ריקול לכל מכשירי סמסונג גלקסי נוט 7. המכירות הופסקו וההשקות עוכבו

ריקול לכל מכשירי סמסונג גלקסי נוט 7. המכירות הופסקו וההשקות עוכבו

הסיבה: התפוצצות הסוללות. כאן בישראל תוכננה ההשקה לעוד 4 ימים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עקב מכשירים שהתפוצצו במהלך ההטענה – סמסונג הודיעה לפני זמן קצר על ריקול (recall, איסוף מוצרים) של מכשירי גלקסי נוט 7 (Galaxy Note 7). הריקול מתרחש חודש בלבד אחרי ההשקה הנוצצת, וימים ספורים לפני שהוא אמור היה להיות מושק במדינות רבות בעולם. כאן בישראל תוכננה ההשקה לעוד 4 ימים – 6 בספטמבר, וכעת לא ברור מתי היא תתקיים.

מדובר ב-35 מקרים של התפוצצות הסוללה בעת הטענת המכשיר, מתוך מיליון מכשירים שנמכרו מאז ההשקה בראשית אוגוסט. בהודעת החברה נכתב כך: "בעקבות פניות של לקוחות ביצענו בדיקה מקיפה ומצאנו בעיה בסוללה. אנו עורכים בדיקה יסודית עם הספקים שלנו כדי לאתר סוללות פגומות. מאחר שבטיחות הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות של סמסונג, הפסקנו את מכירות המכשיר. ללקוחות שיש ברשותם מכשיר, אנו נחליף אותו בחדש בשבועות הקרובים. אנו מודעים לאי הנוחות שכרוכה בדבר ונעבוד בשיתוף פעולה עם שותפינו כדי שההחלפה תתבצע באופן יעיל ככל האפשר".

זו לא הפעם הראשונה של תקלות ואפילו התלקחות של סוללות במכשירי גלקסי. בדצמבר 2013 העלה לקוח של סמסונג ליוטיוב סרטון שבו הוא מציג את הנזק שנגרם לגלקסי S4 שלו כתוצאה מהתלקחות הסוללה, ובהמשך סיפר כי סמסונג ניסתה להשתיק את הסיפור ולאיים עליו שלא יקבל פיצוי אם לא יוריד את הסרטון. גם במהלך 2014 דיווחו לקוחות על סוללות של דגמי סמסונג גלקסי S4 שהתלקחו במקומות שונים בעולם, וגם לפני שנה בדיוק, בספטמבר 2015, דיווחה תושבת אורלנדו בארה"ב כי סמסונג גלקסי S4 של בנה התלקח בעת ההטענה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות