שירות פנגו עד הבית יחסוך מכם את התענוג של לקחת את האוטו לטסט או לטיפול שנתי

לא רק חניה… מעכשיו אפשר לשלוח את האוטו למוסך או לטסט באמצעות פנגו

יש אנשים שישלמו כל סכום בעולם כדי שלא ייאלצו להגיע עם האוטו למוסך או לקחת את הרכב לטסט. שירות "פנגו עד הבית" של אפליקציית פנגו הושק לאחרונה ומציע בדיוק את זה. כמה הוא עולה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אפליקציית פנגו מותקנת היום אצל 1.8 מיליון נהגים בישראל.

אם בעבר אפשר היה רק לשלם באמצעותה על חניה ברחוב, ככל שחלפו השנים נוספו לרשימת השירותים שלה גם חניה בחניונים, שירות תזכורות ועוד.

כעת היא משיקה את שירות פנגו "עד הבית", הכולל איסוף רכב לטיפול במוסך לטיפול שנתי, איסוף רכב לטסט והחזרתו אל הנהג ותיקון פנצ'רים באחת מפנצ'ריות צ'קאפ.

תיאום הטיפול לרכב או הטסט מתבצע מתוף אפליקציית פנגו, כשהלקוח יכול לבחור מהיכן יאספו את הרכב (בית או מקום עבודה).

בשלב הראשון "פנגו עד הבית" פועל באזור גוש דן, ובהמשך יתרחב.

מחיר פנגו עד הבית: כ-350 שקל

עלות השירות "פנגו עד הבית" אינה זניחה ועומדת על 348 שקל בשנה, תמורת שינוע לטסט פעם בשנה, שינוע לטיפול במוסך פעם בשנה והחלפת פנצ'רים. ההנחה היא שהנהג הישראלי מוכן לשלם תמורת נוחות ותמורת חיסכון בזמן.

בנוסף, בפנגו גם אומרים שהטיפולים והחלפים זולים יותר מאשר במוסך היבואן, כך שזה באופן חלקי מתקזז עם העלות השנתית.
התשלום על תיקונים נוספים במסגרת הטסט במידה ויהיו יתבצעו באמצעות חשבון הפנגו של הנהג


את ההחלטה על השירות מבססת פנגו גם על סקר שעשתה באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה, שלפיו 67% מהנשאלים לא מעוניינים לבזבז יום עבודה כדי להכניס את הרכב לטסט או לטיפול שנתי. כמו כן, בדיקה פנימית שערכה פנגו בקרב לקוחותיה הצביעה כי 69% מהם התעניינו בשירות שמשנע את הרכב לטסט לטיפול שנתי ובחזרה.

שירות המוסכים של פנגו ניתן באמצעות חברת דרייבר ומתבצע בכ-40 מוסכים בפריסה ארצית. בפנגו מתחייבים שכל המוסכים נבדקו ונבחרו בקפידה, לאחר שנמצאו מתאימים מבחינת אמינות, שירות ומקצועיות. בכל מקרה, פנגו היא שמוגדרת אחראית על טיב ואיכות העבודה.



לדברי רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, הנהגים לא פעם חשים בחוסר שקיפות מצד נותני השירותים, ופנגו, בשיתוף חברת דרייבר, לא רק תפנה זמן לנהגים, אלא גם תבטיח אמינות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות