כיצד נמצא את המקומות הטובים ביותר לעשות בהם פירסינג ועגילים?

כיצד נמצא את המקומות הטובים ביותר לעשות בהם פירסינג ועגילים?

הרבה מאוד אנשים, ולא רק צעירים רוצים לעשות פירסינג. בין אם מדובר על עגיל באף ובין אם על פירסינג הליקס, שימו לב לכמה כללי אצבע

פירסינג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

פירסינג, עגילים במקומות שונים וסוגים נוספים של קישוטי גוף (דוגמת קעקועים) הם כיום דבר נפוץ ו"מיינסטרימי" לחלוטין, כבר מזמן לא תופעת שוליים הרלבנטית רק לחלק קטן בחברה. בפרט, פירסינג ועגילים הם דבר מקובל לחלוטין כיום גם בקרב בני נוער, ואפילו בגילאים צעירים במיוחד. אמנם מתחת לגילאים מסוימים נדרש אישור הורים על מנת לעשות זאת, אך הורים רבים כיום מאפשרים זאת לילדיהם. הן במקרה של בני נוער והן במקרה של מבוגרים יותר, חשוב לעשות את העגיל/פירסינג במקום הנכון והמקצועי ביותר, ואם אפשר שיהיה גם משתלם. כיצד נבחר מקום לעשות בו עגיל באף או פירסינג הליקס באוזן?

בחירת מקום על פי רמה מקצועית ושמירה על היגיינה

כאשר אנחנו מחפשים אחר מקום המציע שירות מסוים, אנו רגילים לרוב לחפש אחר המחירים המשתלמים ביותר, התנאים הטובים ביותר וכד'. עם זאת, במקרה של עגיל, פירסינג או קעקוע חשוב לשים את המקצועיות והבטיחות במקום הראשון, לפני המחיר. בכל מקרה המחירים בתחומים אלו הם יחסית אחידים, ואינם גבוהים במיוחד (לפחות במקרה של פירסינג ועגילים…). גם אם נוכל לחסוך כמה עשרות שקלים כשהולכים לעשות עגיל בטבור או מלווים את הילדה לעשות עגיל באף – זה לא שווה את זה אם זה בא על חשבון בטיחות ובריאות.

לכן, השיקול הראשון שנרצה לשים לנגד עינינו הוא רמה מקצועית גבוהה, ובפרט ניסיון של האנשים העובדים במקומות אלו ושמירה מוקפדת על היגיינה. מבחינת ניסיון, נחפש אחר סטודיו המתמחה בין השאר ספציפית בסוג הפירסינג המדובר.

למשל, אם מעוניינים בהליקס, כדאי לוודא לפני כן כי אותו בעל מקצוע כבר עשה אינספור פעמים פירסינג הליקס בחייו, מה שניתן לראות בתמונות של הקטלוג של המקום ולקרוא בהמלצות של לקוחות באתר. המקרה של עגיל באף או באוזן הוא נפוץ הרבה יותר, אך גם כאן חשוב לוודא כי מדובר בפירסר מנוסה ומקצועי.

בכל הנוגע להיגיינה חשוב מאוד לוודא כי אתו מקום פועל תחת שמירה קפדנית על ניקיון, וספציפית כי הפירסרים משתמשים בכפפות ומחליפים אותם לפני כל לקוח חדש. כמו כן, שימו לב כי הם פותחים מחט סטרילית חדשה לפני כל לקוח, ולא חלילה משתמשים באותה מחט עבור כמה אנשים.

חיפוש קרוב לבית, המלצות מחברים וחיפוש המלצות באינטרנט

גם כאשר מצמצמים את החיפוש למכונים ופירסרים מקצועיים ומנוסים באמת עדיין ניתן למצוא כיום לא מעט אפשרויות, מפני שמדובר כאמור בתחום פופולרי ביותר.

לכן, נוכל לחפש מישהו בקרבת מקום מגורינו, במקום לנסוע בהכרח למרכז תל אביב, כמו שאולי כדאי היה לעשות פעם, לפני כמה עשורים טובים.

מלבד למיקום הגיאוגרפי, ניתן לחפש אחר המלצות של חברים או מכרים, למשל ברשתות החברתיות. את ההמלצות שקיבלתם בחנו בעצמכם – כנסו לאתר של אותו מכון וחפשו אחר המלצות של לקוחות עבר. זה אמור להספיק בתור סינון ולצורך מציאת המקום בו תעשו פירסינג או עגיל.

בהצלחה!

1
נגישות