טיפים חמים לעיצוב ציפורניים

טיפים חמים לעיצוב ציפורניים

גימור מט, צבעים ירקרקים ולקים בגווני זהב – הטרנדים בעיצוב ציפורניים מתחדשים כל הזמן. קבלי כמה רעיונות שישאירו אותך בעניינים

עיצוב ציפורניים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם תמיד חלמת להתנסות במשהו חדש עם הציפורניים שלך, זה הזמן לעשות זאת. אחרי תקופה ארוכה של הסתגרות בבית, סלוני היופי נפתחו שוב עם המון עיצובים חדשים לציפורניים שלך. מדובר בטרנד שנמצא בעלייה, כאשר ברור שציפורניים מטופחות ומושקעות מהוות חלק בלתי נפרד מהיופי שלך. עם קצת חשיבה יצירתית ואומץ, נוכל ליהנות ממראה ייחודי ולהפוך את הציפורניים שלנו ליצירת אמנות. לאירוע ייחודי ומרגש כמו חתונה או סתם לערב רומנטי ומיוחד, הציפורן המעוצבת שלך מלווה אותך לכל מקום ולוקחת חלק בהצהרה האופנתית שלך. אלו כמה רעיונות מקוריים ושווים שיעזרו לך לפתוח את הקיץ.

איך נעצב את הציפורן בקלות ליום יום?

חשוב שנזכור עיקרון בסיסי, ציפורניים מעצבים אך ורק על ציפורן מטופחת ובריאה. לכן, חשוב שנשמור על הציפורניים שלנו לאורך כל חיי היום יום, כדי שתמיד נוכל להגיע לסלון ולקבל את העיצוב שתמיד רצינו, מבלי לחשוש לנזק פוטנציאלי.

עיצוב ציפורניים
צילום: FREEPIK

ניקיון

לקראת מריחת לק חדש, חשוב להשתמש במסיר לק איכותי ולנקות ביסודיות את כל השאריות הישנות. ככל שהציפורן תהיה נקיה וחלקה יותר, כך סביר להניח שהלק החדש יחזיק מעמד יותר זמן. כדי שהלק יישאר אחיד, יש לערבב אותו היטב.

שלבי המריחה

כדי לשמור על אחידות במריחה, יש להתחיל בחלק העליון של הציפורן ורק לאחר מכן לבצע מריחה אחידה על כל הציפורן. חשוב שנעבוד בעדינות ובתשומת לב. כל יציאה מקו הציפורן יכולה ללכלך ולגרום לעבודה מיותרת. אם נעבוד בשכבות דקות שיימרחו בזו אחר זו בסבלנות, סביר להניח שגם הייבוש יהיה אחיד יותר ויחזיק לאורך זמן.

לחות היא האויב

בימים חמים ולחים במיוחד, כדאי לקחת את הזמן ולאפשר לציפורניים להתייבש ביסודיות. מומלץ להימנע מחשיפת הידיים למים חמים במשך 12 השעות שלאחר המריחה. החום עשוי לשבש את אחידות הלק ולפגוע בייבוש. בנוסף, בניגוד לדעה הרווחת, קור קיצוני לא יסייע לייבוש. ברוב המקרים הוא יגרום ללק להתנפח ולהיסדק.

הצבעים הבוהקים שולטים השנה

בימי הקיץ הבהירים, אנחנו רואים חזרה מרגשת של הגוונים הבוהקים. ירוק ליים וורוד פוקסיה מתפוצצים לנו בעיניים. שילוב של גווני פסקל עדינים ומאופקים יותר יוכלו לעדן את העיצוב ולהתאים אותו יותר גם לאירועים סולידיים יותר.

אין סוף להפתעות

בשנים האחרונות נראה שכל הזמן מופיעים עוד קישוטים לציפורניים במגוון עיצובים מפתיעים ומקוריים. גם השנה, אנחנו רואים המון חידושים. ממדבקות עם מגוון דוגמאות ועיצובים, שילוב רשת ליצירת טקסטורות ועד לתוספות תלת ממדיות שמאפשרות לבנות על הציפורן שלך יצירות יוצאות דופן, היום אין גבול לאפשרויות המשחק.

גוונים מטאליים

גם המטאלי שולט בעונה הקרובה ולקים בגווני זהב, כסף ונחושת מככבים היום באינסטגרם. גם תוספות וקישוטים זמינים היום בגווני המתכת ויתרמו ללוק הבוהק שהולך נהדר כשהאור כל כך בהיר והשמש בחוץ.

גימור מט

בזמן האחרון נראה שלק בגימור מט הופך לבחירה הפופולרית. אין ספק שהוא יכול לתת מראה אלגנטי יותר לציפורניים שלנו במקום הברק הבולט והמסנוור שהרבה פעמים יכול לעשות את כל ההבדל בין עיצוב יצירתי ובין מראה מוגזם וצעקני.

לקראת האירוע הנוצץ הבא, או סתם כדי ליהנות מלוק חדש לקיץ אחרי שנה של סגרים, זה הזמן לגלות מחדש את הציפורניים שלך וליהנות משלל עיצובים חדשניים ומרגשים שמחכים לך בסלון הציפורניים. מעולם לא היו לך כל כך הרבה אפשרויות לשלב במניקור שישלימו כל כך את המלתחה, האיפור והלוק הכללי שלך.

1
נגישות