sting TV - שירות הטלוויזיה המוזל של yes - יושק בשבוע הבא

sting TV – שירות הטלוויזיה המוזל של yes – יושק בשבוע הבא

ובינתיים: סלקום מוסיפה ערוץ דוקו ובפרטנר מתכננים הכרזה חגיגית על ערוץ 15 בשבוע הבא

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי ציפייה ארוכה – היום נודע סוף סוף תאריך ההשקה הרשמי של sting TV (סטינג TV), שירות הטלוויזיה האינטרנטי והמוזל של yes.

סטינג TV יושק בשבוע הבא, יום שני (30.10), כאשר הוא אמור לתת מענה לשירותי הטלוויזיה המוזלים שהושקו עד כה – החל מסלקום TV, דרך סמארט TV ופרטנר TV שהושקו בחודשים האחרונים, ועד הוט next שהשיקה הוט והטלוויזיה המשותפת לרמי לוי ולהוט.

יש לציין כי למרות שמדובר בשירות טלוויזיה של yes, הוא אינו ממותג ככזה ומי שנכנס לאתר הייעודי שנפתח עבורו לא מוצא שום זכר ל-yes, לא מבחינת אזכור השם ולא מבחינת צבעי המותג, השפה וכו'. מדובר במותג שמאמץ תדמית צעירה ודיגיטלית, וככזה הוא גם מאפשר התחברות לשירות ישירות דרך האתר ולא דרך מוקד שירות הלקוחות של yes.

שירות  STING TV יכלול ערוצים של yes, ערוצים לינאריים, וכמובן ספריית VOD. יוצעו בו תכנים דוקומנטריים וסדרות רכש מבית HBO, וכמובן, יש דגש על הילדים והנוער, עם קריצה לקהל הזה באמצעות סדרות כמו כדברא.

השירות יפעל באמצעות סטרימר STING TV BOX ואפליקציה יעודית, ומי שיש לו טלוויזיה חכמה יוכל פשוט להוריד את האפליקציה לטלוויזיה ולא יזדקק לממיר או למכשיר נוסף.

תהיה גישה ליו טיוב ולמשחקים, אפשר יהיה לשדר תמונות לטלוויזיה ואפשר יהיה להשתמש באפליקציה מהסמארטפון, הטאבלט והמחשב. 

ההתחברות לשירות תיעשה באופן עצמאי דרך אתר האינטרנט של STING TV.

כפי שפורסם בפואנטה, ההרשמה לשירות כבר נפתחה לפני כמה שבועות – וזאת מבלי שפורסם מחיר.

גם כעת לא פורסם מחיר, אך יש להניח שהוא לא יעלה על 100 שקל בחודש, כדי שהשירות של yes לא יהיה יותר גבוה משל סלקום TV.

הצעד הנוכחי הוא קריטי מבחינת yes, הסובלת מנטישת לקוחות לטובת שירותי הטלוויזיה המוזלים, ויכול להוות חלופה ללקוחות yes הנוכחיים שאולי שוקלים לעזוב.

סלקום לא עוצרת

בזמן ש-yes רק צועדת את צעדיה הראשונים בזירת השירות האינטרנטי של הטלוויזיה, סלקום TV ממשיכה לחדש ולהרחיב את החבילה, תוך דגש על שמירת המחיר הקיים של כ-100 שקל לחודש.

לאחרונה דיווחה סלקום TV כי הגיעה כבר ל-150,000 מנויים, והשבוע היא מוסיפה לחבילה ערוץ מרתון דוקו, שישדר סרטים וסדרות דוקומנטריים מהארץ ומהעולם.

בין הסרטים שישודרו – סרטי הדיוקן על איימי ווינהאוס, ג'ורג' בוש האב ופרנק סינטרה וסרט התעודה החדש ספילברג. בנוסף, ישודרו הסדרות שנות השבעים, שנות השמונים ושנות התשעים – ארבע סדרות ההיסטוריה מבית היוצר של CNN, וכן מגזין הדוקו VICE וקטלוג סדרות הטבע של נשיונל ג'יאוגרפיק וה-BBC.

כפי שפורסם בפואנטה, לאחרונה הוסיפה סלקום TV גם את ערוצי דיסני לחבילה.

פרטנר תכריז על ערוץ 15

כאמור, התחרות בין חברות הטלוויזיה בעיצומה, ובשבוע הבא מתכננת גם פרטנר להכריז על ערוץ חדש, ערוץ 15.

החברה לא מנדבת מידע, אך הסמיכות לפיצול ערוץ 2 לשני ערוצים של קשת 12 ורשת 13 עשוי לרמוז על כך שמדובר בערוץ בידור.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

  • האם משתלם להצטרף לפרטנר TV?

  • השירות של נטפליקס מציע לצרכנים הישראלים חוויה אחרת ועולה כמו שתי מנות פלאפל

  • מה תקבלו בשירות הטלוויזיה smart TV, שמחירו 50 שקל בחודש?

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות