איך להזמין משלוחי פיצה בתל אביב?

משלוחי פיצה בתל אביב – נדמה לכם שאתם יודעים הכול

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

לא חסרות סיבות להזמין משלוחי פיצה בתל אביב – משלוחי פיצה למסיבות, לערבים משפחתיים בבית, או אפילו לארוחת ערב רומנטית של פיצה טעימה.

בחרו את רשת הפיצות שמציעה משלוחי פיצה בתל אביב, לחצו על הקישור 'הזמנת משלוחים', וחפשו את הפיצה שמתאימה למצב הרוח שלכם או לאורחים שלכם מבין פיצות בסגנונות שונים שיוצגו בפניכם. זכרו שאתם יכולים לבחור גם את עובדי הבצק ולגוון עם סוגי התוספות, כך שאפשר להתאים את הפיצה לכמה סועדים.

תוכלו לבחור שילובים של ירקות טריים או פיצות חלביות ואפילו טבעוניות וללא גלוטן. היום, יותר מתמיד, כשפיצריות רבות בתל אביב סגורות, הן מפעילות שירותי משלוחים יעילים ומהירים שיביאו את הפיצה שלכם עד פתח ביתכם.

כשאתם מזמינים פיצה, בחרו אם לשלם באמצעות כרטיס אשראי באופן מקוון או דרך הטלפון. פשוט הקלידו באפליקציה את הכתובת שלכם או אמרו אותה למוקדן בשירות הלקוחות של הפיצרייה שבחרתם, ואתם יכולים גם לבחור אפשרות לאיסוף עצמי של ההזמנה.

הזמינו משלוחי פיצה בתל אביב מראש

בחירת משלוחי פיצה בתל אביב דרך האפליקציה או האתר אפשרית גם אם אתם רוצים, למשל, לבצע את הזמנת המשלוח בצהריים, אבל מבקשים שהפיצה תגיע בערב.

ברובריקת ההודעות והבקשות בטופס הזמנת המשלוח, תוכלו לציין את בקשתכם לקבל את משלוח הפיצה במועד המתאים לכם, ונציגי שירות הלקוחות יעבירו את ההזמנה למטבח, שם הטבחים יכינו אותה סמוך למועד המשלוח שביקשתם.

אין לכם חשק או זמן להכין ארוחת ערב? אין בעיה!

סיימתם יום עבודה ארוך ואתם יודעים שלא תספיקו או שאין לכם את האנרגיה הדרושה להכנת ארוחת ערב משביעה וטעימה? הזמינו כמה משלוחי פיצה בתל אביב ובאותה הזדמנות הזמינו גם כמה חברים… חוץ ממשלושי פיצה, כדאי גם לגוון עם כמה מנות נלוות כמו:

  • קישים
  • פסטות
  • סלטים
  • קינוחים ושתייה

והנה, בקלות ובלי שום מאמץ, ובעיקר בלי שום כלים לשטוף – סידרתם לעצמכם ארוחת ערב מזינה, בריאה, טעימה, כיפית ומשביעה.

משלוחי פיצה בתל אביב מגיעים בתוך חצי שעה

באתר או באפליקציה תמצאו הודעה רשמית שאומרת שהפיצה תגיע אליכם בתו פרק זמן של עד תשעים דקות מביצוע ההזמנה, אבל זוהי הודעה שהיא בבחינת מס שפתיים בלבד. ברוב המקרים, משלוחי פיצה בתל אביב מגיעים לכל כתובת בתוך חצי שעה, ומטרת ההודעה הרשמית היא למקרים שבהם יש עומס הזמנות חריג בפיצרייה, או כשמזג האוויר סוער, או כשהרחובות חסומים.

לא מאמינים? נסו להזמין משלוחי פיצה בתל אביב ושפטו בעצמכם. בדרך אליכם מגש רותח וריחני עם הטעמים האהובים עליכם.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות