אטרקציות בדרום - לאן אפשר לנסוע בסופ“ש הקרוב? - פואנטה

אטרקציות בדרום – לאן אפשר לנסוע בסופ“ש הקרוב?

אטרקציות בדרום לא חסר, החל מהלונדע בבאר שבע ועד חוות צופר. בין אם אתם בדר לאילת ובין אם מחפשים רעיון לבילוי של סופשבוע, הדרום מציע שפע אטרקציות

אטרקציות בדרום
מחפשים אטרקציות בדרום? יש בשפע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא רק בתקופת החגים, טיולים ובילויים משפחתיים מומלצים כמובן כל השנה… יש משפחות שבהן בכל יום שישי בארוחת ערב הילדים שואלים לאן נוסעים מחר… וגם אם להורים נדמה שהרעיונות הולכים ונגמרים, אין סיבה אמיתית.

אם גם אתם מחפשים לצאת קצת מהבית ורוצים לשמוע על אטרקציות בדרום, הנה כמה מקומות מעניינים ששווה לכם להכיר.

אטרקציות בדרום לילדים – מוזיאון לונדע

מוזיאון לונדע בבאר שבע עונה בדיוק להגדרה של אטרקציה בדרום הארץ, אשר גם מתאימה לילדים במגוון גילים, גם מפתחת את החשיבה וגם ממוזגת. המתחם חדשני ומושקע, יש בו מגוון של משחקי למידה חוויתיים התורמים לחיזוק הזיכרון ולשיפור מיומנויות חברתיות וקוגנטיביות.



המקום לא רק מייצר סקרנות בקרב ילדים כמעט בכל גיל, אלא גם מאפשר גיבוש לכל המשפחה באמצעות מתקני חשיבה, למידה ויצירה המשלבים צורות, צבעים ושלל תחומים ועולמות כמו בעלי חיים, גלקסיה, שפות ועוד… מבין מגוון של אטרקציות בדרום, המוזיאון נחשב לאחת המומלצות.

בדרך לאילת עוצרים בצופר – האטרקציה של הדרום

אם אתם חובבי מוזיקה, הנה אטרקציה מוזיקלית מדהימה בדרום הארץ: "חליל וצליל".

מדובר בסדנה מיוחדת במושב צופר בדרך לאילת, שבה ניתן ללמוד איך בונים כלי נגינה מדליקים לילדים. בנוסף, במקום יש גם מגוון של הופעות מוזיקליות, שיעורי מוזיקה ועוד מגוון של סדנאות לילדים ומבוגרים גם יחד.

פארק יטבתה

עוד אטרקציה הממוקמת בדרום הארץ, בה ניתן לעצור בדרך לחופשה באילת או בכלל בדרך לאנשהו בדרום, היא פארק יטבתה. הפארק מציג בפני המבקרים ארבעה עולמות תוכן מושקעים: עולם המדבר, עולם הרפת, עולם אנרגיה מתחדשת ועולם המחלבה והקיבוץ.

הפארק משלב חווית טיסה עם סימולטור בו הכסאות זזים ונחשב לחוויה כייפית לילדים ולמבוגרים גם יחד.

אז מדוע כדאי לנסוע דווקא לדרום?

בשנים האחרונות הולכת ומשתדרגת החוויה התיירותית בדרום הארץ. הוקמו פארקי מים לילדים, מוזיאונים, חדרי בריחה והפעלות אינטראקטיביות, ועוד היד נטויה.

נסיעה לדרום הארץ היא הזדמנות נפלאה להכיר מקומות חדשים, לראות קצת טבע, בעלי חיים, שטחים פתוחים ונופים עוצרי נשימה – במיוחד עבור מי שמתגורר במרכז הארץ.

כמובן, זו גם דרך מצוינת לשבור את הנסיעה הארוכה לאילת באמצעות בילוי מעשיר וחווייתי.

יש עוד מגוון אטרקציות בדרום, כמו פסטיבלים המתקיימים לאורך השנה, הופעות, קטיפים במושבים, ביקור בחוות ורפתות, ביקור במבשלת בירה ועוד.

תוכלו לחפש באתרי הקופונים השונים הנחות לכל המשפחה כדי להוזיל עלויות, וליהנות מהפעילויות הכי שוות בדרום הארץ.


תגובות: 0

נגישות