כמה עולה קידום אתרים?

כמה עולה קידום אתרים?

עסקים רבים שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם, שואלים כמה עולה קידום אתרים. כמובן, מדובר בשאלה שהתשובה עליה מורכבת. היכנסו לכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

ודאי ברור לכם כי קיומו של אתר אינטרנט בלבד אינו מספיק. על מנת להיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, צריך גם לדאוג לקידום שלו. כאן נשאלת השאלה אם יצא לכם כבר לשמוע על קידום אתרים לוקאלי – מקומי? מדובר על קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל וקידום של המפות במנוע החיפוש לגוגל. בקידום זה נעשה מיפוי ראשוני של מה שרלוונטי באופן מיוחד לבתי עסק עם אופי מקומי. כמובן, קיימים רבדים נוספים, אך לא ניכנס אליהם במגבלות מאמר זה.

נכון, כולם כיום מבינים את החשיבות של קידום אתרים, ברם, יש הרבה בעלי עסקים שחוששים מן השאלה – כמה עולה קידום אתרים. התשובה היא שאין מחיר קבוע. כל חברה לקידום אתרים חופשיה לקבוע את התמחור שלה לקידום אתרים. על כן, ביצוע השוואת מחירים בגוגל יכול מאוד לסייע לכם בהבנה של הנושא.

עם זאת, שלא כמו במקרה של רכישה של שירות או של מוצר אשר יש לגביו מנגנון תמחור מובנה, כאשר מדובר בתמחור של שירותי קידום אתרים הנושא הרבה יותר מסובך. הוא מורכב מפרמטרים רבים ולא תמיד תדעו על מה אתם בדיוק משלמים.

מעבר לתמחור של חברת קידום האתרים, נכנס למחיר המשתנה של צד שלישי – הלא הוא גוגל. על מנת לסייע לכם, נבחן במאמר זה את היבטי התמחור של השירות קידום אתרים לעומק.

אז כמה עולה קידום אתרים בכלל?

נתחיל ונאמר, כי קידום אתרים מסייע בידכם להקדים את המתחרים שלכם. הוא נחשב למרכיב יסודי בכל אסטרטגיה של שיווק. בעצם, כ-60% מהמשווקים גורסים כי קידום האתר שלהם באופן מקצועי הביא לשיפור הנוכחות המקוונת שלהם.

ועתה לשאלה המרכזית: כמה עולה קידום אתרים? כאמור, יש פרמטרים רבים אשר משפיעים על התמחור של שירותי קידום אתרים. מה שמשותף לכל חברות הקידום אתרים הוא התחשבות בפרמטרים הללו, בלי קשר לתמחור הסופי שלהן.

כל חברת קידום אתרים תתמחר את השירות של קידום אתרים לפי המקצועיות של החברה. מהי בדיוק אותה מקצועיות? איך ניתן לכמת אותה? המקצועיות של חברת קידום האתרים נגזרת מהצלחות שהוכחו בשטח, התקדמות, בקיאות בכל רזי המקצוע. העיקר כאן הוא רקורד עשיר של הצלחות. ניתן לבחון זאת עם אחוזי ההצלחה של הלקוחות של אותה חברה לקידום אתרים.

בנוסף, יש לזכור כי קידום אתרים מתבסס על כמה וכמה פעולות – אשר כל אחת מהן מתומחרת בנפרד וניתנת לביצוע בעצימות שונה – החל מכתיבת תוכן, דרך בניית קישורים ועד אופטימיזציה לאתר.

כמה עולה קידום אתרים – חברה או פרילנסר?

כשבוחנים לעומק את השאלה כמה עולה קידום אתרים, יש להפריד בין התמחור של פרילנסר לבין התמחור של חברה לקידום אתרים. מדוע? בשל ההוצאות. מן הסתם, לפרילנסר יש פחות הוצאות, משום שהוא עובד מהבית. למעט הוצאות כספיות עבור אחסון, דומיין או תוכן, אין לפרילנסר כמעט הוצאות. לפיכך, יתכן מאוד שהתמחור שלו יהיה יותר נמוך לעומת התמחור של חברה לקידום אתרים. לחברה לקידום אתרים יש בדרך כלל יותר הוצאות, כמו הוצאות שכר דירה, מים, ארנונה, חשמל, וכיוצא בזאת. כל ההוצאות הללו מתבטאות בסופו של דבר במחיר הסופי ללקוח. עם זאת, יש לזכור כי חברה לקידום אתרים יכולה לספק לעתים שירותים מקיפים יותר, מכיוון שיש בה מגוון אנשי מקצוע.

האם יש חשיבות לניסיון בשאלה כמה עולה קידום אתרים?

בכל תחום מקצועי, כאשר החברה מגיעה לשלב של התמחור, היא מכניסה לשקלול את מרכיב הניסיון.

מטבע הדברים, גם כאשר עולה ההתלבטות אם לשכור שירותי קידום אתרים לוקאלי – מקומי, יש להתחשב בפרמטר של הניסיון. כאשר חברה לקידום אתרים היא עדיין בתחילת דרכה, היא איננה יכולה לגבות מחיר דומה לזה שגובה חברה לקידום אתרים מנוסה ובעלת מוניטין. הניסיון מדבר בעד עצמו, ואין לו תחליף. אמנם לא עליו ייפול ויקום דבר, אבל מקומו בהחלט חשוב.

1
נגישות