הובלות דירה - ההצעה הזולה ביותר היא לא תמיד המשתלמת ביותר

הובלות דירה – ההצעה הזולה ביותר היא לא תמיד המשתלמת ביותר

יש לא מעט חברות שמציעות שירות הובלות דירה, אבל חשוב לא רק להשוות מחירים, אלא להשוות חוות דעת ולהיעזר בהמלצות

הובלות דירה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא מעט אנשים בוחרים את מובילי הדירה שלהם באופן שרירותי על סמך זמינותם של המובילים או מחירי ההובלה בלבד. חשוב לדעת שלעיתים הובלה זולה מתבררת כיקרה ביותר. לפני שאתם בוחרים באופן שרירותי את מובילי הדירה שלכם, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי שתכירו.

שירותי הובלת דירה מחייבים ידע מקצועי וניסיון בתחום

תחילה חשוב להדגיש ולומר כי מתן שירותי הובלות דירה מקצועיים מחייבים ידע מקצועי. בשונה מהמקובל לחשוב, הובלת דירה מחייבת הרבה מעבר לכוח פיזי בלבד.

מובילים חובבנים שאינם מספיק מקצועיים לא ידעו להתמודד עם חפצים גדולים במיוחד שאינם עוברים בפתח הדלת או בפתח המעלית.

לעומתם, מובילים מקצועיים אשר עוסקים בתחום למחייתם, מגיעים מצוידים עם כל הידע והציוד הנדרש על מנת להעניק שירותי פירוק והרכבה.

שירותי פירוק והרכבה יאפשרו לכם לחסוך את הזמנתו של מנוף להובלת הרהיטים הגדולים ביותר דרך חלון הדירה.

שירותים חשובים בהובלת דירה

שירותי פירוק, הרכבה ועיטוף מקצועי לשמירה מיטבית על כל פרטי הריהוט שלכם

מובילים מקצועיים מגיעים מצוידים עם ציוד עטיפה מקצועי המבטיח את בטיחותם של כל הרהיטים, לרבות העדינים והשבירים ביותר במהלך הנסיעה. מובילים חובבנים לא יודעים לעטוף נכון רהיטים עדינים, מה שפעמים רבות גורם להגעתם לדירה החדשה שרוטים, סדוקים או אף שבורים לחלוטין.

גם אחריות על החפצים הללו ברוב המקרים של בחירת מובילים חובבנים כלל לא תקבלו, מה שיחייב אתכם לתקן/לרכוש רהיטים חדשים ויהפוך את ההובלה הזולה, ליקרה שבעתיים.

לכן, לפני שאתם מזמינים את מובילי הדירה שלכם, חשוב לדעת לבחור נכון מובילים מקצועיים ומנוסים.

הובלות דירה: היזהרו ממובילים מפוקפקים

 הובלה זולה עלולה לעלות לכם ביוקר

כיום יש לא מעט מובילים חובבנים אשר מציגים את עצמם בתור מובילים מקצועיים עם ותק וניסיון רב בתחום. בפועל, קיים סיכוי סביר שהקשר הבלעדי בינם לבין המקצוע הוא הרכב הגדול שלהם. העובדה שאין כל צורך במסלול הכשרה או תעודה מקצועית לעיסוק בתחום גוררת אנשים רבים לנסות להשלים הכנסה בעזרת הרכב הגדול והחבר החסון ללא כל ידע מקצועי להתמודדות נכונה עם הובלה מלאה.

כל שאתם צריכים לעשות על מנת לאתר את המוביל הטוב ביותר בקרבת מקום המגורים שלכם זה ליצור רשימה בת כמה וכמה מובילים בקרבת מקום מגוריכם. פנו לכל החברות המופיעות ברשימה וסננו את ההצעות, עד שתישארו עם המוביל המקצועי והמנוסה ביותר.

כך תבחרו מובילי דירה מקצועיים, מנוסים והגונים

בין פעולות הסינון החשובות ביותר יש לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות שירותיו מאנשים ששכרו אותם בעבר. בעידן האינטרנטי שלב זה לא צריך לקחת יותר מכמה דקות בודדות.

לאחר הסינון הראשוני, במסגרתו השארתם רק את המובילים שקראתם אודות שירותם תגובות חיוביות וממליצות, חשוב ליצור קשר במטרה לקבל הצעת מחיר מותאמת לצרכים האישיים שלכם.

השוואת כלל הצעות המחיר תאפשר לכם לאתר את המחיר הממוצע בשוק ולבחור את המוביל המומלץ והמשתלם ביותר.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





     

    1
    נגישות