מיצוק הפנים ואנטי אייג'ינג ללא הזרקות או ניתוחים - זו שיטת Sofwave

מיצוק הפנים ואנטי אייג'ינג ללא הזרקות או ניתוחים – זו שיטת Sofwave

שיטת Sofwave היא שיטה חדשנית למיצוק העור באמצעות טכנולוגיה חדשנית ולא פולשנית. כך היא מעודדת את העור לייצר קולגן בעצמו ואלה המחירים

טיפול מיצוק הפנים בטכנולוגיית Sofwave
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טיפול בקמטוטים, הרמת גבות, מיצוק הפנים, המצח, קו הלסת והסנטר – בלי הזרקות ובלי ניתוחים? זה מה שמבטיחה שיטת Sofwave. השיטה הזו, שפותחה ע"י חברת סופווייב הישראלית, עשויה להיות הדבר הבא בתעשייה המשגשגת שמטרתה לעכב את הזדקנות העור שלנו (מחירים בהמשך). היא לא משאירה את העור פצוע ואפילו לא אדמומי, ולא דורשת התאוששות לאחר הטיפול. היא פשוט מעודדת את הגוף שלנו לייצר את הקולגן בעצמו. איך? מדובר בטכנולוגיה שמבוססת על גלי אולטרה-סאונד. לכן, היא גם אמורה להיות הרבה יותר בטוחה. אולם, יש לציין כבר בפתיחת הכתבה שמדובר בטיפול מאוד חדש בארץ, ובכל מקרה כדי לראות את השפעתו על העור יש להמתין לפחות חודש. שיא ההשפעה יורגש כעבור שלושה חודשים. בשורות הבאות אחלוק אתכם את חוויית הטיפול, את הפרטים ואת המחירים – ובתקופה הקרובה אעדכן את הכתבה מדי פעם בהתאם לתוצאות.

איך פועל מכשיר Sofwave למיצוק העור?

הרעיון העומד בבסיס Sofwave הוא לעשות שימוש בגלי אולטרסאונד החודרים בצורה מדויקת דרך שכבת העור החיצונית, לעומק של 1.5 מ"מ בלבד. כך נמנעת פגיעה ברקמות שומן, עצבים וכלי דם, אך במקביל החדירה לשכבות העור מספיק עמוקה כדי להשפיע על התחדשות העור. המכשיר שולח פולסים בעוצמה גבוהה, המחממים את העור בצורה מבוקרת ובכך מייצרים סטימולציה יעילה. כל זאת כדי לגרום לגוף לייצר כמויות משמעותיות של קולגן ואלסטין.

מסך מכשיר Sofwave בזמן הטיפול. צילום: דפנה הראל כפיר
מסך מכשיר Sofwave בזמן הטיפול. צילום: דפנה הראל כפיר

מאחר שמדובר במכשיר שפשוט גורם לגוף לייצר קולגן בעצמו, ולא מדובר בחומר מילוי או בניתוח, התוצאות אינן מיידיות. ייצור קולגן הוא תהליך, והתוצאה של הטיפול באה לידי ביטוי רק לאחר שהקולגן מיוצר. התוצאה המובטחת היא מיצוק והידוק העור, הסרת קמטים, הרמת גבות וצוואר ועיצוב קו הסנטר.

טיפול אנטי אייג'ינג בשטית סופווייב – כך זה עובד

אחד המקומות היחידים בארץ שבהם אפשר כיום לעבור טיפול ב-Sowave הוא המרפאה של ד"ר ליאת אטס-פוקס במכבים. ד"ר ליאת אטס-פוקס היא מנתחת עיניים בכירה, מומחית לאוקולופלסטיקה ומומחית לאסתטיקה רפואית – כירורגיה פלסטית של עפעפיים ופנים עליונות. "אני מנתחת וגם מציעה הזרקות, אבל אלה טיפולים פולשניים על כל המשתמע מכך. Sofwave הוא טיפול אנטי-אייג'ינג פורץ דרך משום שהוא גם לא פולשני וגם לא מחייב התאוששות. המטופל או המטופלת יכולים פשוט להמשיך בחייהם בתום הטיפול, להמשיך לפגישה או לאירוע, וגם הכאב הרבה יותר מתון מאשר בטיפולים אחרים".

משך הטיפול עצמו הוא כ-30-40 דקות, אבל לפני כן יש להמתין כחצי שעה עד שמשחת האמלה תעשה את פעולתה (משחה מאלחשת).

המטופלת יכולה לבחור באיזה אזור בפנים או בצוואר לטפל, או לחילופין לטפל בכל הפנים.

כאמור, מדובר במכשיר אולטרה-סאונד, כך שכמו בבדיקות אולטה-סאונד – יש למרוח ג'ל על האזור. לאחר מכן המטפלת מניחה את המכשיר על הפנים לכמה שניות כל פעם, כאשר כל פעם כזאת מסתיימת בפולס די כואב וקצר. הכאב מתפוגג מיד. אגב, יש מטפלות שלא מדווחות על כאב כמעט ויש אחרות (כמוני) שבחלט כן. אפשר לבקש מהמטפלת להגביר או להפחית את העוצמה (עד גבול מסוים).

כעבור כ-30-40 דקות, הטיפול מסתיים, ומה שמדהים הוא שלא רואים שום אדמומיות או נפיחות.

ביממה הראשונה, הפנים נראים מתוחים ורעננים, אך האפקט הזה הוא זמני. העור חוזר לקדמותו והגוף מתחיל לעבוד בייור קולגן – תהליך שכאמור יתחיל להיות מורגש רק כעבור כמה שבועות.

עד כמה שימוש בסופווייב למיצוק הפנים כואב?

כאב הוא כמובן עניין יחסי, אבל מהניסיון שלי, אי אפשר לומר שזהו טיפול ללא כאבים. עם זאת, זהו כאב נסבל וחולף מיד. הכאב נמשך שבריר שנייה בכל פולס. הוא לא נעים, אבל נעלם לחלוטין. אף אחת או אחד לא יוצאים מהטיפול עם כאבים.

מיצוק עור הפנים ב-Sofwave: מחירים

כאמור, אפשר לבחור באיזה אזור בפנים לטפל, או לטפל בכל הפנים והצוואר.

  • המחיר לטיפול מלא של פנים וצוואר עומד על 8,000 ש"ח.
  • מחיר טיפול באזור הגבות או באזור הסנטר: 3,000 ש"ח
  • מחיר טיפול במרכז הפנים: 4,500  ש"ח.

המחיר כולל גם פגישת ביקורת לאחר 3 חודשים.

Sofwave – רקע על החברה

חברת Sofwave היא חברה ישראלית הנסחרת בבורסה. החברה, שהוקמה ע"י הפיזיקאי והיזם ד"ר שמעון אקהויז. אקהויז הוא בין מובילי תחום האססתטיקה הרפואית בארץ ובעולם. הוא היה בעבר המנכ"ל ומי שהוביל עד להנפקה את החברות לומניס, שלאחר מכן נמכרה לפי שווי של כ-510 מיליון דולר, וסינרון שנמכרה לפי שווי של כ-317 מיליון דולר. ד"ר אקהויז הקים בשנת 2012 הקים את חממת אלון מדטק ונצ'רס, שבמסגרתה פועלות חברות בתחום הניתוחים הזעיר-פולשניים, האסתטיקה הרפואית, ורפואת הלב וכלי הדם. שם גם הוקמה Sofwave.

שיטת Sofwave משווקת בהצלחה בארה"ב כבר זמן מה, אך לארץ היא החלה להיכנס רק עכשיו. למעשה, ד"ר אטס מספרת שהיא שמעה על המכשיר דווקא מרופאה בארה"ב, למרות שזו חברה ישראלית.

לאחרונה המכשיר קיבל אישור FDA להרחבת השימוש גם עבור טיפול לשיפור מראה הצלוליט בטווח הקצר. בסיום התהליכים, יוצע הטיפול בצלוליט ככל הנראה גם במרפאה של ד"ר אטס.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות