הדברת מזיקים מזמינים במדבירים פלוס

הדברת מזיקים מזמינים במדבירים פלוס

הדברה של מזיקים היא עסק מאתגר עם היבטים בטיחותיים, ולכן הוא מצריך רישיון ומקצועיות. כמה עולה הדברה? היכנסו לפרטים

הדברה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כשאנחנו צריכים שירותי מדבירים מקצועיים, אנחנו קודם כל עורכים השוואת מחירים בין מדבירים מומלצים. לאחר השוואת מחירים בין חברות הדברה, יהיה קל יותר לבחור בחברה הנכונה. בואו נגלה מה ממליצים צוות המומחים של פורטל מדבירים פלוס – פורטל ההדברות הגדול בארץ.

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה הדברה בבית, או כמה עולה הדברה בגינה, כנראה שלא ביצעתם מחקר שוק. מחקר השוק שלכם חייב לכלול למשל, השוואת מחירים בין חברות הדברה מקצועיות ומוסמכות עם אחריות. לאחר שתערכו השוואת מחירים לשירותי הדברות מקצועיים, תוכלו לדעת בדיוק מה הם המחירים המקובלים בשוק. כמו כן, כדאי לסקור מחירון הדברות מומלץ לצרכן. את כל אלו תוכלו למצוא בפורטל מדבירים פלוס – השוואת מחירים למדבירים מומלצים.

מה הם סוגי המזיקים שתוקפים את ביתכם?

ישנם סוגי מזיקים רבים אשר יכולים לתקוף את ביתכם ואת הגינה. בעוד שכל מקרה לגופו, כך תשתנה גם שיטת ההדברה. למשל, אם אתם צריכים הדברה בבית, המדביר לא ימהר להשתמש בחומרים כימיים רעילים לאנשים ובע"ח. אפשר יהיה למשל להשתמש בשיטות הדברה סמויות מן העין (כמו הדברה עם קוביות ג'לי). בניגוד לשירותי הדברה ביתית, הדברה בגינה לרוב תכלול שימוש במגוון של חומרי הדברה, כולל ריסוס. בכל מקרה בו אתם צריכים שירותי הדברות, קודם כל צריך להבחין בסוג המזיק שתוקף את ביתכם וכמובן להזמין הדברת מזיקים לביתכם בהקדם.

סוגי הדברות, הרחקות מזיקים ולכידתם

יש להבדיל בין שירותי לכידה, הרחקה והדברה. אם אתם עדים להימצאותם של נחשים, תצטרכו לוכד נחשים מורשה (גם אותו תמצאו בפורטל מדבירים פלוס). אם אתם מותקפים על ידי לטאות ויונים, תצטרכו הרחקת לטאות ויונים. עכברושים וחולדות? הדברת מכרסמים.

כמה עולה שירות הדברה בבית?

במקרים רבים, אנשים זקוקים גם לשירותי הדברת תיקנים, הדברת מקקים, הדברת נמלים אדומות ועוד. בין אם אתם צריכים הדברה כזו או אחרת, אנחנו נמליץ לכם לסקור מחירון הדברות מומלץ לצרכן בפורטל מדבירים פלוס.

לאחר שבקרנו בעצמנו מחירון הדברה במדבירים פלוס, גילינו כי הדברה ביתית לתיקנים בדירת 1-3 חדרים עולה כ-450 ₪ בממוצע. אם אתם צריכים הדברת תיקנים בבית קרקע, המחיר עשוי להגיע ל-650 ₪ בממוצע.

כמה עולה הדברת נמלת אש?

הדברת נמלת אש תעלה לכם קצת יותר.

הדברות נמלים אדומות עולות כ-800 ₪ בממוצע. אפשר גם למצוא מדבירים שמדבירים בסכומים של 600 ₪ את הנמלים האלו. אגב, הן עוקצות מאוד וזה די כואב. לא מומלץ לדחות את ההדברה של נמלת אש, היא מתרבה בקצה די מהיר. אם אתם צריכים הדברת פרעושים וקרציות, כדאי לדעת, שהעלות הממוצעת על כך היא 450–650 ₪ לדירת 1-3 חדרים.

יחד עם זאת, הדברת פרעושים וקרציות בבתי קרקע תעלה כ-800–1,150 ₪ בממוצע.

למידע נוסף אודות מחירי הדברה ומזיקים, בקרו במדבירים פלוס – Madplus.co.il.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות