בזמן לעבודה וכולם גם יוצאים בזמן, כיוון שיש הסעה".

לדברי רונן, עובדים רבים החליטו לוותר על הרכב ומעדיפים לבוא בשירותי הסעה לעובדים בגני תקווה או ממקומות אחרים. "אחזקת רכב היא עניין שעולה הרבה כסף מידי חודש", הוא אומר. אם יש כבר רכב אחד במשפחה ואני נעזר בשירותי הסעת העובדים, אז מיותר להחזיק רכב נוסף. ככה יוצא שלא רק שאני עובד פחות שעות ויותר אפקטיבי בעבודה שלי, גם ההכנסה הפנויה שלי גדלה וגם ההוצאות השוטפות של הבית הצטמצמו. כשסוכמים את כל אלו מגיעים להטבה ששווה לכל עובד הרבה מאוד כסף".

מעבר לעניין הכלכלי יש גם את הדאגה לסביבה. "שירותי הסעת עובדים מאפשרים להשאיר את הרכב בבית או לוותר על הרכב", אומר רונן. "זה טוב לאיכות הסביבה, זה טוב לגיבוש של העובדים, זה טוב לבעיות החניה באיזור של המשרד ולמצוקת הפקקים. בקיצור – כולם יוצאים מהמהלך הזה נשכרים. אני שמח שבחברה שבה אני עובד בחרו את הפיתרון הזה ששיפר באופן משמעותי את איכות החיים של עובדים רבים".

1
נגישות