תביעה ייצוגית בארה"ב נגד סמסונג: "לא רק דגמי נוט 7 מתלקחים"

תביעה ייצוגית בארה"ב נגד סמסונג: "לא רק דגמי נוט 7 מתלקחים"

התובעים מדווחים על שורת דגמים שהתחממו, התפוצצו וגרמו נזק לגוף או לרכוש. החברה מכחישה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תביעה ייצוגית נגד סמסונג בפרשת הסוללות המתלקחות הוגשה ביום רביעי האחרון בארה"ב והציפה טענה מפתיעה, שלפיה בעיית התחממות היתר בסמארטפונים של סמסונג קיימת בדגמים שונים מסדרת גלקסי S ונוט (Galaxy S ו-Note), ולא רק בדגם נוט 7 שייצורו הופסק. רשת פוקס-40 מפרסמת שהדגמים שבהם מדובר, לטענת התביעה, הם נוט 5, גלקסי S6 ו-S7, שבהם נעשה שימוש בסוללות ליתיום יון (lithium ion).

לטענת מייצגם של התובעים, עו"ד ג'ין סטונברגר, סמסונג לא הזהירה את הלקוחות שיש בכלל אפשרות שהם מסתובבים עם פצצה מתקתקת בכיסם. ארבעה לקוחות של החברה טוענים שדגמים של סמסונג התחממו, התפוצצו, התלקחו ו/או גרמו לנזק פיזי או לנזק לרכוש. אחד הלקוחות מספר שהטלפון של אמנם לא התלקח, אך הוא הציג התראות ואזהרות על המסך שהטמפרטורה גבוהה מדי, עד כדי כך שהוא היה מעמיד מול המזגן באוטו כדי לקרר אותו.

תגובת סמסונג: החברה מסרה לרשת פוקס כי היא אינה מגיבה לנושאים שנמצאים בהליך משפטי, אך מדגישה שהבעיות בנוט 7 נוגעות אך ורק לדגם זה.

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות