אור קופרלי נולד אל תוך עולם הקמעונאות. כמי שנולד דור שני למייסדי קבוצת חצי חינם, מסדרונות רשתות השיווק, המחסנים ויתר עמדות הניהול והתפעול לא זרים לא כלל. אולם, כאשר התברג בתום השירות הצבאי כעובד מן המניין, בחר להטביע חותמו דווקא בסקטור הנדל”ן של הקבוצה.
המשיכה אל עולם העסקים והנדל”ן בעבעה בתוכו, ואף על פי שהתחל בתפקיד משני יחסית, כגובה שכירויות מהשוכרים, החליט להרים את הכפפה ולתכנן בעצמו את אחד המתחמים, שהפכו לימים מתחם הדגל של הקבוצה, מתחם שרונים.
הוא לא היסס לרגע כאשר נפלה לידיו ההזדמנות, ולמרות גילו הצעיר, הצליח להפתיע רבות מהנפשות הפועלות כאשר הגה מודל עסקי יוצא דופן, שמשך למתחם זכייניות שלא מיהרו להראות נוכחותן באף מתחם מסחרי סטנדרטי ברחבי הארץ.
פרט לכך, הוא היטיב לייבא מערכת מזרקות ייחודית, שלא נראתה כמותה בישראל קודם לכן. גם היום, יותר מ- 15 שנה מפיתוח והקמת המתחם, הוא נחשב לאחד ממתחמי המסחר והבילוי המובילים והנחשבים בישראל, עם קונספט בילוי וחווית קנייה ייחודיים.
מאז ועד היום הוא מתמקד בסקטור הנדל”ן, ועוסק כיום בעיקר בפיתוח, השבחה והשקעות נוספות. בימים אלו הוא עמל על מיתוג מחדש של סקטור הנדל”ן והפרדתו מהיחידה הקמעונאית, מהלך מרגש ומפתיע, במיוחד לאור המשבר העולמי שפקד אותנו בשנתיים האחרונות, ולא מנע מאור לבצע מהלכים נועזים, ממש כדוגמת המהלך הזה.
אך פעילותו של אור קופרלי לא מסתכמת בסקטור הנדל”ן. משיכתו הטבעית לתחום משאבי האנוש ותחומים הומניים נוספים, מביאה אותו לא אחת לעבור הכשרות ולהרחיב את היריעה בתחומים עסקיים נוספים. כמי שמאמין בהון האנושי, וסבור שהצלחת הקבוצה וחוסנה תלויות בהצלחה של הפועלים בה, הוא דואג להתפתח כל הזמן מבחינה מקצועית, ומעודד את כל מי שסביבו לעשות כן, בעיקר משום שהוא אוהב להבין את מה שהוא נדרש לעשות לפני ולפנים.
אור קופרלי מאמין שעל מנת להצליח הוא צריך להקיף את עצמו באנשי צוות מסורים ומיומנים, אנשים שנהנים לעבוד יחד ומתפתחים אישית ומקצועית כל הזמן. הקבוצה באופן כללי, מאמינה בחיזוק וטיפוח ההון האנוי של הקבוצה, ולא חוסכת באיוש עמדות על מנת לספק גם לקהל הלקוחות את השירות הטוב ביותר והזמינות הגבוהה ביותר.
הקבוצה מעסיקה יותר מ-5,000 עובדים שמועסקים במשרדי המטה ובסניפי הרשת, שמפוזרים ברחבי הארץ כולה. גם בתקופת המשבר העולמי, דאגה הקבוצה להמשיך את פעילותה השוטפת ככל שניתן על מנת להבטיח לעובדיה מקור פרנסה ותעסוקה.
אם נשווה את קבוצת חצי חינם למתחרות שלה בשוק, נבחין שבאופן מפתיע, היא נעזרת בכמה שפחות שירותי ספקים חיצוניים, ומספקת את השירותים הנדרשים לה באופן עצמאי, לרבות הסעות עובדים והסעדה, משלוחים או ניקיונות. המשמעות היא פעילות שאינה תלויה בשום מקור חיצוני. בימי הקורונה זה היה קרש הצלה לקבוצה ולעובדים בה, ואפשר לכולם לפעול באופן שוטף ובלתי תלוי.
פרט לכך, קבוצת חצי חינם מקפידה תמיד להיות בחזית הקדמה הטכנולוגית, ולשלב מערכות מתקדמות וחכמות, החל מקופות חכמות ועד לשירותי משלוחים בקופות. זאת על מנת להשתלב בהרגלי הרכישה המודרניים של קהל הלקוחות, אך בעיקר על מנת לספק חוויית קנייה ברמה הגבוהה ביותר.
אור אמנם נאלץ לעצור את פעילותו בתחומי פעילות מסוימים בגלל משבר הקורונה, אך מצד שני, זה אפשר לו להתפנות לכל הפרויקטים שדחה מפאת חוסר זמן וזמינות. האופרציות החדשות והשינויים הארגוניים הובילו ללידה של מיזמים חדשים, בעיקר בתחום הפעילות הנדל”נית של הקבוצה.
בעוד רבים נאבקים לצמוח לאחר הטלטלה שעוררה המגיפה העולמית, אור הצליח להביא את הקבוצה לצמיחה עסקית ולהרחבת הפעילות של סקטור הנדל”ן. במהלך השנתיים הקרובות צפויות התפתחויות משמעותיות, שיראו לנו שוב, שאור קפרלי מביא הרבה תושייה, תעוזה ומקוריות.