AIG וביטוח ישיר משלמות הכי מהר ברוב תביעות הביטוח. מאיזו חברת ביטוח להתרחק?

אל תחדשו את הביטוח לפני שתקראו את הכתבה הזאת. בביטוח לא רק המחיר חשוב

מדד שירות חברות הביטוח, שפורסם בפעם הרביעית, מגלה שחברות הביטוח הישירות AIG וביטוח ישיר מטרטרות פחות את המבוטחים ומשלמות יותר תביעות. בין החברות בתחתית מדד השירות של רשות שוק ההון, בולטת חברת איילון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

השבוע פורסם שוב מדד השירות של חברות הביטוח, שבו רשות שוק ההון מספקת לצרכנים כלי חשוב שמאפשר להם לבחור את חברת הביטוח שלהם לא רק בהתאם למחיר הפוליסה או לכיסוי שלה – אלא בהתאם ליחס שהם יקבלו כאשר יתבעו את חברת הביטוח.

אז מי מככב בצמרת השירות במדד שבדק את שנת 2017? אלה החברות שהגיעו למקומות הראשונים בכל מוצר ביטוח:

1. ביטוח רכב חובה – AIG, ביטוח ישיר, כלל
2. ביטוח רכב רכוש (נזק עצמי וצד ג') – ביטוח ישיר, AIG, שירביט
3. ביטוח דירה ותכולתה – ביטוח ישיר , AIG, שומרה
4. ביטוח בריאות (ניתוחים, השתלות, תרופות ומחלות קשות) – ביטוח ישיר, הפניקס, כלל
5. ביטוח תאונות אישיות (תאונות אישיות, נכויות) – ביטוח ישיר, AIG, הפניקסוח נסיעות לחו"ל – ביטוח ישיר, AIG, הפניקס
8. ביטוח אובדן כושר עבודה – הפניקס, כלל, הראל
9. ביטוח סיכון חיים (ריסק מוות) – הפניקס, AIG, ביטוח ישיר

AIG וביטוח ישיר זריזות ונדיבות יותר, איילון מטרטרת את הלקוחות

מה יגיד שוקה? המדד מראה באופן בולט כי כמעט בכל תחומי הביטוח, החברות המסורתיות מקשות על המבוטחים יותר מאשר החברות הישירות. חברות הביטוח הישירות AIG וביטוח ישיר משלמות יותר תביעות ויותר מהר.

בתחום ביטוח רכב חובה, חוץ מ-AIG וביטוח ישיר, השירות של חברת כלל ושל חברת שירביט מדורג גבוה.

בולטת לרעה כמעט בכל ענפי הביטוח חברת איילון – שמאכזבת את לקוחותיה גם בתחום ביטוח הרכב, גם בתחום ביטוח הדירה וגם בתחום ביטוח הבריאות.

 

ביטוח סיעודי: איילון בתחתית מדד השירות

אחד הענפים שבהם טרטור הלקוחות מקומם במיוחד הוא תחום הביטוח הסיעודי, משום שקהל הלקוחות שזקוק לשירות – נמצא בשלב שבו הוא תובע את חברת הביטוח במצב רפואי ונפשי קשה במיוחד.

שוב, ניכר שאיילון מטרטרת את המבוטחים הסיעודיים יותר מכל חברה אחרת – וחשוב לדעת זאת לפני שבוחרים חברת ביטוח ומשלמים לה את מיטב כספנו למקרה שנהפוך לסיעודיים.

ביטוח חיים: איילון והכשרה בתחתית מדד השירות

את השירות הטוב ביותר בענף ביטוח החיים מספקת חברת הפניקס, וגם כאן בולטות חברות הביטוח הישירות – AIG וביטוח ישיר.

מי ששוב מגלה כחברה שבאופן עקבי כנראה מקשה על המבוטחים היא חברת הביטוח איילון, והיא חולקת את המקום האחרון והלא מכובד עם חברת הכשרה ביטוח.

איך נבדק השירות?

המדד בוחן חמישה היבטים קריטיים לשירות שאמור לקבל מבוטח מחברת ביטוח, כאשר השנה זו הפעם הראשונה שהשירות הדיגיטלי נמדד גם הוא. השנה התווסף רכיב כלים דיגיטליים במדד במשקל של 5% מציון המדד הכולל.

  1. תשלום תביעות – אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן;
  2. שביעות רצון לקוחות – מידת שביעות הרצון מהשירות וההמלצה של לקוחות על חברות הביטוח;
  3. תלונות ציבור – מספר התלונות שהוגשו כנגד חברות הביטוח לבירור ברשות;
  4. זמני מענה – מהירות מתן המענה טלפוני במוקדי השירות של החברות;
  5. כלים דיגיטליים – האפשרות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות