איך לבחור נכון פרגולה וסגירת חורף למרפסת?

איך לבחור נכון פרגולה וסגירת חורף למרפסת?

אלומיניום או עץ? מה מומלץ עבור פרגולה למרפסת? ואיך נכון לעשות סגירת חורף? קבלו טיפים שימושיים

פרגולה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




תוכן מקודם בשיתוף סקיירופ – פרגולות ופתרונות הצללה

בחירה נכונה של פתרונות הצללה למרפסת הבית או הדירה היא פעולה חשובה ביותר אשר רלוונטית לא רק לחודשי הקיץ הלוהטים, אלא גם לחודשי הסתיו והחורף, ובעצם לכל השנה כולה. פרגולה למרפסת איכותית ומתאימה יכולה לאפשר להשתמש במרפסת לכל אורך השנה, כמו גם להפוך אותה לחדר נוסף בבית לכל דבר ועניין. כיצד מומלץ לבחור פרגולה למרפסת על מנת להפוך אזור זה שלח הבית לנוח ושמיש לכל אורך השנה?

פרגולת אלומיניום איכותית לקירוי אפקטיבי בחודשים החמים

הבחירה הנפוצה עבור פרגולה למרפסת היא בפרגולת אלומיניום. מזה מעל לעשור שולטות פרגולות האלומיניום בשוק פתרונות ההצללה בישראל, מסיבות מובנות וברורות – אלומיניום כבר מזמן נחשב לחומר הגלם האיכותי והמתאים ביותר עבור פרגולות ופתרונות הצללה, בין השאר בגלל תכונותיו הייחודיות דוגמת עמידות בפני פגעי מזג אוויר וקורוזיה, חוזק מבני משמעותי ביותר, משקל קל יחסית, היעדר צורך בתחזוקה שוטפת וכו'.

כך, את פרגולות העץ הישנות והטובות שכולנו מכירים וזוכרים מחליפות בקצב מסחרר בשנים האחרונות פרגולות אלומיניום, ותהליך זה מתרחש גם במדינות מערביות אחרות, ומצביע על היתרונות המובנים של האלומיניום כחומר גלם, בוודאי לעומת עץ.

יתרונות פרגולה מאלומיניום

  • את פרגולת האלומיניום למרפסת שלכם לא תצטרכו לשייף ולצבוע מחדש מדי שנה או שנתיים
  • לא תיאלצו להחליפה לאחר 10 או 15 שנים בעקבות שחיקה והתפוררות, כפי שקורה עם פרגולות מחומרים אחרים (ובפרט פרגולות עץ).
  • הצללה מלאה או חלקית לבחירה

ניתן להתקין כיום פרגולה למרפסת מאלומיניום אשר תספק הצללה מלאה לחלוטין, כמו גם פרגולות המאפשרות מצבים שונים של פתיחה עבור השלבים העליונים, כך שבשעות הערב או בימים לא שמשיים במיוחד ניתן לפתוח אותם ולאפשר לאוויר להיכנס פנימה.

במקרה האפשרי של פרגולה חשמלית, פתיחה זו של השלבים תיעשה באמצעות מנוע חשמלי קטן ובשליטה שלכם, בלי שתצטרכו אפילו לקום מהכיסא…

להפוך את המרפסת לחדר נוסף בדירה – סגירת חורף למרפסת

יתרון משמעותי נוסף של פרגולת אלומיניום כפתרון ההצללה המרכזי למרפסת הוא האפשרות להרכיב על פרגולה זו סגירת חורף, וכך להפוך את המרפסת לחדר נוסף לכל דבר ועניין. סגירת חורף נעשית לרוב באמצעות זגוגיות המתווספות לקונסטרוקציה הקיימת של פרגולת אלומיניום, במטרה להפוך את שטח הפרגולה כולו לחדר סגור ואטום לכניסה של מים, ממש כמו שאר החדרים בבית.

סגירת חורף למרפסת, אם כן, למעשה מאפשרת לנו להרחיב את שטח המחיה העומד לרשותנו בבית או בדירה – המרפסת הופכת לחדר לכל דבר ועניין, בו ניתן לשהות גם באמצע סופת החורף החזקה ביותר, וכך פשוט ליהנות מתוספת של חדר לבית.

מובן שניתן תמיד גם לפתוח את הזגוגיות המרכיבות את סגירת החורף, וליהנות שוב ממרפסת פתוחה, במיוחד כשנגמר החורף. במידה ומעוניינים בכך ניתן לפרק את הסגירה ממש בסיום החורף, ולהרכיבה מחדש לקראת החורף הבא.

בחירה נכונה של סגירת החורף תלויה כאמור בסוג הפרגולה שתהיה במרפסת. לכן, הבחירה הנכונה תהיה דרך החברה שעושה עבורכם את פרגולת האלומיניום. כבר כשאתם מתעניינים ומבקשים הצעות מחיר לפרגולה, בקשו פרטים בנוגע לסגירת חורף, כאשר עדיף כמובן לעבוד עם חברה שמתמחה הן בפרגולות אלומיניום, והן במוצרי סגירות חורף.

*** סקיירופ מציעה פרגולות ופתרונות הצללה בהתאמה אישית כולל פרגולות, סקיילייט וסגירות חורף

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    נגישות