פרסום בפודקאסטים – למה זה כדאי?

יותר ויותר אנשים מאזינים לפודקאסטים - ומי שרוצה להיחשף ללקוחות צריך להכיר את העולם המגוון והעשיר הזה. רוצים לשמוע פרטים? היכנסו לכתבה

(תוכן מקודם)

בעולם בו נראה שהרשתות החברתיות משתלטות על חיינו, חיים אנשים שדווקא עושים הכל בכדי להתרחק מהפלטפורמות האלו ומעוניינים בדרכים אחרות לצרוך את התוכן שלהם. כבעלי עסקים ומותגים, תהיו מעוניינים להגיע לאותו פלח של אנשים שלא תוכלו להגיע אליו בדרכים המקובלות.

איך עושים זאת? באמצעות פרסום בפודקאסטים שהפכו בשנים האחרונות לא רק לאמצעי להעברת תוכן, אלא גם לכלי שיווקי מתקדם שמשמש גם את השמות הגדולים ביותר בעולם לפרסום עצמי.

יתרונות פרסום בפודקאסטים

בידול

בישראל, תחום הפודקאסטים עדיין בראשיתו, כך שיש הרבה מקום ליצור ולשפר את מה שכן קיים. בעוד שמתחרים שלכם ישתמשו באמצעים הקלאסיים לשיווק עצמי, במידה שתבחרו בדרך של פרסום בפודקאסטים – תוכלו להקדים אותם ולהיחשף לקבל רחב ומגוון. בואו להיות בין הראשונים שעושים את זה נכון!

בניית אמון

לא תאמינו כמה כוח יש לקול של אדם שמדבר על מוצר או מותג כלשהו, הוא מייצר אינטימיות ואמון בין השדרן למאזינים, וזה בדיוק המקום שלכם להיכנס לתמונה; אתם תשולבו במהלך הפודקאסט ותיחשפו למאזינים, שירגישו כאילו הם כבר מכירים אתכם. אדם שמאזין לפודקאסט הוא לרוב קהל נאמן שעוקב באדיקות אחר הפרקים משום שהוא מעריך את הפודקאסטר ומייחס חשיבות לדבריו.

פלטפורמת אירוח

מי אמר שאתם חייבים להופיע בפודקאסט רק כמפרסמים? ישנם פודקאסטים שישמחו לרענן את התוכן שלהם מדי פעם ולארח קולגות ואנשים מתחומים שונים (שלרוב קשורים לנושא בצורה זו או אחרת), שיגיעו לדבר על הנושא וכמובן גם על התחום שממנו הם עצמם מגיעים. היתרון כאן הוא שאין כל צורך בהתכתבות ארוכה במיילים או קביעת פגישה, אפשר פשוט לנהל שיחת טלפון מוקלטת שתעלה כחלק מהפרק. מבינים עד כמה זה קל?!

להגדיל חשיפה

זוכרים את אותו אחוז של אנשים שחיים במאה ה-21 שלא סובלים את הרשתות החברתיות, בורחים מהבלוגים וממש אין להם זמן לצפות בסרטונים ארוכים ביוטוב? אולי אפילו כאלה שפשוט מחפשים תכנים מסוגים חדשים? ובכן, פרסום בפודקאסטים יעזור לכם להיחשף לאותם אנשים שישמעו עליכם רק בזכות העובדה שהם עוקבים אחר הפודקאסט שבו אתם מופיעים!

זה הזמן לעלות על הרכבת

בשורה התחתונה, פודקסט הוא כנראה עדיין תחום צעיר בישראל, שלא רבים הבינו את הפוטנציאל הרב שטמון בו. זו ההזדמנות שלכם להיות הראשונים שמגלים עד כמה פרסום בפודקאסטים יוכל להועיל לכם ולהזניק אתכם הרבה יותר רחוק ממה שחשבתם, כשאתם נחשפים לעוד ועוד קהלים ומקבלים אולי השראה בעצמכם, ליצירת תכנים חדשים ומצוינים עבור הגולשים והעוקבים הפרטיים שלכם.

אז למה אתם מחכים? זה הזמן לפנות לחברה המתמחה ביצירת פרסומות לפודקאסטים ושילובן בהם, ואולי אפילו ליצור את הפודקאסט הפרטי, החדש והמעניין שלכם.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל…

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 28 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דייסון V11 אבסולוט אקסטרה עם סוללה נשלפת: למי שמחפש שאיבה ארוכה

דייסון V11 אבסולוט אקסטרה עם סוללה נשלפת מבטיח לצרכנים שאיבה של עד 120 דקות רצוף. כמה עולה סוללה נוספת והאם
מיטה פנדה

פנדה – מיטה זוגית מומלצת בהנחה לגולשי פואנטה וגם תקופת ניסיון

מחפשים מבצע על מיטה? המיטות של פנדה מיטות איכותיות ולא יקרות, שמבטיחות שינה נוחה ונמכרות בהנחה גודולה לגולשי פואנטה. כנסו

קוד קופון פנדה: 17% הנחה למזרון ולכל אתר PANDA – רק לגולשי פואנטה

קבלו מזרון פנדה במחיר מיוחד לגולשי פואנטה, ויש גם התנסות והחזרה חינם. כנסו לפרטים על המותג פנדה - מזרון שיעזור

תמונות לבית – כל הטיפים שיעזרו לכם לבחור, וגם הנחה!

נוף פראי או קו הרקיע של מנהטן? קדישמן או ואן גוך? לבחור תמונות לבית זה עסק מאתגר, ולא משום שאין
נגישות