Nova 5T של וואווי הושק בארץ עם שירותי גוגל ותכונות של סמארטפון דגל

Nova 5T של וואווי הושק בארץ עם שירותי גוגל ותכונות של סמארטפון דגל

וואווי שילבה ב-NOVA 5T ארבע מצלמות אחוריות, מצלמת סלפי של 32MP, טעינה מהירה, סוללה חזקה ומעבד מהיר. המחיר נמוך מ-1800 שקל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

החודשים האחרונים בלבלו צרכנים רבים ששקלו אם לרכוש סמארטפון של וואווי לאחר המגבלות שהטיל על החברה הנשיא טראמפ. המכשיר החדש שהחברה משיקה בישראל – Nova 5T – נותן מענה למתלבטים, במיוחד אלה שמחפשים סוללה חזקה ומערך צילום מתקדם, אבל לא רוצים לשלם מחיר של מכשירי דגל. נובה T5 הוא סמארטפון עם 5 מצלמות, סוללה חזקה עם טעינה מהירה ומעבד חזק ומהיר – שעדיין מגיע עם כל שירותי גוגל ומריץ אנדרואיד 9.0. כאן יש להזכיר כי Nova היא סדרת מיתוג מקבילה שוואווי משווקת, מה שבעצם מאפשר לצרכנים לרכוש מכשירים עם נתונים גבוהים במחירים זולים מאשר מכשירים תחת המותג Huawei.

כמה זולים? נובה 5T נמכר בכ-1,750 שקל, ומציע בין היתר:

  • מסך LCD בגודל 6.23 אינץ'
  • 4 מצלמות אחוריות (מצלמה ראשית של 48MP, מצלמת 16MP עם עדשה סופר רחבה, מצלמה לצילומי בוקה ומצלמה לצילומי מאקרו)
  • מצלמה קדמית של 32MP
  • סוללה חזקה של 3750mAh
  • מעבד Kirin 980 מבית וואווי (בדומה למעבד הקיים בסדרת P30)
  • טעינה מהירה (עד 50% תוך 30 דקות)
  • זיכרון פנימי של 6GB ונפח אחסון של 128GB (ללא חריץ הרחבה)\

כמובן, החברה לא שילבה במכשיר את כל התכונות שהיא משלבת במכשירי הדגל היקרים שלה, כמו וואווי P30 PRO או וואווי MATE 30, כך שאין למכשיר זיהוי טביעת אצבע מובנה במסך או עמידות למים ואבק למשל.

בוואווי מייעדים את Nova 5T בעיקר לצעירים חובבי משחקים ומדיה חברתית, ששמים גם דגש על גרפיקה ויכולות משחק של המכשיר אבל לא רוצים לשלם יותר מ-1800 שקל.

התחרות לדגם Nova 5T אינה קלה

נזכיר כי בתקופה האחרונה הושקו לא מעט סמארטפונים מוצלחים במחירים של פחות מ-2000 שקל, כך שהתחרות שיש לדגם וואווי NOVA 5T אינה פשוטה.

בין היתר, השיקה שיאומי את Mi 9T, אשר מחירו כ-1200-1600 שקל. בסקירה שפרסמנו במדור שווה להכיר באתר פואנטה, זכה הסארטפון הזה לשבחים רבים. לאחר מכן השיקה שיאומי גם את Mi 9T Pro, שאף הוא נסקר כאן במדור הסלולר וזכה לשבחים. מתמודדים אחרים בקטגוריה הם הסמארטפונים של סמסונג בסדרת A, כמו גלקסי A70 או גלקסי A50 שנסקרו כאן. זה המקום להזכיר גם את הסמארטפון המוצלח של וואווי עצמה, Y9 prime, שנסקר כאן וגרף מחמאות כמכשיר מוצלח בקטגוריית מחיר נמוכה.

נזכיר כי האיסור שהוטל על חברות אמריקניות לסחור עם וואווי טרם הוסר, אך לאחרונה היו התבטאויות של בכירים אמריקנים שרמזו כי העניין צפוי להיפתר. לאחרונה השיקה וואווי את סדרת Mate 30 – לראשונה ללא שירותי גוגל.  בינתיים, הוארך בשלושה חודשים הפטור שניתן לחברות אלה בכל הנוגע למסחר עם וואווי.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות