ספוט הוסטל - נקודה מרכזית לבילוי בצפון תל אביב

ספוט הוסטל – נקודה מרכזית לבילוי בצפון תל אביב

השילוב בין מיקום נוח במיוחד, אווירה מיוחדת וקרבה לאטרקציות תל אביביות הופך את ספוט הוסטל למקום לינה מושלם בתל אביב

ספוט הוסטל תל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תיירים רבים המגיעים לתל אביב יפו מחפשים לא פעם מקום לינה זול, נוח ונגיש כמעט לכל נקודה בעיר. חלק מאותם תיירים מעדיפים להתמקם דווקא בצפון העיר. מקום הנחשב להרבה פחות צפוף, נגיש למקומות בילוי רבים בעיר ומאפשר יציאה נוחה לכיוון צפון. בחיפוש אחר לינה בצפון תל אביב אין ספק שה"ספוט הוסטל" הממוקם בנמל תל אביב מהווה את אחת האפשרויות היותר אטרקטיביות, בין אם מדובר על תיירים המגיעים מחו"ל וזוכים לקרוא ביקורות חיוביות על המקום ובין אם מדובר על צעירים המעוניינים להגיע לעיר לבילוי של מספר ימים.

היכולת ליהנות מתשלום מוזל משמעותית של לינה בתל אביב באותו הוסטל, מאפשר לאותם אורחים בעיר לשהות בה מספר רב יותר של ימים ובכך נהנים אותם אורחים מכל מה שיש לעיר להציע.

הקמת הספוט הוסטל

ה"ספוט הוסטל" בנמל תל אביב נפתח במאי 2019 ובעצם חגג לא מזמן שנתיים להקמתו. שנתיים אלה היו מאתגרות להוסטל חדש, שפעל תחת מגבלות קורונה לאורך 2020 אשר פגעו פגיעה אנושה בתיירות בתל אביב.

יש מספר הוסטלים בתל אביב, ביניהם ספוט ההוסטל שהוקם בנמל תל אביב ומהווה חלק מהמגמה ההולכת ומתפתחת של לינה נוחה וזולה כאלטרנטיבה לבתי המלון היקרים שיש בעיר. לצד המחירים הנוחים שמציע ההוסטל, מהווה אותו מקום גם נקודת מפגש ללא מעט תיירים ומטיילים בארץ ומחו"ל, כשמאותה נקודה בצפון העיר ניתן להגיע למוקדי בילוי עיקריים במרכזה.

מיקומו של ה"ספוט הוסטל" בצפון העיר מאפשר למבלים רבים לבחון את נקודות הבילוי הסמוכות. אלו כוללות, בין היתר, את נמל תל אביב ופארק הירקון.

כדי לתת מענה למגוון אורחים, ספוט הוסטל מציע מגוון סוגי חדרים – חדרים ליחיד, חדרים זוגיים, חדרים מיני זוגיים, חדרי טריפל, חדרי משפחה, חדרי גלריה ועוד.

בילוי בנמל תל אביב

נמל תל אביב מהווה את אחת מהאטרקציות היותר מגוונות שיש לעיר להציע. מקום בו נהנים המבקרים מנוף כחול רחב לים התיכון, מרחבים ירוקים, מרחבים לפעילות ספורטיבית, מגוון מסעדות, חנויות בגדים ואף מקום בילוי לזוגות ומשפחות.
בנמל תוכלו להתעכב על מספר אטרקציות מעניינות, כשהבולטת מבניהן היא הקרוסלה העברית הראשונה. מדובר באטרקציה שנועדה, בראש ובראשונה להלהיב את הילדים במקום, אך לאורך זמן הפכה לאטרקציה מהנה גם עבור המבוגרים שביננו.

ספוט הוסטל תל אביב

 

הקרוסלה העברית הראשונה בנמל תל אביב מעוצבת בהשראה של אלמנטים משנות ה-50 וה-60 ובה תוכלו לבחור ולשבת על מושבי חסקה, סוסיסתא, בעגלה של החלבן ועוד. במרכז הקרוסלה קיים אף לוח מודעות ברוח התקופה ובו פרסומות נוסטלגיות לחלב שייצרה עוד בזמנו חברת "תנובה", של משחת הכלים "אמה" ועוד. אלמנט נוסטלגי נוסף בקרוסלה עצמה הם שירי ארץ ישראל המתנגנים ברקע.

אם נשארה לילדכם אנרגיה לאחר סיבוב או שניים בקרוסלה, ניתן עם כמה צעדים צפונה משם להוביל את ילדיכם אל ארגז חול רחב ומזמין לבנייה של ארמונות, כשההורים יוכלו באותה עת ליהנות מבריזה נעימה מכיוון מערב וכמובן משעות השקיעה של צפון תל אביב.

בילוי בפארק הירקון ויציאה ממנו לטיולים רגליים

פארק הירקון מהווה אטרקציה לבילוי משפחתי מהנה. בפארק מסלולי הליכה ואופניים, אטרקציות ספורט לכל הגילאים ומרחב רחב המאפשר לכל אדם שמגיע למצוא נקודה שלווה ונעימה. עבור חלק מהתיירים המגיעים לתל אביב, מהווה הפארק נקודת התחלה לטיולי טבע מרהיבים, כשגם לתושבי תל אביב, רמת השרון והרצליה כדאי להכיר.

המקטע הפחות מוכר לרבים של נחל הירקון הוא המקטע העילי. מקטע שעבור חובבי טיולים הוא חובה ממש. אותו מקטע עילי נמשך מהגן הלאומי ירקון כל הדרך לתוך התמזגות עם נחל קנה. מדובר בקטע נחל יפה ופראי שהפך מעניין ומסקרן עבור לא מעט מטיילים שהגיעו למקום. במקטע עד נחל קנה קיימים מספר מסלולי טיול ופינות עצירה מוצלות, כשלאורך נחל קנה נמתח שביל ישראל, מה שמאפשר למטיילים לפגוש על הדרך מטיילים מן הצד השני.

הטיול במקטע מפגיש את המטיילים עם מספר נקודות עצירה ששווה להתעכב עליהן. אחת מהן היא "בית הבטון" המוכר כמבנה הראשון בארץ ישראל שנבנה מבטון מזוין. המבנה הוקם באותן שנים על ידי חברת "פלשתינה" שבראשה עמד בצלאל יפה והוא היה אמור לשמש כבית שאיבה של מי הירקון, כשאותם מים היו אמורים להגיע לפתח תקווה וישובים נוספים באזור.

כיום "בית הבטון" עומד לו עזוב ובודד ומהווה זכר לתקופה אחרת עוד לפני קום המדינה. לצד "בית הבטון" הנטוש והמתפורר, יזכו המטיילים לפגוש בעוד מספר מבנים עזובים כשחלקם רחוקים יותר משפת הנחל.

1
נגישות