טיפוח יומי לגבר: למה חשוב לדאוג לסכין גילוח איכותית

טיפוח יומי לגבר: למה חשוב לדאוג לסכין גילוח איכותית

סכין גילוח איכותית היא מרכיב חשוב בשגרת הטיפוח של גברים. כדי להגן על העור, יש לרכוש סכין ששומרת על העור ולא פוצעת אותו

סכין גילוח איכותית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

טיפוח הוא כבר מזמן לא עסק של נשים בלבד. מספיק להציץ במדפי הסופר כדי לראות שהם הולכים ומתמלאים במוצרי טיפוח לגברים. כמו אצל נשים, גם לגברים ישנם סוגי עור שונים, כגון עור שמן או מעורב, עור יבש וכדומה. אולם, לא במקרה יש הבדל בין המוצרים: העור הגברי עבה יותר מהעור הנשי. העור הגברי גם מרובה שיער. שגרת הטיפול של גברים שונה מטבעה משגרת הטיפוח של נשים – משום שיש שלב אחד שהם עושים ונשים לא: גילוח. הבחירה בסכין גילוח היא שלב חשוב בשגרת הטיפוח של גברים, משום שסכין גילוח איכותית מבטיחה שהעור לא ייפצע.

מעבר לזה, כמובן שחשוב לבחור במוצרי הטיפוח המתאימים כדי לא רק לשמור על עור יפה נעים למגע, אלא בעיקר כדי לשמור על בריאותו. חשוב לבחור מוצרי טיפוח מתאימים לעור ולהרגלי השימוש, ולעתים מומלץ להתייעץ עם יועצת יופי או אפילו קוסמטיקאית שיכולה לתת עצות מקצועיות.

שמירה על ניקיון העור – כלל ראשון בטיפוח

הכלל הראשון של טיפוח העור הוא ניקיונו. יש לנקות נכון עם סבון מתאים את העור ולטפח אותו. ההבדל בין גבר ואישה מבחינת טיפוח העור הוא שבאמצעות סכין גילוח איכותית, נעשית פעולה הדומה לפילינג הנשי. באופן זה, תאי העור המתים נושרים ותאי עור חדשים מתפתחים, כך שהעור נראה טוב יותר.

ישנם גברים שמלבד טיפוח ביתי ויומיומי קובעים עם קוסמטיקאית ומטפלים בעור הפנים. כמובן, יש גם גברים שמשתמשים עם מכונת גילוח חשמלית.

סכין גילוח זולה גורמת לנזקים בעור הפנים הגברי

כאשר סכין הגילוח לא איכותית, התוצאה היא חוויית שימוש מתסכלת. יש לחזור על הגילוח שוב ושוב ובסופו של דבר לא מקבלים עור חלק ונעים בהתאם למצופה.

מעבר לעובדה שסכין גילוח לא מוצלחת גורמת לתסכול משום שהגילוח יוצא לא טוב, היא עלולה להזיק לעור הפנים, משום שהיא עלולה לפצוע את העור. לא נגזים אם נאמר כי סכין גילוח באיכות ירודה עלולה לגרום להשפעה מכרעת על עור פניו של הגבר. מאחר שמדובר בפעולה יומיומית, הנזק עלול להחמיר ככל שמשתמשים בסכין עוד ועוד. זו הסיבה שכל גבר שמעוניין לטפח את עור פניו, צריך בראש ובראשונה לבחור סכין גילוח איכותית, וכמובן להתאים מוצרי טיפוח לריכוך העור לפי סוגו.

כאן יש לזכור שגם אם מדובר בסכין איכותית, סכין גילוח שנעשו בה שימושים רבים מדי עלולה לגרום נזק לפנים. יש להשליך את סכיני הגילוח לאחר שימוש של מספר פעמים. הכוונה היא בכל שלושה-ארבעה ימים בערך, כאשר סכין הגילוח היא חד פעמית. סכין גילוח שאינה נקי דיה עלולה לגרום לאקנה, מה שיגרום לדלקת בעור ומראה לא נעים.

העיקר – לבחור סכין גילוח באיכות גבוהה

יש כאלה שיעדיפו סכין גילוח חשמלית, מה שיקצר את זמן הגילוח, היות ומדובר לא רק על הגילוח כי אם גם על סידור הזקן.

יש שאוהבים סכין גילוח חשמלית היות וניתן לגלח את הפנים גם על עור יבש ויש שיעדיפו סכין גילוח איכותית ידנית, כאשר מדובר על גילוח בלבד.

כך או כך, העיקר שתבחרו סכין גילוח באיכות גבוהה, שתשאיר אתכם עם המראה המבוקש בתום הגילוח ותגן על עורכם.

טיפוח עור הפנים – חשוב לייצר שגרת טיפוח מלאה

מעבר לגילוח, גם גברים צריכים להקפיד על שגרת טיפוח שתשמור על עור בריא רענן.

עד לפני יותר מעשור, גברים שהיו מטפחים את עורם ושיערם או הולכים למניקוריסטית, היו יחסית מעטים. חלקם העדיפו לא "לפרסם" זאת, בשל חשש מדעות קדומות או פגיעה בתדמית הגברית שלהם.

כיום גברים רבים נכנסו למעגל של אלה שאכפת להם מהטיפוח והמודעות העצמית. לא מדובר רק באנשי עסקים, אשר הופעתם החיצונית חשובה להם (ובצדק), אלא ברבים אחרים שעוסקים במקצועות ומגוונים. בעידן של רשתות חברתיות, אין ספק שהמודעות למראה החיצוני עלתה גם בגלל הידיעה שבכל רגע נתון נרצה אולי לצלם ולשתף תמונות.

לא פלא, אם כן, שיש לא מעט קוסמטיקאיות שחלק לא מבוטל מהלקוחות שלהן הם גברים. הן מנקות באופן יסודי את עור פניהם של הגברים, מורחות מסיכות לשמירה על העור ועל סגירת הנקבוביות לאחר הוצאת הקומדונים.

בסופו של דבר עוד מטופח הוא גם עור בריא, ועור בריא חשוב לכולם – נשים וגברים כאחד.

1
נגישות