שירות הטלוויזיה של פרטנר, פרטנר TV, הושק: מה הוא מציע ובאיזה מחיר?

שירות הטלוויזיה של פרטנר, פרטנר TV, הושק: מה הוא מציע ובאיזה מחיר?

החבילות שמציעה פרטנר זולות יותר משל סלקום TV. השירות נפתח כעת ל-5,000 נרשמים ראשונים, אך ההתקנה רק בסוף החודש

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התחרות בענף הטלוויזיה עולה עוד מדרגה – לאחר שהיום השיקה פרטנר את שירות הטלוויזיה החדש שלה פרטנר TV.

בחודשים האחרונים שחררה פרטנר ידיעות מקדימות על מה שיוכלו צופי פרטנר TV לקבל במסגרת השירות, כמו צפייה בתכני נטפליקס (netflix) ושיתוף פעולה עם ערוץ הילדים.

כעת נחשף השירות במלואו, ונחשף גם המחיר: 70 שקל בחודש לחבילה רגילה, ו-90 שקל לחבילה שכוללת את נטפליקס. 

החברה תציע גם חבילת שנקראת פרטנר דאבל- טלוויזיה, ואינטרנט עד 100 מגה – במחיר שמתחיל ב-130 שקל בחודש, וחבילת פרטנר טריפל שכוללת טלוויזיה, אינטרנט עד 40 מגה וטלפון ביתי במחיר שמתחיל ב-130 שקל. חבילת טריפל עם נטפליקס תעלה 150 שקל.

הצעת שכוללת גם את הסלולר (פרטנר קוואד) תגיע בזמן הקרוב.

מה כולל השירות?

מבחינת תוכן, השירות יציע 40 ערוצי ברודקאסט (2, 10, כאן 11 וכו'),  5 ערוצי ספורט (ספורט 5, 5 פלוס, HD ועוד), 7 ערוצי ילדים וכמובן תכני VOD. בנוסף, יש שידורים ייעודיים לצופים דוברי רוסית.

הממיר הוא ממיר באיכות 4K ובשלט יש כפתורים ייעודיים ליוטיוב ולנטפליקס (ראו בהמשך). מבחינה זו, השלט דומה לשלטים המוכרים הקיימים כיום והזפזופ הוא בין ערוצים ממוספרים.

הממיר מקליט באופן אוטומטי שבועיים אחורה את כל התוכניות במסגרת תכונה שנקראת Catch Up. 

בנוסף, אפשר לשדר את התוכן מהסמארטפון לטלוויזיה.

מבחינת אפליקציות, מדובר באנדרואיד TV עם אפליקציות מובנות ואפשרות להוריד אפליקציות מה-Google Play. בנוסף, יש אפשרות לגיימינג דרך השלט או באמצעות ג'ויסטיק נפרד.

נטפליקס

שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בקרוב, אך כבר כרגע יש כפתור ייעודי בשלט לנטפליקס.

כל תכני נטפליקס זמינים ישירות בלחיצה מהשלט, וגם דרך ערוץ 25: "זו חוויית טלוויזיה מושלמת", אמר היום איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. "ולא רק בטלוויזיה עצמה, אלא בכל המסכים בבית ובכל הפלטפורמות – אייפון, סמסונג וכולי. מדובר בפתרון של Any place, Any time, Any device".

השירות שמשיקה פרטנר מבוסס על תובנות ממחקרים שעשתה – החל מהעובדה ש-80% עוזבים את ספק הטלוויזיה בגלל המחיר, דרך העובדה שהצפייה עוברת משידורים חיים לשידורים מוקלטים – במיוחד בקרב הדור הצעיר, ועד העובדה שאנשים מעדיפים מקליט שיש בו גם סטרימינג.

מי המתחרים?

לפרטנר יש תחרות עזה, בעיקר מצד חברת סלקום שהשיקה את סלקום TV כבר לפני כשלוש שנים וגייסה יותר מ-100 אלף מנויים. סלקום מציעה מאז ההשקה חבילה בכ-100 שקל בלבד, וגם חבילות נוספות: חבילת טריפל בכ-150 שקל בחודש וחבילת קוואטרו בכ-250 שקל בחודש למשך שנה.

מלבד סלקום, וכפי שפרסמתי כאן בהרחבה, הושק לפני כשלושה חודשים שירות הטלוויזיה smart של חברת טריפל סי, שמחירו 50 שקל לחודש בלבד. גם טריפל סי מציעה חבילה משולבת במחיר נמוך של החל מ-100 שקל בחודש.

כמובן, פרטנר מתמודדת גם עם השחקניות הוותיקות בענף – הוט ו-yes, כאשר הוט השיקה לפני מספר חודשים שירות טלוויזיה מוזל ללא ממיר שנקרא next tv, המיועד לדור הצעיר של הצופים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות