פואנטה עם הצצה לגלקסי Z פליפ - הסמארטפון המתקפל של סמסונג

פואנטה עם הצצה לגלקסי Z פליפ – הסמארטפון המתקפל של סמסונג

גלקסי Z פליפ, הסמארטפון המתקפל של סמסונג, מציע עיצוב נוח ואלגנטי ואיכות צילום פחות טובה משל גלקסי פולד או סדרת גלקסי S20. כמה הוא יעלה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סמארטפון מתקפל אלגנטי בצורת צדפה – זה מה שמביא איתו גלקסי Z פליפ, אשר יגיע לישראל בעוד מספר ימים. מדובר בסמארטפון המתקפל השני של סמסונג, אחרי גלקסי פולד, שמתקפל בצורת ספר ומחירו גבוה יותר. עבור מי שמחפש סמארטפון מתקפל, הרי שהמתקפל החדש הוא פתרון זול יותר מגלקסי פולד, וזאת מכמה סיבות. מדובר בסמארטפון עם מסך גמיש שיכולות הצילום שלו פחות טובות משל גלקסי FOLD, אך מצד שני, יהיו צרכנים שהוא יהיה להם נוח יותר לאחיזה ולתפעול.

כידוע, סמסונג היא חברה דרום קוריאנית. השקת גלקסי Z פליפ התקיימה בישראל לפני מספר ימים – עוד לפני התפרצות הקורונה בדרום קוריאה. בעת ההשקה, שאלנו האם קיים חשש למלאי עקב הקורונה. גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג בישראל, השיב כך: "ממשיכים לייצר כרגיל, כל הייצור מתנהל כסדרו, כולל הייצור של גלקסי נוט לייט שהושק לאחרונה בישראל, סדרת A החדשה שהושקה לאחרונה גם היא, סדרת S20 החדשה וגלקסי Z פליפ. כולן מיוצרות ויגיעו לישראל כמתוכנן. גם אם בהלת הקורונה נותנת לנו יתרון תחרותי מסוים, אני מאחל לכולם שיחזרו לשגרה".

ומה לגבי תיקון המסך המתקפל החדש? "זה אמנם מסך לא שגרתי, אך היבואנים שלנו יהיו מסוגלים לתקן אותנו וגם יציעו תוכניות ביטוח", מבטיח היבש.

גלקסי Z פליפ – מסך ועיצוב

כאשר המסך של גלקסי Z פליפ פתוח, הוא בגודל 7.6 אינץ'. כאשר המסך סגור, הוא מגיע למחצית מגודלו – גודל קומפקטי שמתאים אפילו לבעלי כף יד קטנה. מדובר במסך סופר AMOLED ברזולוצייית 2636×1080. הקיפול מתבצע באמצעות צירי Hideaway – שהם צירים המוסווים בעת הקיפול.

פואנטה

הרעיון הוא שאפשר לקפל את המכשיר כך שהוא נשאר יציב פתוח במגוון זוויות, כמו מסך לפטופ. באופן הזה אפשר לצלם סלפי בלי לגעת במכשיר.

יחס המסך הוא לראשונה במכשירי סמסונג יחס של 9:9.21. כאשר המכשיר פתוח, הצג נחלק אוטומטית לשני מסכי 4 אינץ', המאפשרים לצפות במקביל בתמונות, תכנים או סרטוני וידיאו במחצית העליונה של הצג ולשלוט בהם מהחצי התחתון של הצג.

צג הזכוכית מוגדר ע"י סמסונג כ-Flex Infinity, עם זכוכית דקה במיוחד. במרכז הצג יש גומחה המיועדת למצלמה.

בצדו החיצוני של גלקסי Z פליפ יש מסך זעיר, אשר אפשר לראות עליו את התאריך, השעה ומצב הסוללה. אפשר גם לענות לשיחה מבלי לפתוח את המכשיר.

גלקסי Z פליפ: מצלמה ונפח אחסון

המצלמות אינן היתרון הגדול של Z פליפ. בחלקו האחורי יש רק שתי מצלמות שכל אחת מהן היא מצלמת 12 MP. אחת מהן היא עדשה אולטרה רחבה בזווית של 123 מעלות. בחלקו הקדמי יש מצלמת סלפי של 10 MP בלבד. אפשר לצלם וידאו באיכות 4K.

נזכיר כי בגלקסי S20 אולטרה שהושק במקביל, יש כבר מצלמה עם 108 מגה פיקסל.

נפח האחסון נדיב ועומד על 256 GB עם זיכרון עבודה של 8 GB.

גלקסי Flip Z: סוללה וטעינה

גלקסי Flip Z מגיע עם מערכת של שתי סוללות בהספק של 3,300 mAp בסה"כ. יש לו טעינה חוטית או אלחוטית, והוא מאפשר גם טעינה אלחוטית הפוכה של אזניות Buds ושעון גלקסי, לצד מכשירים של חברות אחרות.

מבצע כסאח

מחיר גלקסי Z פליפ

מחירו של סמסונג Z פליפ עומד על כ-5,500 שקל ברשת סאני מובייל (יבואנית סמסונג), ועל 5,190 שקל בסלקום.

נזכיר כי כפי שפרסמנו במדור שווה להכיר כאן באתר הצרכנות פואנטה, במקביל ל-Z FLIP מושקת בישראל סדרת גלקסי S20, אשר מורכבת משלושה מכשירים. המכשיר היוקרתי ביותר בסדרה הוא גלקסי S20 אולטרה, שמציע מצלמת וידאו באיכות 8K ומצלמת 108 מגה פיקסל. מחירו של מכשיר זה הוא 4,800 שקל – כך שמחירו מתקרב למחיר של גלקסי Z פליפ, וייתכן שיהיו מתלבטים.

המכשיר עדיין לא הגיע לחנויות והוא יגיע בעדו כשבועיים. בינתיים ניתן לבצע הזמנה מוקדמת בחלק מהחנויות.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

פרגנו לנו בלייק, תהיו נחמדים!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות