ליווי לאחר קבלת תעודת לידה פורטוגלית

ליווי לאחר קבלת תעודת לידה פורטוגלית

אם אתם מעוניינים בתהליך של קבלת אזרחות פורטוגלית, כדאי שתכירו גם נושא הליווי לאחר הוצאת תעודת לידה פורטוגלית

תעודת לידה פורטוגלית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לאחרונה, עם אישורם של ישראלים רבים על ידי ממשלת פורטוגל ומתן האזרחות, אנו נתקלים יותר ויותר במושג ליווי לאחר קבלת תעודת לידה פורטוגלית. מהי המשמעות של אותו ליווי וכמה יעלה לנו שירות זה?

יש לזכור כי בשל העבודה שפעולת הליווי מתבצעת בפורטוגל, הרחק מתחומי שטח מדינת ישראל, יש לוודא כי עושים זאת באמצעות עורך דין המתמחה בתחום הוצאת אזרחות פורטוגלית. זאת, על מנת להימנע מאי נעימות או מטעות כאשר מגיעים לפורטוגל במטרה לבצע את תהליך זה.

מהו ליווי בפורטוגל לאחר קבלת תעודת הלידה הפורטוגלית

עם קבלת טופס האזרחות יש כעת להנפיק את התעודה המזהה הפורטוגלית וכן את הדרכון הפורטוגלי. ידוע כי בשגרירות פורטוגל בישראל התורים להנפקת מסמכים אלו עלולים לארוך חודשים ארוכים אם לא שנים.

בשל המצוקה האדירה הקיימת בשגרירות פורטוגל בישראל החלה להתפתח לה נישה של ליווי אזרחים ישראלים בפורטוגל לצורך קבלת הדרכון ותעודת הזהות.

ליווי זו פירושו כי נציג מטעם עורך הדין עמו התקשרתם בעסקה ילווה אתכם בפורטוגל ויסייע לכם בהליך הנפקת הדרכון ותעודת הזהות. כידוע, הליך הנפקת הדרכון כרוך במילוי מסמכים בשפה הפורטוגזית וכן פעולות נוספות הדורשות בקיאות בשפה. הגורם אשר ילווה אתכם בפורטוגל מטעם עורך הדין שלכם יפעל לבצע פעולות אלו יחד אתכם, כאשר מכם לא יידרש הרבה למעט הנוכחות עצמה.

יש לשים לב כי עם הזמן התפתחו גופים רבים המעניקים שירות זה בעלויות שונות כך שיש לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר עבור שירות זה אחד כזה שיבטיח כי בסופו של דבר תקבלו את הדרכון הנחשק ללא עיכובים או בעיות אחרות. מומלץ לעשות זאת באמצעות עורך דין אך גם ישנן חברות רבות המתמחות בתחום זה.

עלויות ליווי בפורטוגל

לעלויות הליווי בפורטוגל לאחר קבלת תעודת הלידה הפורטוגלית אין מחיר אחיד והן תקבענה בהתאם לתעריף אשר יגבה עורך הדין. באופן עקרוני ניתן לומר כי ליווי בפורטוגל יכול לעלות בין 150 יורו לאדם ועד 350 יורו, תלוי בגורם המטפל. לעלויות אלו כמובן יש להוסיף את עלויות הנפקת תעודת הזהות וכן הדרכון.

יש לזכור כי כאשר נוסעים לפורטוגל לצורך קבלת הדרכון יש לקחת בחשבון את עלויות הנסיעה, לרבות השהות בפורטוגל וכל הכרוך בכך.

ניתן לעשות סקר שוק ולוודא היכן עלויות הוצאת הדרכון בפורטוגל זולות יותר והיכן ניתן לעשות זאת באופן מקצועי יותר ומהיר יותר.

כיצד אוכל למצוא שירות ליווי לקבלת הדרכון בפורטוגל באופן מקצועי

כפי שצוין קודם לכן, כיום קיימות חברות רבות המציעות את שירותן בתחום ליווי לאחר קבלת תעודת לידה פורטוגלית. ניתן בקלות באמצעות חיפוש בגוגל לאתר משרד עורכי דין או חברה אשר תספק עבורכם שירות זה בטווח מחירים משתנה כפי שצוין קודם לכן.

הדרך הבטוחה ביותר למצוא גורם מקצועי אשר יפעל עבורכם לצורך קבלת הדרכון או התעודה המזהה, הוא לבדוק עם חברים או בני משפחה האם הם מכירים גורם כזה אשר יוכל לסייע לכם לצלוח את הליך זה בקלות בפורטוגל.
מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בהוצאת דרכון פורטוגלי, אשר הוא זה שילווה אתכם לצורך קבלת הדרכון ויסייע לכם בכל הכרוך בכך.

יש לזכור כי לעורך דין קיימת מחויבות אישית כלפי הלקוח ובדרך כלל קיים שיתוף פעולה בין עורכי דין בישראל ובפורטוגל, אשר יכול לסייע ולקצר הליכים בירוקרטים רלוונטיים.

עבר אלה אשר אינם מעוניינים להמתין לתורים הקיימים בשגרירות פורטוגל בישראל, ליווי לאחר קבלת תעודת לידה בפורטוגל היא בהחלט אופציה לא רעה.

1
נגישות