מחיר הנוחות: כמה אנחנו משלמים על ירקות חתוכים ושטופים באריזה?

מחיר הנוחות: כמה אנחנו משלמים על ירקות חתוכים ושטופים באריזה?

אנחנו ממהרים ומתעצלים, קונים ירקות חתוכים ומוכנים להגשה – ומשלמים עליהם לפעמים פי עשרה ויותר מאותם ירקות כשהם טריים. הנה כמה דוגמאות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אנחנו מחפשים קיצורי דרך, מחפשים חיסכון בזמן ומחפשים נוחות. אנחנו גם יודעים שנוחות עולה כסף, אבל האם אנחנו יודעים כמה? מסתבר שהירקות החתוכים, הארוזים, השטופים – אלה שחוסכים לנו בסך הכול כמה דקות של עבודה – עולים הרבה יותר ממה שנדמה לנו.

כך למשל, כשמדובר בגזר – המוצר הארוז והחתוך עולה כמעט פי 8 מגזר במשקל.

חסה חתוכה ושטופה עולה יותר מ-10 שקלים עבור כמות של 250 גרם בלבד – ואילו חסה טרייה רגילה עולה רק 3.85 שקל לכמות כמעט כפולה.

 

פער עצום אנחנו מוצאים בבצל – הרבה אנשים מתעצלים לחתוך בצל ורוכשים אותו חתוך וקפוא באריזה של סנפרוסט. הפער כאן עצום – הבצל הקפוא עולה יותר מפי 12 מבצל טרי.

המצב הזה מאפיין את כל הירקות השטופים והחתוכים בהשוואה לירקות הגולמיים במשקל, וכשאנחנו קונים את המוצרים האלה בכמויות גדולות, זה מסתכם בעשרות שקלים בכל קנייה.

לצרכן קשה להשוות – משום שההשוואה הנכונה היא השוואה ל-100 גרם או לקילו – והמארזים מגיעים בגדלים שונים.

דוגמאות לפערי מחירים

תירס מעטכןחסה חתוכה מול טרייה

שום בצל וגזר


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות