מכשירי שמיעה זעירים - יעילים, נוחים ואינם מגושמים

מכשירי שמיעה זעירים – יעילים, נוחים ואינם מגושמים

לפני שאתם פוסלים את הרעיון לקנות מכשיר שמיעה, כדאי שתדעו: יש בנמצא מכשירי שמיעה קטנים, ואפילו זעירים, שיכולים לשדרג את איכות החיים שלכם

מכשירי שמיעה זעירים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מכשיר שמיעה לרוב נתפס בעינינו כמכשיר בולט, מכוער ומגושם למדי. בעבר מכשירי שמיעה היו אמנם גלויים ולא מאוד אסתטיים, אבל כיום זה לא המצב יותר. המכשירים כיום עברו שדרוג הן ביכולת שיפור השמיעה והן בעיצוב, כך שהם יותר קטנים ופחות בולטים לעין.

אילו סוגי מכשירי שמיעה זעירים קיימים בשוק?

1. Completely in the Canal

מכשיר שמיעה מסוג זה ממוקם כולו בתוך תעלת האוזן. הוא אינו נראה לעין, אלא אם כן מביטים ישירות לתוך האוזן (אך זה אינו תרחיש סביר). קל לדבר בטלפון עם מכשיר זה וניתן להצמיד את הטלפון לאוזן בשיחות טלפוניות. בנוסף, מכשיר זה הינו חסכוני בסוללה.

הוא מתאים ללקויי שמיעה קלים עד בינוניים ואלו שתעלת האוזן שלהם אינה רחבה מדי אך לא צרה. מכשיר זה אינו מתאים לילדים ויש לקחת בחשבון שאין בו שליטה על עוצמת הקול.

2. In the canal

מכשיר זה ממוקם בתעלת האוזן ומסתיים בתחילתה של התעלה. בדומה למכשיר הקודם, הוא אינו נראה לעין, מקל משמעותית בשיחות טלפוניות וצליליו טבעיים. בשונה מהמכשיר הקודם, מכשיר זה מאפשר לשלוט בעוצמת הווליום והינו נוח יותר לשימוש.

גם הוא מתאים ללקויי שמיעה קלים עד בינוניים בלבד.

3. In The Ear

מכשיר זה הינו קטן ונוח אך אינו זעיר ודיסקרטי כמו השניים הקודמים לו. המכשיר כולו ממוקם באפרכסת האוזן. עקב פני השטח הגדול של מכשיר זה, נוחות השימוש בו גבוהה משמעותית בהשוואה לקודמיו שגודלם זעיר יותר. מכשיר זה מתאים לרוב לקויי השמיעה, ואף למי שסובל מקשיי שמיעה חמורים ומשמעותיים יותר.

4. Open Fit

מכשיר זה ממוקם מחוץ לאוזן ומורכב משני חלקים זעירים. גודל המכשיר קטן למדי ולכן הוא מוסתר לחלוטין מהסביבה. מכשיר זה הוא מכשיר חיצוני אשר מאפשר נוחות במקביל לשמירה על הדיסקרטיות של המשתמש.

הוא מתאים לרוב קשיי השמיעה, כולל קשיי שמיעה חמורים וקשים יותר.

איך לבחור מכשיר שמיעה זעיר?

1. רמת החומרה של בעיית השמיעה

חשוב לדעת שלא כל מכשיר שמיעה זעיר מתאים לאנשים עם בעיות שמיעה חמורות. אם יש לך בעיית שמיעה חמורה, יש צורך לוודא שמכשיר השמיעה אותו רוצים לקנות הינו מתאים עבורך ולקושי השמיעתי שלך. רוב מכשירי השמיעה הזעירים מתאימים לאנשים עם בעיות שמיעה קלות עד בינוניות, אם כי יש מכשירי שמיעה זעירים שמתאימים גם לאנשים עם בעיות שמיעה קשות וחמורות יותר.

2. איכות מכשיר השמיעה

מוטב לבחור במוצר מתקדם ככל הניתן. מכשיר שמיעה איכותי יספק סאונד איכותי, שמיעה חדה יותר וצלילים בהירים יותר. בנוסף לכך גם יחזיק מעמד שנים רבות יותר ויתקלקל לאט יותר ממכשיר זול יותר ופחות איכותי, כך שלמעשה מכשיר זול ופחות איכותי עלול לעלות יותר בטווח הרחוק.

על מנת לבחור מכשיר טוב ובעל איכויות גבוהות, יש לבחור מכשיר אשר מציע 10k HD Sound. מכשיר מסוג זה כולל מיקרופון שהינו רגיש מאוד למגוון רחב של צלילים.

במילים אחרות, ככל שהרגישות לצלילים עולה, כך חדות שמיעתך והיכולת לשמוע תדרים נמוכים יותר תבוא לידי ביטוי ביעילות גבוהה יותר.

ישנם עוד גורמים רבים אשר עשויים להשפיע על הבחירה לבחור מכשיר שמיעה זעיר כזה או אחר, לכן מוטב להתייעץ עם איש מקצוע במטרה לדעת איזה מכשיר יטיב עבורכם.

למידע נוסף לחצו על מכשירי שמיעה קטנים.

1
נגישות