10 סיבות טובות למה כדאי לעבור למערכת חשמל חכם

10 סיבות טובות למה כדאי לעבור למערכת חשמל חכם

החל מחיסכון אדיר בחשמל, דרך שליטה מכל מקום ועד הרתעת פורצים – לא תאמינו כמה יתרונות יש למערכת חשמל חכם בבית. אל תתלבטו, היכנסו לרשימה שתפתיע אתכם

חשמל חכם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

כיום יותר מאי פעם, טכנולוגיות בית חכם הן נגישות ונמצאות בשימוש נפוץ. בעלי בתים רבים כבר עברו למערכות חשמל שכאלו, נהנים משלל יתרונות בולטים. מה הופך את הטכנולוגיה הזו לאחד הלהיטים החמים ביותר בעיצוב הבית? אלו כמה סיבות ששווה להכיר.

1. התאמה אופטימלית לצרכים שלך

כלי האוטומציה המתקדמים הזמינים במערכות חשמל חכם לבית מאפשרים לך להתאים את השימוש בתאורה, בתריסים ובמכשירים החשמליים לאורח החיים ולוח הזמנים שלך. זוהי דרך נהדרת למצות את המיטב מכל המתקנים בבית שלך. עם המוצרים של חברת VITREA ניתן אף לבחור בעיצוב בהתאמה אישית של כל מערכת חכמה.

2. שליטה מכל מקום בעולם

חשמל חכם
שליטה מלאה במערכת בית חכם באמצעות אפליקציה ייעודית מבית VITREA. צילום: וירטאה

 

בין אם ברצונך להפעיל את המזגן ביציאה מהעבודה כדי להיכנס לבית קר, או לבדוק את מצלמת האבטחה במהלך חופשה בחו"ל, הבית שלך תמיד זמין לך במרחק קליק אחד מהמכשיר הנייד.

3. לעטוף את החיים במוסיקה

הפלייליסט הנכון יכול לקבוע את האווירה המושלמת לכל אירוע. בלחיצת כפתור אחת, ניתן להפעיל מוסיקה בכל נקודה בבית ולהעביר אותה מחדר לחדר. כעת קל מאי פעם להבטיח שצלילי חייך ילכו איתך לכל מקום.

4. מילה אחת ממך והבית מציית

ניתן לשלב את מערכות הבית החכם עם פקדים קוליים כמו Ok Google או Alexa ולהפעיל מערכות שונות בבית בפקודות פשוטה וקצרה. רוצה לעמעם את האורות תוך נמנום על הספה? להכניס אור לבית מבעד לתריסים בזמן העבודה במטבח? כל מה שצריך זה רק לדבר.

5. לתחושת הביטחון שלך

חיבור מערכות האבטחה ומצלמות המעקב למערכת ריכוזית תאפשר לך לדעת בכל עת מה מתרחש בביתך ולישון טוב יותר בלילה.

6. תאורה חכמה לנוחות מקסימלית

ניתן להתאים את התאורה לנוחותך ובהתאם לצרכים שלך. בין תכנון תרחישים כדי ליהנות מתאורה אופטימלית גם בשבת ועד הדלקה וכיבוי בפקודה קולית, מעולם לא היה כל כך פשוט לשלוט בתאורה.

7. חיסכון אדיר בחשמל

התכנון המוקפד של כל מערכות החשמל בבית מאפשר לך לחסוך את צריכה האנרגיה שלך באופן משמעותי וליהנות מפתרון ירוק ומשתלם.

8. להרחיק פורצים

היכולת לשלוט בתאורה ובמכשירי החשמל גם מחוץ לבית מאפשרת לך לדמות פעילות שגרתית בבית גם בעת יציאה לחופשה ולמנוע מפורצים לסמן את ביתך כמטרה.

9. תהליכים אוטומטיים בתהליך פשוט ונוח

באמצעות אפליקציה ייעודית, יהיה באפשרותך להגדיר מתי יידלק הדוד כדי ליהנות ממים חמים עם חזרתך מהעבודה, להדליק את שביל הגישה בדיוק כשהילדים חוזרים מהחוג ואפילו לכבות את כל החשמל בבית בשעת "כיבוי אורות" שתוגדר מראש כדי לחסוך בחשמל.

10. אפשר להתחיל גם בקטן

כדי ליהנות מכל היתרונות של מערכות הבית החכם, לא חייבים להתחיל במערכת גדולה ומורכבת. תמיד ניתן להתחיל במתגים חכמים לתאורה ובכל שלב, יהיה באפשרותך להרכיב את המערכת ולשכלל אותה. כאשר אפשרויות רבות כל כך זמינות לך בהתאמה מדויקת לצרכים ולתקציב שלך, קל מאי פעם להתקדם לפתרונות חדשניים בבית.

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    1
    נגישות