גבינת מסקרפונה ופתיתי בולגרית של תנובה - טעמנו וגם השווינו מחירים

גבינת מסקרפונה ופתיתי בולגרית של תנובה – טעמנו וגם השווינו מחירים

יש בולגרית במשקל, בולגרית למריחה, קוביות בולגרית ועכשיו גם פתיתי בולגרית… תנובה מרחיבה את את מדף הגבינות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשנים האחרונות, מטעמים מסחריים כמובן, הפך חג שבועות מזוהה הרבה יותר עם  מוצרי חלב מאשר עם טנא של ירקות ופירות.

לקראת החג, כל המחלבות הגדולות משיקות מוצרים חדשים ומציעות מבצעים עמוקים במיוחד על מגוון מוצרי חלב.

תנובה למשל, השיקה כמה מוצרים, חלקם חדשים לגמרי וחלקם וריאציה של מוצרים קיימים, ביניהם גבינת מסקרפונה ופתיתי גבינה בולגרית.

הרעיון, כמובן, הוא גם להרחיב את ההיצע עם מוצר שהצרכנים כלל לא הכירו והן עם מוצר נוח יותר לשימוש.

טעמנו את שני סוגי הגבינות וגם בדקנו את המחירים שלהן ביחס למוצרים מקבילים.

המסקנות הן שבגזרת הטעם, תנובה כמובן לא מאכזבת. בגזרת המחיר, תנובה לא מפתיעה – המחירים לא נמוכים, ואפילו להפך. את הבולגרית היא בחרה להשיק באריזה קטנה מהמקובל, כך שהמחיר גבוה ביחס לתכולה.

גבינת מסקרפונה:

הגבינה החדשה של תנובה, מסקרפונה מסדרת השף הלבן, מוגדרת השקת הדגל של תנובה לחג. הגבינה מכילה 38% שומן והמרקם שלה חמאתי מאוד. הטעם מצליח להיות גם עשיר וגם עדין – בשל היותו מאוד נייטרלי מאוד.


היא מתאימה למגוון שימושים – החל ממריחה על טוסט ועד אפייה. אמנם במטבח הישראלי מזוהה המסקרפונה עם עולם הקינוחים, אך היא מתאימה גם להכנת מאפים ומנות מלוחות, כמו פשטידות, פסטות ולזניות.

תנובה אמנם בחרה להשיק את המסקרפונה כעת בסמוך לחג שבועות, אך לא מדובר בהשקה מוגבלת אלא במוצר שיישאר כמוצר קבוע על המדפים, גם לאחר החג. היא לא הראשונה שמציעה גבינת מסקרפונה – מחלבת גד עשתה זאת לפניה, כאשר המסקרפונה של גד מכילה 40% שומן.

מחיר: מחירה המלא של המסקרפונה יחסית גבוה – בין אם אתם קונים תנובה או גד – כ-20 שקל לאריזת 250 גרם.

כדי להגיב להשקה, גד מציעה כעת את הגבינה שלה בהנחה משמעותית (או 2 + 1 או כ-10.90 שקל לפריט בודד).

פתיתי גבינה בולגרית 24%

גבינה בולגרית היא כמובן אחת הגבינות הפופולריות במטבח הישראלי – אבל המרקם שלה והאופן שבו היא נמכרת בדרך כלל הופכים את השימוש בה למאתגר, ולכן לאורך השנים הושקו פתרונות יצירתיים, החל מבולגרית למריחה ועד קוביות בולגרית.

גם הרעיון של תנובה לשווק פתיתי בולגרית ייתקל כנראה בהיענות גדולה. למעשה, תנובה לקחה את הגבינה הרגילה שלה, ולא עשתה שינוי בטעם או בהרכב, אלא רק באופן שבו היא משווקת לצרכנים: גבינה מסוננת מנוזלים ומוכנה לאכילה – בהתאם לאווירה הכללית של הצרכנים היום, שרגילים לקבל הכול מוכן ומהר.

הגבינה מכילה 24% שומן והמליחות שלה גבוהה, כמקובל בגבינה בולגרית.

בתנובה מגדירים את פתיתי הבולגרית כמוצר ייעודי למילוי מאפים וכתוספת לסלטים, כאשר המוצר הזה יישאר באופן קבוע על המדפים.

מחיר: מדובר במוצר יחסית יקר, שנמכר באריזה קטנה יותר מזו של רוב הגבינות הבולגריות האחרות: 20-25 שקל ל-220 גרם. בדרך כלל גבינות בולגריות נמכרות באריזת 250 גרם.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות