קורס תכנות לילדים: כל היתרונות לדור הצעיר - פואנטה

קורס תכנות לילדים: כל היתרונות לדור הצעיר

קורס תכנות לילדים פותח עבורם כבר בגיל צעיר חלון לעולם שיבטיח את עתידם, ובמקביל מפתח מיומנויות של חשיבה יצירתית ושל עבודה בצוות

קורס תכנות לילדים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כבר שנים שמחשב נמצא בכל בית ובכל משרד והתפעול שלו נראה לנו כמובן מאליו, אך איך זה באמת עובד? באמצעות תכנות, כמובן. תכנות הוא הדרך שלנו לגרום למחשב לעשות פעולה שאנו רוצים, ובאמצעותו אנו יכולים ליצור שפה משותפת בינינו לבין המחשב על מנת ליצור תהליכים שונים ומגוונים.

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במספר הקורסים שמציעים קורס תכנות לילדים, ולא בכדי. תוכניות ממשלתיות מטעם משרד החינוך מסייעות בתהליך הכרת הנושא לבני הנוער.

תכנות לילדים פוטנציאל רחב ממדים

כאמור, בשנים האחרונות חלה עלייה במספר הקורסים שמציעים תוכניות לימוד לילדים, החל משפות תכנות לילדים, פיתוח אפליקציות ועוד. ההיצע גדל מכיוון שהביקוש גדל בהתאם, אך על סמך גורמים מקצועיים וממשלתיים בתחום החינוך- עלינו לשאוף עוד.

מדוע הממשלה, משרדי החינוך ומוסדות החינוך הפרטיים ממליצים ללמוד את התחום הזה, בפרט לבני הנוער? מעבר לביטחון הכלכלי המובטח לבוגרי התחום בעתיד, מדובר בתחום שיפתח את ילדכם ויעניק לו יכולות וצורות חשיבה יצירתיות שיסייעו לו בהמשך חייו הבוגרים. תכנות והעבודה מול המחשב הוכחו כמשפרות את היכולות המתמטיות והתפיסתיות.

קיימת תמימות דעים כי תחום המחשבים הוא אחד התחומים המרכזיים בחיינו, ובעתיד הוא עשוי להיהפך למרכזי אף יותר. אם נשכיל לחשוף את ילדינו בפרט ואת בני הנוער בכלל לתחום המחשוב והתכנות – גם הם וגם אנחנו נצא נשכרים.

קורס תכנות לילדים

במסגרת קורס תכנות, ייחשפו התלמידים ראשית לבסיס הרחב של תחום התכנות בדגש על שפות תכנות בסיסיות. יצירת בסיס חזק, הוכחה באין ספור תחומים כבסיס להצלחה בהמשך. במסגרת קורס תכנות לילדים, אנו שמים דגש רב על התרגול, מתוך הבנה שתרגול הוא תנאי יסוד להצלחה. כל נושא שיילמד בקורס, "יקבל" זמן תרגול ייעודי לנושא. עם התקדמות הקורס ובהתאם גם רמת ההבנה של התלמידים, התרגולים יתבססו על שיעורים קודמים, וכך ניצור לילדכם את הבסיס החזק והרחב, כפי שציינו לפני כן.

מעבר ליתרונות הלימודיים שהקורס יקנה לילדכם, הוא גם ישפר את היכולות האישיות שלהם – החל משיפור הביטחון העצמי (תחושת מסוגלות והצלחה) ועד שיפור יכולת העבודה בצוות. במסגרת הקורס, התלמידים יתבקשו לבצע מספר לא מועט של תרגילים בקבוצות, מה שיפתח את יכולות התלמיד להתנהל בקבוצה ולעבוד בצוות.

אפילו נשיא ארה"ב היוצא, ברק אובמה, התייחס לנושא התכנות לילדים, וכמו רבים אחרים הוא מייחס לו חשיבות רבה.  העולם צועד בצעדי ענק לעבר תחום התכנות והמחשוב, אל תשאירו את ילדכם מאחור.





 

נגישות