3 רעיונות לעיצוב הדירה החדשה שלכם

3 רעיונות לעיצוב הדירה החדשה שלכם

עיצוב דירה חדשה הוא אתגר מרגש ומבלבל כאחד. מהסלון, דרך המטבח והאמבטיה ועד חדר השינה או עיצוב חדר הילדים – כך תעצבו את החללים השונים

עיצוב דירה חדשה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשעה טובה ומוצלחת אתם עוברים לדירה החדשה שלכם. כמובן שההתרגשות גדולה. סביבה חדשה, דירה חדשה, הזדמנויות חדשות והתחלה חדשה. כאשר עוברים לדירה חדשה יש דברים רבים שיש לעסוק בהם, החל מאריזת הדירה הקודמת ופירוק החפצים בדירה החדשה, דרך קנייה של חפצים או רהיטים חדשים לכבוד המעבר וכלה בעיצוב החדרים השונים של ביתכם החדש. במאמר זה נעסוק בפן העיצובי הממתין לכם עם המעבר.

עיצוב החללים המרכזיים בבית

החללים המרכזיים בדירה הם המטבח והסלון, אלו שני חדרים שאנו שוהים בהם זמן ממושך, מארחים בהם חברים ובני משפחה, עובדים מהם לעיתים ואף מסייעים לילדים בהכנת שיעורי הבית שלהם. לפני שאתם עוברים לדירה החדשה יש לתת את הדעת בנושא העיצוב כדי להימנע משיפוצים ושינויים דרסטיים לאחר המעבר.

אם אתם חובבי בישול, מומלץ שהמטבח יכיל מקומות אחסון רבים אשר יסייעו לכם באחסנת כלי המטבח השונים. תוכלו אף להיעזר בפתרונות נפלאים המוצעים כיום, כגון: מגירות כפולות, ארונות נשלפים, ניצול של פינות המטבח ועוד.

אם אתם זקוקים למשטח עבודה גדול יותר מהשטח הקיים במטבח שלכם, נמליץ לכם להוסיף גם אי. האי יכול לשמש אתכם גם כמקום אחסון נוסף, כמשטח עבודה וגם כמקום ישיבה שבו תוכלו לאכול ארוחות קלילות יחד או לארח חברים לכוס קפה ועוגה.

לגבי עיצוב הסלון ישנם טרנדיים חדשים נפלאים בשנת 2021, שתוכלו ליישם בחלל זה. ראשית, אם יש לכם גוונים מועדפים, תוכלו לצבוע את הסלון בגוון אפור בהיר מאוד, לשלב קיר קונספט וורוד רך, או דווקא לבחור בגוונים כחלחלים־ירקרקים עדינים בעלי מראה מעט חיוור אשר ינעימו את השהייה בחלל זה וייצרו אווירה רגועה ונעימה.

כמו כן, טרנד הקיימות כבש אותנו בסערה בשנת 2021 והשימוש בחומרים ממוחזרים ומתכלים לטובת עיצוב הבית מורגש היטב. תוכלו לעצב את הסלון במינימליות צנועה לצד רהיטים וחפצי נוי עשויים מחומרים טבעיים המשתלבים נפלא בבית כגון: עץ, חבלים, בדים אקולוגיים, שימוש באבן טבעית ושיש ועוד.

עוד אלמנט שמומלץ לשלב בבית בחללים אלו הוא צמחייה ירוקה. בין אם אתם חובבים צמחייה טבעית ובין אם אתם מעדיפים דווקא את המלאכותית, כך או כך נמליץ לכם לשלב את כל הירוק הזה במתחם הביתי.

עיצוב החדרים של הילדים

כאשר אתם מגיעים אל עיצוב חדרי ילדים, חשוב לתת את הדעת לגבי גילאי הילדים, הצרכים שלהם והצרכים שלכם. אם יש לכם ילדים קטנים שישנים יחד באותו החדר כדאי לשקול מיטת קומתיים אשר תחסוך לכם מקום בחדר לטובת ריהוט נוסף כגון: כסאות ושלחנות עבודה, אזור משחקים מוגדר, ארון בגדים ופריטים נוספים.

אם יש לכם דווקא בני נוער מומלץ להתייעץ עימם לגבי הסגנון של העיצוב שהיו מעדיפים בחדרם, החל מצבע הקירות בחדר וכלה באלמנטים העיצוביים השונים כגון גודל המיטה, גודל הארון, שולחן הכתיבה, ספרייה וכדומה.

אם יש לכם תינוקות כדאי לעצב את החדר באופן פרקטי ולוודא שהוא מכיל גם אלמנטים אשר ישמשו אתכם כגון: כיסא נדנדה, שידת החתלה, לול, עריסה, שטיח או משטח הפעלה, פינת משחק ועוד. גם כאן תוכלו לבחור בצבע אשר ייתן את הטון בחדר ולשלב עימו חפצי נוי נוספים שישתלבו יחד.

עיצוב חדר האמבטיה

עיצוב החלל הזה צריך להיות מותאם לכם באופן אישי, שכן אין דבר נפלא יותר מלסיים יום ארוך ומייגע באמבטיה או מקלחת חמה בחדר שנעים לכם לשהות בו. אם יש לכם חלל גדול תוכלו לנצל אותו לטובת אמבטיה או מקלחון גדול־ממדים, אם החלל קטן יותר תוכלו לנצלו לטובת מקלחון פינתי ולשלב גם כיור המחובר לארון. בחלל זה נמליץ לכם לשלב פריטי נוי כדי לחוש אווירה מיוחדת בכול פעם שאתם נכנסים להתקלח.

תוכלו לשלב נרות ריחניים, עציצים או פרחים מלאכותיים, סט של שטיח רגליים ומגבות גוף, ידיים וראש תואמים, ברזים מעניינים בהתאם לטעמכם האישי ועוד.

1
נגישות