חברת קידום אתרים ככלי שיווקי - פואנטה

חברת קידום אתרים ככלי שיווקי

לא מעט בעלי עסקים מאמינים שהם יכולים לקדם את האתר שלהם בעצמם, אבל האמת היא שכאשר פונים לחברת קידום אתרים, התוצאה הרבה יותר טובה

חברה לקידום אתרים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מהי חברת קידום אתרים ואיך היא יכולה לקדם את העסק שלכם? יש לכך יותר מתשובה אחת, החל מהתאמת שיטת הקידום שמתאימה לעסק שלכם ועד בחירת מילות המפתח. עוד פרטיםף בהמשך הכתבה.

מהי חברת קידום אתרים?

חברה לקידום אתרים היא חברה, שמטרתה היא להגדיל את החשיפה לאתר שלכם במנועי החיפוש, כשגוגל הוא המנוע העיקרי. הסיבה לכך שהקידום בגוגל חשוב כל כך היא שכיום מרבית האנשים מבצעים את הרכישות ואת סקרי השוק שלהם באמצעות רשת האינטרנט. חיפוש בגוגל הוא דרך ראשונה במעלה להיחשף לעסק שלכם, להגדיל את ההכנסות, להרחיב את מאגר הלקוחות ולהתמודד מול המתחרים.



שתי דרכים לקידום

ישנן שתי דרכים לביצוע קידום אתרים בגוגל. הראשונה נקראת קידום ממומן והיא מתבצעת על ידי פרסום מודעה בתשלום, שיבטיח שהאתר שלכם יופיע בראש רשימות תוצאות החיפוש של הגולשים כשיחפשו את המילים הרלוונטיות. הדרך השנייה נקראת קידום אורגני והיא מתבצעת על ידי עבודה קשה לצורך עמידה בתנאים של האלגוריתם של גוגל לקידום אתרים.

ההבדלים בין השיטות

ההבדל הראשון, אותו כבר הזכרנו, הוא שבקידום הממומן נדרשת השקעה כספית לצורך פרסום המודעה ואילו בקידום האורגני נדרשת עבודה קשה. לצד זאת, יש הבדלים נוספים כדוגמת מהירות ההשפעה וטווח הזמן שלה. בקידום הממומן התוצאות הן מיידיות, אבל ברגע שמפסיקים לשלם עבור המודעה, האתר צונח חזרה למקומות נמוכים בתוצאות החיפוש. בקידום האורגני לעומת זאת, לוקח זמן עד שניתן לראות תוצאות, אבל הן משפיעות לאורך זמן ולאחר תקופה, דורשות רק תחזוקה שוטפת.

העבודה של חברת קידום אתרים

העבודה העיקרית של חברת קידום אתרים היא בצבירת ידע וניסיון לגבי האלגוריתם של גוגל, כדי לדעת כיצד ניתן לקדם אתרים באופן אורגני ויעיל מצד אחד, ולדעת כיצד לנסח את המודעות ומתי לפרסם אותן כדי להגיע אל התוצאות הטובות ביותר בעלויות הנמוכות ביותר.

כמו כן, חברת קידום אתרים תעזור לכם לבחור את מילות המפתח המשומשות ביותר על ידי הגולשים וכך תגדיל שוב את סיכויי ההצלחה ותקטין את העלויות.

למה לא לעשות את זה לבד?

אנשים רבים חושבים, שהם יודעים בדיוק כיצד האלגוריתם עובד ושביכולתם לקדם את האתר שלהם באופן עצמאי וללא עזרה מקצועית. יתכן שהדבר נכון לגבי אנשים כאלו ואחרים, אבל רוב בעלי העסקים יודעים לתפעל היטב את העסק שלהם וקידום אתרים הוא לא בדיוק תחום ההתמחות שלהם. לכן, עדיף להשאיר לאנשי המקצוע לעשות את מה שהם יודעים לעשות טוב כל כך.

בחירת חברה

כאמור, רבים חושבים שהם יודעים כיצד לקדם אתרים, אבל מעטים צודקים. לכן, כאשר אתם פונים לשירותיה של חברת קידום אתרים מומלץ לבדוק איזה ניסיון החברה מביאה איתה ואף לבקש שמות של אתרים שהם מקדמים ולחפש אותם בגוגל. רצוי לא לחפש לפי מילות המפתח שהם יתנו לכם, אלא לפי המילים שנראות לכם סבירות לחיפוש האתר המדובר. כך תוכלו לבדוק בעצמכם את ההצלחה של החברה.



נגישות