ספוטיפיי השיקה בישראל את Discover Weekly - פלייליסט אישי מתחדש כל שבוע

ספוטיפיי משיקה בישראל את Discover Weekly – פלייליסט אישי מתחדש כל שבוע

הרעיון בספוטיפיי עם Discover Weekly הוא לחשוף בכל שבוע את המשתמשים למוזיקה חדשה שמבוססת על טעמם האישי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אמנם ברחבי העולם משתמשי ספוטיפיי (spotify) כבר נהנים מזמן משירות הפלייליסט המתחדש Discover Weekly, אבל לישראל ולעוד כמה מדינות השירות נכנס עכשיו.

הרעיון ב-Discover Weekly הוא שבכל יום שני יקבל המשתמש רשימת השמעה של 30 שירים המותאמים במיוחד בשבילו.

הטעם האישי של המשתמש ישולב עם מוזיקה שמשתמשים אחרים עם טעם דומה מאזינים לה, כך שכל שיר ב-Discover Weekly מבוסס על סגנונות המוזיקה שהמשתמש אוהב, על תוכן שנמצא סביב השירים הללו ועל מוזיקה שמשתמשים אחרים מקשיבים לה בפלייליסטים שלהם.



ככל שהטעם האישי שלו יתפתח, כך גם ה-Discover Weekly ישתנה. ההאזנה אפשרית כמובן דרך כל המכשירים והפלטפורמות שהמשתמש מחובר אליהם.

מה שחשוב לזכור הוא שהמוזיקה ב-Discover Weekly מתעדכנת בכל שבוע, כך שאם יש שירים שאוהבים – יש לשמור אותם לפני שהרשימה תתעדכן בשירים חדשים.

ספוטיפיי: מנוי בסיסי חינם

כזכור, ספוטיפיי הושקה בישראל במרץ 2018, לפני כארבעה חודשים.

היא מציעה מסלול חינמי או מסלול פרימיום בתשלום של 20 שקל לחודש, כאשר במסלול הפרימיום אין פרסומות ואפשר לדלג על שירים. אפשר לקבל התנסות חינם בגרסת הפרימיום ל-30 יום.

בספוטיפיי לא מוכנים לחשוף כמה מנויים יש לחברה כיום בישראל, אבל ישראל מבחינתה היא רק חלק מאסטרטגיית ההתרחבות שהיא מובילה בהצלחה. החברה מספקת שירותים לכ-160 מיליון משתמשים פעילים, מתוכם 70 מיליון לקוחות משלמים – ביותר מ-60 מדינות. ההכנסות שהיא דיווחה עליהם בשנה החולפת עומדות על כ-5 מיליארד דולר.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות