תרופות עד הבית בסופר-פארם במשלוח חינם ובדיקת רופא בטלפון בכללית

תרופות עד הבית בסופר-פארם במשלוח חינם ובדיקת רופא בטלפון בכללית

בכללית מרחיבים את שירותי הרפואה מרחוק לשיחות טלפון עם הרופא ובסופר-פארם לא גובים דמי משלוח על תרופות עד הבית – פואנטה עם הפרטים

טייטו
שימוש במכשיר טייטו לבדיקות מרחוק בכללית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




רפואה מרחוק היא צורך חיוני כעת יותר מתמיד, וגם תרופות עד הבית. כללית מרחיבה את שירותי הרפואה מרחוק ומאפשרת לקבל ייעוץ טלפוני מרופא, וסופר פארם מאפשרת משלוח תרופות עד הבית חינם למבוגרים בני 65 ומעלה.

סופר-פארם: משלוח תרופות עד הבית ללא עלות למבוגרים

לא תמיד אנחנו צריכים רופא, כך שרפואה מרחוק היא רק חלק מהפתרונות שאנחנו מחפשים. כפי שפרסמנו במדור קניות אונליין בפואנטה, לפני כשלושה חודשים נפתחה האפשרות להזמין תרופות עד הבית מקופות החולים. הכוונה לתרופות מרשם שהרופא נותן במרשם דיגיטלי. מבוטחי מכבי, מאוחדת וכללית יכולים להזמין אונליין תרופות מסופר-פארם בתשלום של כ-30 שקל. מבוטחי לאומית יכולים להזמין תרופות מאתר הפארם BE בחלק מהמקומות בארץ.

כעת, על רקע ההמלצה לא לצאת מהבית בכלל ולאור העובדה שהאנשים שנמצאים בקבוצת הסיכון הגדולה ביותר הם הקשישים, רשת סופר-פארם מאפשרת משלוחי תרופות מרשם ללא דמי משלוח לבני 65+.

"מדובר באוכלוסייה שרבים ממנה, זקוקים לתרופות מרשם כדרך קבע והרשת מקווה שההטבה תעודד את האוכלוסייה המבוגרת להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהישאר בבתיהם בעת הזו", אומר ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם.

פואנטה

תרופות עד הבית – פרטים נוספים

בנוסף, במהלך תקופה זאת, לא ייגבו דמי ליקוט על הזמנת מרשם מראש באתר סופר-פארם ואיסוף מהסניף. כאן מדובר בהטבה לכלל הלקוחות, וזאת על מנת לחסוך את ההגעה לבית המרקחת לאלו שאינם מעוניינים בכך.

תהליך ההזמנה מתבצע כרגיל. לקוחות מעל גיל 65 (בהתאם למספר תעודת זהות) יקבלו זיכוי על דמי המשלוח ישירות לכרטיס האשראי, עד למועד החיוב החודשי. בגם במידה ויבחר הלקוח להוסיף לסל מוצרים שאינם תרופות מרשם יזוכה על דמי המשלוח.

עקב העומסים הרבים על מערך המשלוחים של הרשת, משלוחים יגיעו לבית הלקוח עד שלושה ימי עסקים.

מדחום אוזן

ההטבה תקפה למבוטחי כלל קופות החולים למעט קופ"ח לאומית.

בנוסף, במהלך תקופה זאת, איסוף עצמי של תרופות מרשם (Next Day) יינתן גם הוא ללא דמי ליקוט העומדים על 9.90 לכלל לקוחות הרשת וזאת על מנת לחסוך את ההגעה לבית המרקחת לאלו שאינם מעוניינים בכך. גם כאן כלל הלקוחות יקבלו זיכוי על דמי הליקוט לכרטיס האשראי עד למועד החיוב החודשי.

בתוך כך, מעדכנת סופר-פארם כי לאחר מאמצים רבים הצליחה לייבא לישראל כמיליון מסיכות פנים אותן ניתן יהיה למצוא ב-258 סניפי הרשת בפריסה ארצית. מחיר המסכות הללו ימשיך לעמוד על כ-2.5 שקלים למסיכה. בסופר-פארם אומרים כי זה מחיר עלות כשירות לציבור.

שירותי בריאות כללית: רפואה מרחוק בטלפון

רפואה מרחוק בקופות החולים אינה חדשה ואף זכתה לתנופה בחודשים האחרונים עוד לפני הקורונה. כפי שפרסמנו במדור שווה להכיר כאן באתר פואנטה, כללית היא היחידה שמציעה רפואה מרחוק באמצעות מכשיר טייטו Tyto. מדובר ב-8 בדיקות מהבית, בהן גרון, אוזניים, האזנה לריאות, האזנה ללב ומדידת חום. הנתונים משודרים און-ליין דרך אפליקציה לרופא אשר מקבל את המדדים הרפואיים ומייעץ בהתאם לנתונים.

היתרונות של טייטו באים עכשיו לידי ביטוי באופן בולט לאור הצורך לטפל בחולי קורונה ללא מגע פיזי. כך למשל, שני חולי קורונה מטופלי כללית שהועברו למלון דן פנורמה בתל אביב קיבלו ערכת Tyto לחדר במלון ומתנהל אחריהם מעקב מרחוק.

 

כעת, לאור ההמלצה לשמור על מרחק, בכללית מרחיבים את שירותי הטלה-רפואה.

רפואה מרחוק: ייעוץ טלפוני מהרופא האישי

ניתן לזמן ביקור טלפוני אצל רופאי המשפחה והילדים, באמצעות האפליקציה או באתר כללית, במקום להגיע פיזית אל המרפאה.

> אילו שירותי בריאות תוכלו לקבל בלי לצאת מהבית? פרטים כתבה על שירותי רפואה מרחוק בקופות החולים >>

התכתבות עם הרופא ישירות ולא דרך משרד

ניתן להתכתב עם הרופא האישי ישירות לצורך התייעצות בנושאים רפואיים ולקבלת אישורים. זאת בנוסף להתכתבות עם משרד המרפאה. גם הדבר הזה מתבצע דרך האפליקציה של כללית ודרך אתר כללית.

שירותים אלו מצטרפים לשירותי רפואה מרחוק של כלל קופות החולים שאותם סקרנו בהרחבה גם במדור פואנטה בתקשורת.

כלל ביטוח: התייעצות עם רופא בטלפון ובצ'אט

גם כלל ביטוח מציעה שירות רפואה מרחוק. הכוונה היא לייעוץ מרופא בטלפון או בצ'אט. השירות פתוח לכל הלקוחות, אך הוא ניתן חינם לחודש בלבד.

היה לכם מעניין? עבדנו קשה, אתם רק צריכים לעשות לייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





>> קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >>

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות