גם מכשירי גלקסי נוט 7 חדשים, שסמסונג שיווקה אחרי הריקול, מתלקחים

גם מכשירי גלקסי נוט 7 חדשים, שסמסונג שיווקה אחרי הריקול, מתלקחים

מכשיר אחד התלקח במטוס בארה"ב בדיוק לפני ההמראה והביא לפינוי בהול של כל הנוסעים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם חשבתם שבעיית ההתלקחות של מכשירי סמסונג גלקסי נוט 7 (Samsung Galaxy Note 7) נפתרה ושקלתם לרכוש את המכשיר לכשיגיע ארצה או בחו"ל, כדאי שתדעו שמאז שהחברה החליפה את המכשירים הפגומים התלקחו שלושה מכשירים נוספים – והכול בשבוע אחד. מכשיר אחד התלקח במטוס בארה"ב בדיוק לפני ההמראה והביא לפינוי בהול של כל הנוסעים. מכשיר שני התלקח בידה של נערה בת 13 ומכשיר שלישי התלקח בחדר השינה של אזרח קנטקי, שישן באותה עת והתעורר כתוצאה משאיפת העשן. מאוחר יותר הוא פנה לבית החולים כי סבל מקשיי נשימה.

כזכור, לפני כחודש הוציאה רשות התעופה האמריקנית הנחיה שלא להשתמש במכשירי סמסונג גלקסי  נוט 7 בטיסות, ומסתבר שהייתה לה סיבה מצוינת לכך.

מדובר בהסתבכות רצינית של סמסונג, משום שהיא כבר ביצעה ריקול לסמסנג גלקסי נוט 7 בהיקף של 3 מיליון מכשירים. וכעת מסתבר שלמעשה לא פתרה את הבעיה ויש לקוחות רבים שנמצאים בסכנה. בארה"ב נשמעות טענות לא רק על עצם ההתלקחות שמטרידה כשלעצמה, אלא על העובדה שככל הנראה סמסונג ידעה כבר לפני חמישה ימים על כך שגם המכשירים החדשים עלולים להתלקח – ולא דיווחה.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. […] במכשיר בטיסות וסמסונג החלה בתהליך של החלפת המכשירים. בשבוע האחרון התלקחו גם מכשירים חדשים והחברה הודיעה כי תפסיק לחלוטין את […]

נגישות