סטינג TV - שירות הטלוויזיה האינטרנטי של yes - נפתח להרשמה מוקדמת. כמה הוא יעלה?

סטינג TV – שירות הטלוויזיה האינטרנטי של yes – נפתח להרשמה מוקדמת. כמה הוא יעלה?

התחרות מתחממת. אחרי פרטנר TV – גם yes נאלצת להכריז על מוצר טלוויזיה מוזל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

yes נכנעת לתחרות בעולם הטלוויזיה ותציע בקרוב שירות טלוויזיה אינטרנטי וזול, ששמו יהיה STINGTV (סטינג טי.וי). 

זאת, כמענה לשירותי הטלוויזיה הזולים והאינטרנטיים שהושקו לאחרונה, החל מפרטנר TV, דרך סמארט של טריפל סי ו-next TV של הוט ועד השירות הוותיק יותר של סלקום TV.

מה שמשותף לכל המוצרים הללו הוא מחיר נמוך (עד 100 שקל בחודש) ושידור על גבי האינטרנט – בניגוד לחבילות היקרות שמציעות הוט ו-yes, המתבססות על קווים פיזיים או על הלוויין בהתאמה.

אגב, yes אמנם עומדת מאחורי סטינג TV, אך מבחינת לוגו ונראות אין לה זכר, וההתחברות מתבצעת באמצעות אתר ייעודי: https://www.stingtv.co.il/.

אתמול עלה לאוויר האתר הרשמי של STINGTV שמזמין את הלקוחות להירשם בהרשמה מוקדמת – אך השירות עדיין לא פעיל, ויחל לפעול רק בסביבות חודש ספטמבר או מאוחר יותר. הראשונים שיירשמו יהיו גם הראשונים שיוזמנו להצטרף לשירות, אשר yes לא נוקבת בתאריך מדויק להשקתו אלא מציינת שהוא יתרחש במהלך רבעון 4, 2017.

שאלת מיליון הדולר 1: אילו תכנים יציע המוצר?

ב-yes מבטיחים שSTINGTV יכלול הפקות מקור ישראליות מובילות, וייתן מענה לקהל בנוסף, עולם ילדים רחב, תכנים דוקומנטריים, סדרות רכש, הסכמים עם אולפנים בינלאומיים כגון HBO ועוד.

זה המקום לציין כי למתחרות הזריזות יותר יש כבר שיתופי פעולה אטרקטיביים – סלקום TV הכניסה את HBO למאגר התכנים שלה ללא תשלום נוסף (כלומר, כ-100 שקל בחודש), ופרטנר תציע בקרוב שיתוף תכנים עם נטפליקס בחבילה שתעלה 89 שקל בחודש.

STINGTV יכלול ערוצים ליניאריים, שירות VOD ותכנים שישודרו ישירות מבית yes.

שאלת מיליון הדולר 2: כמה זה יעלה?

אז מה יהיה המחיר? את הנתון הזה yes אינה חושפת – ואין ספק שיש משהו מקומם בהזמנת לקוחות להירשם לשירות טלוויזיה שהם אינם יודעים מה מחירו.

כרגע מדובר על מחיר של כ-90 שקל – כך לפחות משערים, כאשר אפשר יהיה לשלם תוספת של 60-90 שקל על ערוצי ספורט. עם זאת, המספרים הללו לא נמסרו באופן רשמי על-ידי yes.

איך זה יעבוד?

STINGTV מבוסס על מערכת ההפעלה של Android TV. הצפייה תתבצע באמצעות כל טלוויזיה חכמה או באמצעות סטרימר ותתאפשר בטאבלט, בסמארטפון, במחשב האישי ו/או בטלוויזיה.

הסטרימר מתחבר באמצעות Bluetooth למגוון רחב של מוצרים (מקלדת, רמקול וסוגים שונים של joystick) ומאפשר לשחק במשחקים שפותחו ל-Android TV (מה שבעצם הופך את הסטרימר למעין PlayStation).

רון אילון, מנכ"ל yes: "אנו שמחים להציג היום לראשונה את  STINGTVולפתוח את ההרשמה המוקדמת למוצר הטלוויזיה שיהיה המוביל בקטגוריית מיזמי הטלוויזיה האינטרנטיים ויכלול תוכן מוביל רחב היקף, ישראלי ובינלאומי  מבתי ההפקה והאולפנים הגדולים בארץ ובעולם".

איך מתחברים ומתנתקים?

ב-yes מודעים לרתיעה שיש לצרכנים מהתחברות לחברה שמקשה אחר כך על ההתנתקות, ומציינים שלשירות סטינג TV אין מחלקת שימור לקוחות – ההתחברות וההתנתקות נעשות בלחיצת כפתור.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות