הדפסה על חולצות לכל סוגי האירועים ולכל המסגרות - פואנטה

הדפסה על חולצות לכל סוגי האירועים ולכל המסגרות

הדפסה על חולצות היא דרך בדוקה לייצר שייכות לקבוצה, לציין סיום של תקופה ולייצר גיבוש בקרב המשתתפים באירוע

הדפסה על תמונות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

זה מתחיל בגן, ממשיך בבית הספר ועובר דרך החוגים, התיכון והצבא… בין אם מדובר בחוג כדורגל, בין אם מדובר בתנועת נוער כמו הצופים ובין אם בקבוצת כושר קרבי – בכל מסגרת כזאת, אין כמו חולצה כדי לציין את ההשתייכות לקבוצה. הדפסה על חולצות היא פתרון נפלא כדי לבטא את ההשתייכות לשבט, לחוג או ליחידה – ולא רק לשם. ניתן להדפיס על חולצות לא רק בהקשר של קבוצה, חוג או מסגרת, אלא גם באירועים כמו בת מצווה, מסיבת רווקים, הצעת נישואין, חתונה או יום הולדת משפחתית.


יתרונות ההדפסה על חולצות

  1. גיבוש:
    הדפסת תמונות היא אקט מחבר ומגבש, אשר מעניק עוצמה קבוצתית. דמיינו את עצמכם יוצאים לטיול משותף עם הכתה או עם תנועת הנוער ולאורך הטיול, או בחלק מסוים מהימים, למשל ביום האחרון, כל חברי הקבוצה או הכתה לובשים את אותה חולצה, באותו צבע, עם אותו לוגו ואותה תמונה. מדובר בחוויה מעצימה, מגבשת שמעניקה משמעות לטיול כולו וזה נכון לכל אירוע בכל נקודת זמן. הדפסה על חולצה היא גימיק נפלא שמאחד את כולם ביחד.
  2. מזכרת נפלאה:
    להדפיס על חולצות זה אולי משהו שדורש מחשבה, השקעה וגם השקעה כספית מסוימת, אבל התוצאה גם נותנת הרגשה טובה לכולם וגם משאירה נזכרת נפלאה בדמות עוד חולצת טי שירט נעימה בארון שתשמש אותנו ליום יום שלנו. אל תחשבו פעמיים, בררו על חברה המתמחה בהדפסה על חולצות.
  3. מתנה לכל אירוע:
    אם אתם מפיקים אירוע גדול כמו חתונה, כנס, יום גיבוש לעובדים או ערב לקוחות, ומחפשים שי מדליק, חולצה מודפסת היא לא רק מתנה נחמדה ומקורית – אלא גם דרך לשווק את האירוע או העסק שלכם.
  4. אין ספור אפשרויות:
    ניתן להדפיס על חולצות בכל הצבעים: שחור, לבן, אדום, כתום, צהוב, כחול או ירוק. יש כל מיני סוגי כיתובים שאפשר לשלב, תמונות או הדפסים. בנוסף, כל מה שצריך זה פשוט למצוא אמן אחד בקבוצה שיודע לצייר יפה, עוד מישהו עם ראש קצת שיווקי שיבחר סיסמה או משפט מעורר השראה מאיזה סרט או ספר והנה לכם חולצה מעוצבת לכולם.

לסיכום, אם אתם מבררים ועושים סקר שוק קצר לגבי חברה מקצועית לביצוע הזמנת הדפסי חולצות, חפשו ב-Google הדפסה על חולצות – חולצות בע“מ ואתרו חברה מקצועית ומנוסה בתחום.

חשוב לוודא שלחברה המדפיסה על חולצות יש מכונה טובה שתספק לכם חולצות עמידות ונעימות שלא נהרסות תוך כמה כביסות.

קבלו הצעת מחיר מסודרת למייל ותוכלו לבחור בצורה פשוטה וקל.


תגובות: 0

נגישות