הטלוויזיות החדשות של סמסונג: QLED, ללא כבלים והתממשקות לכל סמארטפון

הטלוויזיות החדשות של סמסונג: QLED, ללא כבלים והתממשקות לכל סמארטפון

סדרת QLED של סמסונג כוללת טלוויזיות חכמות 4K במחיר שמתחיל ב-12,000 שקל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לכתבה על טלוויזיות סמסונג 2021 לחצו כאן

טלוויזיות סמסונג, לפחות על פי נתוני זאפ, הן הטלוויזיות החביבות על הצרכנים הישראלים, כשבימים אלה למשל, שני הדגמים הכי מחופשים בזאפ הם 55 אינץ' – האחד בטכנולוגיית 4K והשני FullHD, בטווח מחירים של 2,700 ל-5,700 שקל.

ככלל, כך לפי חברת סמליין – יבואנית סמסונג לישראל – הישראלים אוהבים מסכים יותר ויותר גדולים, כאשר כיום מסכי 65 אינץ' הם כבר למעלה מ-20% מנתח השוק הכספי של החברה. גם איכות הטלוויזיה הולכת ונעשית חשובה יותר לישראלים, וכיום מסכי 4K תופסים כבר נתח של 60% מהשוק הכספי של החברה.

החל מאמש מתרחב המבחר, עם השקתן של טלוויזות סמסונג חדשות, ביניהן סדרת QLED הכוללת גם היא כמה דגמים – Q7, Q8 ו-Q9. מדובר בסדרת דגמי פרימיום בטכנולוגיה חדשה של סמסונג, עם ביצועי צבע משופרים מבחינת רמת הבהירות, עומק השחור, מרחב הצבעים וה"תרגום" של הצבעים לתמונה הנשקפת מהטלוויזיה.

עיצוב ללא כבלים

דגמי ה-QLED שמים דגש על עיצוב – ולא רק עיצוב המסך עצמו, שמתאפיין במסגרת דקיקה, אלא גם בהשתלבות של המסך בבית. לטלוויזיה מצורפת קופסת חיבורים שמסתירה את כל החיבורים והיציאות שבדרך כלל צמודים לטלוויזיה, החל מהחיבור לממיר הכבלים ועד יציאות USB. מהטלוויזיה עצמה יוצא רק כבל אחד – סיב אופטי דק ושקוף שניתן להצמיד לקיר מבלי שהוא פוגע בנראות הכללית. אורכו של הסיב הזה עד מטר וחצי, והוא מתחבר לאותה קופסת חיבורים שאפשר להניח במקום אחר או להסתיר בארון. גם כבל החשמל מוסתר בתעלה בגב הטלוויזיה.

עוד במסגרת הדגש העיצובי, בדגמי הפרימיום מצורפת לטלוויזיה גם ערכת הצמדה לקיר שמאפשרת התקנה עצמית פשוטה במינימום מרחק מהקיר.

Q9F lifestyle 01 1

Q

smartTV ותוכן

מבחינת היכולות של הטלוויזיה – מדובר בטלוויזיה חכמה (Smart TV) המצוידת בשלט אחד כסוף וקומפקטי, שמייתר את שאר השלטים בבית. השלט מאפשר שליטה מהירה ומעבר בין האפליקציות השונות, כאשר הטלוויזיה עצמה כוללת מגוון רחב של אפליקציות – החל מנטפליקס ועד סלקום TV (שנמצאת בשלבים אחרונים של בדיקה ושילוב).

אחת התכונות שסמסונג מתגאה בהן היא היכולת לשלוט בטלוויזיה מכל סמארטפון, גם אייפון, באמצעות אפליקציית SmartView. בנוסף, אפשר לשקף את הטלפון בטלוויזיה ואת הטלוויזיה בסמארטפון – כלומר, לראות על מסך הטלוויזיה את הסמארטפון (אם למשל רוצים להציג תמונות), או לראות בסמארטפון את הטלוויזיה (אם למשל המשתמש התחיל לראות סרט בטלוויזיה ורוצה להמשיך בסמארטפון).

SAMטלוויזיית QLED של סמסונג: סמארט TV עם שליטה מהסמארטפון. צילום: דפנה הראל כפיר

מבחינת תוכן, סמסונג ישראל משתפת פעולה עם חברות התוכן בארץ ובעולם ומציגה בחנות האפליקציות מגוון רחב של אפליקציות המאפשרות למשתמש לוותר על הקופסאות השונות (סטרימרים, ממירים וכו').

אפליקציות נבחרות בארץ: סלקוםTV (בקרוב), MakoTV, WallaVOD, Sport1 (ספורט), One TV (ספורט),  ECO99FM (רדיו ומוסיקה), Smart> (VOD), GameFly (משחקים) ועוד.

אפליקציות נבחרות מהעולם: Netflix, Amazon Video, YouTube, Facebook, BBC, TED, DJI ועוד.

לדוברי רוסית: MEGOGO, Orbita, Vintera ועוד.

מה תקבלו במסך של סמסונג שמחירו 33,000 שקל?

בין הטלוויזיות שהשיקה סמסונג יש לא רק את דגמי QLED היקרים יותר, אלא גם סדרות אחרות וזולות יותר.

כך למשל, מסך מסדרת M8000 בגודל 49 אינץ' נמכר ב-6,000 שקל (דגם 49MU8000), ואם תרצו גודל 55 אינץ' תשלמו 7,500 שקל.

מדובר במסך שטוח, ללא מסגרת, HDR1000, ברזולוציית 4K, המגיע עם שלט חכם.

סדרת ה-QLED מתחילה במחיר של כ-12,000 שקל. במחיר זה תוכלו לרכוש את דגם Q7 השטוח בגודל 55 אינץ'. מסך זהה בגרסת קעורה יעלה כ-13,000 שקל. בשניהם מדובר ב-4K וב-HDR1500.

הטלוויזיה היקרה ביותר והיוקרתית ביותר של סמסונג הנמכרת כרגע בארץ היא מסדרת Q8. מדובר בדגם 75Q8C, בגודל 75 אינץ' שמגיעה בגרסה קעורה ומחירו 33,000 שקל.

דגם הטופ פרימיום של סמסונג הוא דגם בגודל 88 אינץ' מסדרת Q9, שיש לה HDR2000 – אך הוא עדיין לא נמכר בארץ.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות