5 סרטי מקור של נטפליקס ששווה לראות

5 סרטי מקור של נטפליקס ששווה לראות

מגוון הסדרות והסרטים בנטפליקס גדול ומאתגר. אם קשה לכם לבחור, הנה הצעה ל-5 סרטי מקור של נטפליקס מהשנים האחרונות – כל אחד בסגנון אחר, וכולם טובים

סרטים מומלצים בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)




ענקית הסטרימינג העולמית נטפליקס ידועה בכמות התוכן האדירה שהיא מספקת למאות מיליוני מנוייה. התוכן המגוון, שמתאים לצופים בכל גיל ובכל מקום, לצד הממשק הידידותי – הפכו את נטפליקס לספקית הסטרימינג הגדולה בעולם. נטפליקס לא רק מספקת תוכן של אולפנים ושל חברות הפקה אחרות, אלא כידוע יוצרת בעצמה סדרות וסרטים. נושא התוכן המקורי קיבל משנה חשיבות לאור התחממות התחרות בענף, למשל מצדה של חברת דיסני אשר הקימה את שירות הסטרימינג דיסני פלוס. לאור התחרות הזאת, דיסני לא מאשרת יותר לנטפליקס לשדר את תכניה.

אז אם מתחשק לכם לצפות בתוכן מקורי, הנה תקציר של 10 מהסרטים המקוריים הטובים ביותר שהופקו על ידי נטפליקס בשנים האחרונות:

רומא (Roma)

במרכזו של הסרט "רומא" עומדת קליאו, מנהלת משק בית במשפחה במקסיקו של שנות ה-70. הסרט האמריקני-מקסיקני, אשר יצא בסוף שנת 2018, נחשב לאחד הסרטים הטובים של השנים האחרונות.

הסרט עוקב אחרי חיי המשפחה, בדגש על ההתרחשויות של הנשים בה ועל ההשפעות של התקופה הסוערת של מקסיקו באותן השנים על חייהן. מדובר בסרט אפלולי ולא קל לצפייה, אבל יפהייפה וסוער.

האירי (The Irishman)

הסרט "האירי" הוא אחד הסרטים המדוברים של השנים האחרונות, בין היתר בגלל הבמאי המפורסם שעומד מאחוריו, מרטין סקורסזה, ובגלל שורת הכוכבים שמופיעים בו – רוברט דה נירו ואל פצ'ינו.

הסרט הסרט עוקב אחרי חייו של פרנק שירן, חייל לשעבר במלחמת העולם השנייה, שלאחר שנים השתלב בשורות המתנקשים של המאפייה האיטלקית בארצות הברית, ובוחן את הקשר שלו להיעלמות המסתורית של ג'ימי הופה. מדובר בסרט אקשן איכותי וסוחף, אבל שימו לב – אתם צריכים לפנות עבורו זמן… אורכו כשלוש וחצי שעות.

אוקג'ה (Okja)

"אוקג'ה" הוא סרט בבימויו של הבמאי הקוריאני המפורסם בונג ג'ון הו, אשר אחראי על ההצלחה המסחררת של פרזיטים. הסרט, שעלה לשידור ב-2017, עוקב אחרי יצור מיוחד בשם אוקג'ה שנוצר על ידי תאגיד בשר, ועל ילדה קטנה שמתיידדת אתו ומעוניינת להציל אותו.

מדובר בסרט הרפתקאות-פנטזיה סאטירי, שמתאפיין ברגישות יוצאת דופן ובאמירת נוקבות ומפתיעות.

לכל הנערים שאהבתי (To All the Boys I've Loved Before)

"לכל הנערים שאהבתי" הוא סרט נעורים טיפוסי וחמוד שעוקב אחרי לארה ג'ין קאבי, שמכתבי האהבה שלה מגיעים באורח מסתורי לאהוביה. מכתבי האהבה נכתבו מבלי שהיא התכוונה לשלוח אותם, אך מרגע שהם נשלחו – מתחילה תסבוכת. לארה המבוישת מנסה למצוא פתרון ופוגשת את פיטר – מה השניים יחליטו לעשות?

המשחקים של ג'ראלד (Gerald's Game)

הסרט "המשחקים של ג'ראלד" הוא סרט אימה – מותחן פסיכולוגי מבוסס על ספרו של סטיבן קינג תחת אותו השם. הכול מתחיל בגלולת ויאגרה שנוטל ג'ראלד ומסבך לחלוטין את מה שאמורה הייתה להיות חופשה רומנטית של ג'סי וג'ראלד. ג'סי, שנאזקת במהלך הערב שלהם למיטה, נותרת אזוקה כשג'רלד מת על גופה מהתקף לב. מרגע זה ואילך, הזיות מתערבבות במציאות והעלילה מסתבכת ונעשית מותחת ומפחידה יותר ויותר.

אז במה תבחרו?

אם כבר ראיתם את הסרטים ואתם מחפשים משהו שונה ומיוחד שיתאים בדיוק לכם, יכול להיות שאת הסרט המושלם הבא עבורכם תמצאו באתר Kicky, אתר הסרטים המומלצים הגדול ביותר בישראל. אז למה אתם מחכים?





תגובות: 0

נגישות