מרד המסעדנים הצליח: נתניהו דחה את סגירת המסעדות ליום שלישי

מרד המסעדנים הצליח: נתניהו דחה את סגירת המסעדות ליום שלישי

מרד המסעדנים נגד החלטת הממשלה לסגור מהיום למחר את המסעדות הצליח – הגזרה נדחתה במספר ימים. השף חיים כהן: "הבעיה היא לא הקורונה, הבעיה היא המנהיגות"

מרד המסעדנים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הנחיות הקורונה החדשות מהוות פצצה כלכלית, ובניגוד לסבב הקודם – הפעם התעוררה מחאה מקיר אל קיר. מרד המסעדנים הצליח, וראש הממשלה נתניהו דוחה עד יום שלישי את סגירת המסעדות.

מרד המסעדנים כאמור היה גורף וסחף את כל בתי הקפה והמסעדות בכל בארץ. בין המוחים אפשר היה למצוא את רותי ברודו, הבעלים של קבוצת המסעדות דליקטסן, בראסרי בייקרי ואחרות; השף חיים כהן, רונן נמני, הבעלים של קבוצת קפה קפה ועוד רבים רבים אחרים.

כזכור, המסעדות הורשו להיפתח רק בסוף מאי, לאחר שהיו סגורות יותר מחודשיים.

כדי לפתוח, על המסעדות היה לעמוד בכללי התו הסגול, שכללו הזמנת מקום מראש ככל שניתן, תפוסה חלקית, מרחק של מטר וחצי בין השולחנות בפנים וחובת מסכות למלצרים.

מסעדות ובתי קפה רבים נסגרו לאחר הסגר הממושך של הגל הראשון. מבחינת המסעדות ובתי הקפה, הנחיות הקורונה החדשות מחזירות את המצב לזה שהיה בשיא הסגר – כאשר יש היתר תלמשולחים וטייק אוויי בלבד. יש להניח שמסעדנים רבים לא ישרדו.

מרד המסעדנים: "אנחנו מפסידים מיליוני שקלים"

יו"ר איגוד המסעדנים, שי ברמן, שוחח עם ראש הממשלה וביקש ממנו לדחות את סגירת המסעדות. במקביל, מסעדנים רבים פרסמו הודעות כי לא יסגרו את המסעדות, ביניהם רותי ברודו. אחרים שיתפו סרטונים שלהם משמידים סחורה. עשרות אלפי הזמנות למסעדות בוטלו לכל אורך היום.

כאמור, אחרי שההחלטה התקבלה באישון לילה ע"י הממשלה בהובלת ראש הממשלה – כעת עושה נתניהו פניית פרסה ודוחה עד יום שלישי לפנות בוקר את סגירת המסעדות.

"זו שמחת עניים", אומר השף חיים כהן. "הקורונה היא לא הבעיה, המנהיגות היא הבעיה. אנחנו צריכים מנהיגות שתיתן לנו שקט".

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





תגובות: 0

נגישות