סיליקון בשמפו/מרכך הרבל אסנס (Herbal Essence) - פואנטה

סיליקון בשמפו/מרכך הרבל אסנס (Herbal Essence)

אם לא מתחשק לכם לחפוף את השיער בסיליקון, שימו לב להודעה הבאה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת פרוקטר אנד גמבל, יצרנית סדרת מוצרי השמפו ומרככי השיער הרבל אסנס (Herbal Essence), מפרסמת הבוקר כי החל מחודש דצמבר 2018 נמכרו מוצרים מהסדרה, כאשר על גב אריזת המוצרים סומן כי הם אינם מכילים סיליקון, בעוד שברשימת הרכיבים המסומנת על גביהם, מופיע רכיב המכיל סיליקון (דימתיקון).

סדרת המוצרים של הרבל אסנס נמכרת ברשת סופר-פארם.




בהודעה, שהועברה נכתב כי המוצרים מכילים סיליקון וכי מדובר ברכיב מקובל ובטוח לשימוש במוצרי קוסמטיקה, התורם למראה שיער חלק ומבריק. משתמשות מסוימות מעדיפות מוצרים ללא סיליקון משיקולים קוסמטיים, למשל בשל הרגשה שהוא מכביד על שערן. בחברה אומרים כי "המוצרים רגילים לחלוטין ובטוחים לשימוש, ועל כן ניתן להמשיך ולהשתמש במוצרים הנ"ל":

מדובר במוצרים הבאים:

הרבל אסנס שמפו חלב קוקוס והרבל אסנס מרכך חלב קוקוס (400 מ"ל)

הרבל אסנס שמפו שיקום שמן ארגן והרבל אסנס מרכך שיקום שמן ארגן (400 מ"ל)

הרבל אסנס מרכך מסוג תות שדה ומנטה והרבל אסנס מרכך מסוג שמן מורינגה (400 מ"ל)

משתמשות שרכשו את המוצרים ואשר אינן מעוניינות לעשות בהם שימוש, יכולות להחליף אותם במוצר שאינו מכיל סיליקון או לקבל פיצוי. לשם כך, יש להתקשר לשירות הלקוחות של החברה במספר 1-800-666-775 ימים א'-ה' בשעות 08:00 – 16:00.

בחברה אומרים כי הם עושים את כל מה שניתן על מנת למנוע הישנות של מקרים כאלה בהווה ובעתיד ופועלים בשקיפות מול קהל לקוחותינו. מוצרינו מיוצרים תחת תנאי בקרת איכות מהמתקדמים והמחמירים ביותר בעולם. האמור מאפשר לנו לאתר במהירות תופעות מהסוג הנ"ל ולנקוט בצעדים הנדרשים.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות