מנזקי הקורונה: תערוכת הסלולר בברצלונה MWC בוטלה

מנזקי הקורונה: תערוכת הסלולר בברצלונה MWC בוטלה

בהחלת הקורונה הביאה לגל ביטולים מצד חברות גדולות, החל מאמזון ועד סוני, ומארגני תערוכת הסלולר בברצלונה החליטו לבטל את האירוע סופית

LG תערוכת הסלולר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה היה כמעט צפוי – ובכל זאת מפתיע ומדהים בעוצמתו: תערוכת הסלולר בברצלונה, שהייתה אמורה להתקיים ב-23-24 בפברואר בוטלה בשל החשש מקורונה וירוס. לביטול הסופי והרשמי קדמו הודעות ביטול השתתפות מצד חברות גדולות. כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, LG ביטלה את השתתפותה באופן רשמי ומוחלט כבר לפני שבוע, וכבר אז תהינו אם זו הסנונית הראשונה.

ביטול תערוכת הסלולר בברצלונה: נזק של עשרות מיליוני אירו

נזכיר כי תערוכת הסלולר השנתית בברצלונה היא התערוכה הגדולה בעולם בענף המובייל, ומגיעים אליה כ-100,000 איש – חלקם מציגים, חלקם אורחים. בתערוכה מושקעים מיליוני דולרים, וביטולה ללא ספק גרם למארגנים נזק כספי אדיר, וכך גם לחברות שנערכו במשך חודשים ארוכים לאירוע. עם זאת, לאור גל ביטולים מצד חברות מרכזיות כמו סוני, אמזון, NVIDIA, אמדוקס ואריקסון – למארגנים לא נותרה ברירה אלא למנוע מצב של היעדרות המונית ברגע האחרון.

בתחילה הודיעה ארגון ה-GSMA, מארגן התערוכה, כי יינקטו צעדים קפדניים לשמירה על ההיגיינה במקום. בין היתר, הארגון אמר כי תחול מדיניות של "אי לחיצות ידיים" ויוחמרו נהלי הניקיון והחיטוי.

הערב, לאחר שנוספו לרשימת הביטולים עוד חברות, כמו דויטשה טלקום, BT, HMD ונוקיה, פרסם ה-GSMA הודעה רשמית וסופית על ביטול התערוכה. יש להניח, כי בארגון חששו כי עוד חברות יילכו בעקבותיהן. הביטול ללא ספק יגרום נזק למאות חברות קטנות שלא ביטלו את בואן והשקיעו הון רב כדי להיערך לכנס הזה, שבו חושפים טכנולוגיות חדשות, יוצרים קשרים עסקיים וחותמים על עסקאות.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

השוואת חבילות סלולר





 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות